Μία απαλή κρέμα λεμονιού για όσους λατρεύουν την ιδιαίτερη γλυκόξινη γεύση της, είτε πάνω σε ψωμί και μπισκότα, είτε ως συνοδευτικό σε κάποιο επιδόρπιο της αρεσκείας σας, όπως κέικ και τάρτες.

Υλικά:

3 λεμόνια

100γρ ζάχαρη

2 αυγά

50γρ βούτυρο, μαλακό αλλά όχι λιωμένο

Εκτέλεση:

Σε  « μπάνιο Μαρία» βράζετε μέσα σε ένα μπολ,  σε μέτρια φωτιά το το  χυμό, τη σάρκα αλλά και τις φλούδες από τα λεμόνια. Προσθέτετε τη ζάχαρη και περιμένετε έως ότου διαλυθεί καλά. Στη συνέχεια στραγγίζετε ώστε να αφαιρέσετε υπολείμματα από τη σάρκα των λεμονιών ενώ αφαιρείτε και τις φλούδες μέσα από το μπολ. Ό,τι απομείνει, δηλαδή ο χυμός και η λιωμένη ζάχαρη, το μεταφέρετε και πάλι στο μπολ . Προσοχή μπορεί να καίει πολύ από τη βράση!

Επόμενο βήμα είναι τα αυγά! Τα προσθέτετε μέσα στο χυμό και τη ζάχαρη, ενώ τα χτυπάτε με σύρμα. Πρέπει να ανακατεύετε αργά αλλά σταθερά, καθώς η θερμοκρασία του μπολ ουσιαστικά θα ψήσει τα αυγά, γι αυτό και θα πρέπει να είστε προσεκτικοί στο ανακάτεμα. Το μείγμα θα αρχίσει σιγά σιγά να δένει, αλλά εσείς δεν θα σταματήσετε να ανακατεύεται έως ότου πάρει μία απαλή και βελούδινη υφή, χωρίς κομμάτια, που θα γλιστράει όμορφα πάνω στο σύρμα. Όταν το μείγμα δέσει αρκετά αφήστε το στην άκρη έως ότου να κρυώσει τελείως.  Αμέσως μετά ανακατέψτε μέσα στο μείγμα και το βούτυρο το οποίο υπενθυμίζουμε δεν πρέπει να είναι λιωμένο, αλλά πολύ μαλακό. Για να μην σας κάνει το βούτυρο «κομματάκι» προσθέστε λίγη λίγη την ποσότητα μ έσα στο μείγμα.

Όταν ολοκληρώσετε και αυτή τη διαδικασία, τοποθετείστε τη κρέμα μέσα σε ένα αποστειρωμένο βάζο και βάλτε το στο ψυγείο.

Αφήστε το να δέσει καλά πριν το απολαύσετε!

 


Fitness & Sports : 27 Sep 2018

Άσκηση: Δύο λεπτά αρκούν!

«Δύο λεπτά έντονης άσκησης ισοδυναμούν με 30 λεπτά ήπιας προπόνησης» αυτό δημοσιοποιήθηκε πρόσφατα στο American Journal of Physiology , και κάπως έτσι διαταράσσονται τα δεδομένα ετών. Αν λοιπόν μέχρι τώρα είχατε ως πρόφαση την έλλειψη χρόνου για να μην γυμνάζεστε, χάσατε! Οι επιστήμονες ήταν σαφείς και μάλιστα βάσισαν τα αποτελέσματα τους σε μία έρευνα που κράτησε  12 ολόκληρες εβδομάδες, κατά τις οποίες  δύο ομάδες ανθρώπων γυμνάζονται για πρώτη φορά,  3 φορές την εβδομάδα. Οι μεν για  10 λεπτά συνολικά, κάνοντας δυο λεπτά προθέρμανση , τρία σπριντ ποδηλάτου  για 20 δευτερόλεπτα, και ενδιάμεσα ποδήλατο για 1,5 με 2 λεπτά. Οι δε, έκαναν ένα ήπιο πρόγραμμα κλασικής γυμναστικής. Μετά το πέρας των 12 εβδομάδων τα αποτελέσματα των εξετάσεων στις οποίες υποβλήθηκαν οι συμμετέχοντες έδειξαν πως τα μέλη της πρώτης ομάδας, παρουσίασαν βελτίωση της φυσικής τους κατάστασης, βελτίωση στην ινσουλινοαντίσταση , καλύτερη κατανάλωση οξυγόνου από το σώμα αλλά και μεγαλύτερη σύσφιξη των μυών. Και ενώ η  εν λόγω μελέτη έρχεται να άρει τις δικαιολογίες σε όλους εκείνους που μέχρι στιγμής ... «δεν είχαν χρόνο», δεν ενδείκνυται για όλους τους υποψηφίους «αθλητές» καθώς η μικρή σε διάρκεια αλλά μεγάλη σε ένταση προπόνηση, απαιτεί καλή φυσική κατάσταση, άριστη υγεία και σίγουρα γερές βάσεις γυμναστικής από το παρελθόν.    

MORE FROM THECook It

MORE To BELIEVE