Έχει περάσει η ώρα, και παρά το γεγονός ότι έχετε φάει το βραδινό σας, νιώθετε μία ακαταμάχητη επιθυμία να κάνετε βραδινή επιδρομή στο ψυγείο. Είτε από βαρεμάρα, είτε επειδή πραγματικά νιώθετε πείνα, υπάρχουν τρόποι για να δαμάσετε αυτή την όρεξη που ξυπνάει λίγο πριν πέσετε εσείς για ύπνο.

Βήμα πρώτο: Φροντίστε το βραδινό σας γεύμα να περιλαμβάνει καθαρή, σωστή πρωτεΐνη. Η πρωτεΐνη είναι απόλυτα απαραίτητη στον οργανισμό και εκείνη που προκαλεί το αίσθημα του κορεσμού. Λευκό ψάρι, πουλερικά, και τροφές βασισμένες στη σόγια, είναι οι ιδανικές λύσεις. Αποφύγετε  ωστόσο το κόκκινο κρέας, γιατί παρά το γεγονός ότι έχει πολύ πρωτεΐνη, περιέχει ταυτόχρονα και λιπαρά κάτι που δεν θέλετε ειδικά για τις βραδινές ώρες.

Βήμα δεύτερο: Συνοδεύστε το γεύμα σας με φυτικές ίνες που μπορείτε να βρείτε στο καστανό ρύζι, την κινόα, το κους –κους, στα ζυμαρικά ολικής άλεσης ή ζέα. Είναι σημαντικό ωστόσο να προσέξετε τις ποσότητες καθώς μιλάμε για το βραδινό σας γεύμα και μην ξεχνάτε πως ο ρόλος των παραπάνω είναι συνοδευτικός στην πρωτεΐνη, και αυτό για να έχετε ένα ολοκληρωμένο πιάτο, αλλά και ένα γεύμα που θα σας καλύψει για ώρα χωρίς να πεινάσετε.

Βήμα τρίτο: Μην ξεχάσετε μία απλή πράσινη σαλάτα με λίγο λάδι. Τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά είναι καταλυτικά για τη σωστή χώνεψη ενώ λόγω της περιεκτικότητας τους σε νερό, σας χορταίνουν.

Βήμα τέταρτο: Μην κάνετε δραστηριότητες που μπορεί να σας σπρώξουν στο ψυγείο.

Η τηλεόραση μέχρι αργά το βράδυ, το σερφάρισμα το διαδίκτυο, οι πολύωρες συζητήσεις στο τηλέφωνο, μπορεί να σας προκαλέσουν είτε ανία, είτε στρες κάτι που θα σας κάνει να αναζητήσετε την ανακούφιση στο φαγητό. Προτιμήστε λίγο πριν κοιμηθείτε να χαλαρώσετε με πιο γαλήνιες δράσεις όπως η απαλή μουσική, ο διαλογισμός ή χαλαρωτικές κινήσεις γιόγκα.

Βήμα πέμπτο: Αν πάλι δεν μπορείτε να βγάλετε από το μυαλό σας πως κάτι θέλετε να τσιμπήσετε, τότε προτιμήστε να ξεγελάσετε τον εαυτό σας, πίνοντας ένα τσάι, ή κάποιο άλλο χαλαρωτικό βότανο. Είναι ιδανικά τόσο λόγο του ότι τα πίνετε με νερό, όσο και εξαιτίας των ιδιοτήτων τους, ώστε να καλύψετε την πείνα σας με αίσθηση κορεσμού.

Βήμα έκτο: Εκπαιδεύστε τον εαυτό σας να καταλαβαίνει κάθε φορά που σας έρχεται η επιθυμία να φάτε κάτι, αν πρόκειται για συναισθηματική πείνα, ή για βιολογική. Στη πρώτη περίπτωση θα πρέπει να πειθαρχήσετε, στη δεύτερη θα πρέπει να έχετε πάντα εναλλακτικές λύσεις, υγιεινών σνακ, με λίγες θερμίδες και περιορισμένα λιπαρά , ώστε να σας καλύψουν την ανάγκη σας χωρίς να σας βγάλουν από την διατροφική σας τροχιά.  Λαχανικά ξηροί καρποί, φρούτα, είναι οι πιο εύκολες λύσεις.

 


Όλοι μας γνωρίζουμε πως το να πίνει κανείς πολύ νερό κάνει καλό. Τονώνει τα επίπεδα της ενέργειας, βοηθάει στη πέψη, καταπολεμά τις τοξίνες, ενυδατώνει το δέρμα. Ερευνητές ωστόσο από την Αυστραλία έρχονται να δώσουν άλλη διάσταση στο νερό, τονίζοντας πως τα πορίσματα χρόνιων μελετών που έχουν κάνει καταλήγουν, πως μπορούμε πλέον να έχουμε αυτά και πολλά άλλα οφέλη, πίνοντας αλκαλικό νερό! Το αλκαλικό νερό  έχει υψηλότερο PH το οποίο πέρα από όλα τα καλά που μπορεί να εξασφαλίσει και το συμβατικό νερό, έχει αποδειχθεί πως μπορεί να αυξήσει τον μεταβολισμό κάτι που βοηθάει στην απώλεια βάρους και την καύση λίπους, αλλά μπορεί να  αποτελέσει και  δυνατό όπλο σε χρόνιες αρρώστιες, όπως ο καρκίνος. Και όπως κάθε τι καινούριο έτσι και αυτή η νέα τάση στο νερό μπορεί να ενθουσιάσει το κοινό, οι μελετητές έρχονται να προειδοποιήσουν για ένα μικρό... ελάττωμα. Τη γεύση! Σε κάποιες μάλιστα περιπτώσεις, εισηγητικά  επιστημονικά άρθρα σχεδόν αστειεύονται λέγοντας πως κάποιοι μέχρι που βρίζουν δοκιμάζοντας το. Από την άλλη επισημαίνουν πως στην αγορά υπάρχουν πολλά είδη αλκαλικού νερού ανάμεσα στα οποία σίγουρα κάποιος μπορεί να βρει εκείνο που θα του είναι λιγότερο δυσάρεστο στη γεύση.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE