Είστε από εκείνους που ναι μεν θέλουν αλλά χωλαίνουν στο  να μπορούν κιόλας να πετύχουν όσα βάζουν στο μυαλό τους;

Μην ανησυχείτε. Έχετε ένα μικρό θέμα με το πως να δώσετε  σάρκα και οστά στα όνειρα σας μέσω της παραγωγικότητας σας. Υπάρχουν όμως τρόποι που μπορούν να σας βάλουν σε σειρά . Ακολουθείστε τους και θα δείτε αλλαγή.

Θέλει ρολόι!

Πρέπει να μπείτε σε μία υποτυπώδη ρουτίνα που θα σας κάνει να νιώσετε πως έχετε ένα πρόγραμμα στη ζωή σας. Αυτό το χρειάζεστε μόνο και μόνο για να μη σπαταλάτε το χρόνο σας χωρίς λόγο και ουσία. Ορίστε μία ώρα κατά την οποία κάθε βράδυ θα πέφτετε για ύπνο και μία άλλη συγκεκριμένη ώρα κατά την οποία θα ξυπνάτε. Αυτό στην αρχή θα γίνεται με τη βοήθεια ρολογιού αλλά στη συνέχεια θα σας γίνει δεύτερη φύση. Στόχος της οργάνωσης αυτής στον ύπνο είναι να εξασφαλίζετε την απαραίτητη ξεκούραση στον οργανισμό σας που θα σας κρατάει την ενέργεια σε υψηλά επίπεδα.

Μην «κρέμεστε» από τα social media

Είναι κατανοητό πως η εποχή επιβάλει τη χρήση των social media. Αν όμως υπολογίσετε πόσες ώρες την ημέρα καταναλώνετε σερφάροντας σε ξένα προφίλ κατασκοπεύοντας τι κάνουν οι άλλοι, χάνετε πολύ χρόνο από τη δική σας ζωή, τις δικές σας ασχολίες και ενδιαφέροντα, αφήνοντας το χρόνο και τις ευκαιρίες να φύγουν χωρίς να εκμεταλλευτείτε τα πάντα προς όφελος σας. Μέσα σε αυτό έρχεται να προστεθεί και το άγχος ή η αίσθηση μειονεκτικότητας που προκαλεί συχνά η παρατήρηση μέσα από την κλειδαρότρυπα, που μπορεί να σε ξεζουμίσει από ενέργεια  μειώνοντας τελείως την παραγωγικότητα σας.

Είσαι πρωινό πουλάκι ή κουκουβάγια;

Είναι σημαντικό να ξέρεις τι είσαι! Αυτό θα σε βοηθήσει να λειτουργείς πιο αποδοτικά και να ορίσεις εσύ τις ώρες που για σένα είναι πιο κατάλληλες για να δημιουργήσεις.  Υπάρχουν άνθρωποι που λειτουργούν με το που ξυπνάνε το πρωί, αλλά όσο περνάει η μέρα, η παραγωγικότητα τους φθίνει, και άλλοι που τους αρέσει να σκέφτονται, να εργάζονται και να δημιουργούν νύχτα. Είναι σημαντικό να ξέρεις που ανήκεις.

Βάζε κάθε μέρα συγκεκριμένους στόχους

Το να έχεις στο μυαλό σου ένα γενικό πλάνο που σου ορίζει στο περίπου τι πρέπει και τι θέλεις να κάνεις, δεν σου επιτρέπει να είσαι συγκεντρωμένος ενώ σου αφήνει περιθώρια να παρεκκλίνεις. Όρισε για κάθε μέρα της εβδομάδας τι πρέπει να ολοκληρώσεις μέσα στην μέρα και μείνε πιστός στο πρόγραμμα σου. Αν χρειαστεί κάνε μία μικρή λίστα, και κάθε πρωί ξεκίνα τη μέρα σου ρίχνοντας της μία ματιά.

Κάνε ένα διάλειμμα…

Και δύο και τρία αν χρειαστεί! Έρευνες έχουν δείξει πως ένας στόχος μέσα στη μέρα ολοκληρώνεται καλύτερα όταν υπάρχουν μικρές ανάπαυλες κατά τις οποίες κάποιος γεμίζει για λίγα λεπτά τις μπαταρίες του. Θέλετε να το κάνετε μέσω ενός τηλεφωνήματος σε αγαπημένο πρόσωπο, πίνοντας έναν γρήγορο καφέ, ή κλείνοντας τα μάτια σας για 15 λεπτά, κάντε το! Θα επιστρέψετε πιο ανανεωμένοι και πιο δημιουργικοί σε αυτό που έχετε να ολοκληρώσετε.


Όσο μεγαλώνει ο άνθρωπος ο ρυθμός κατά τον οποίο απορροφά τη βιταμίνη Β12 μειώνεται.  Η εν λόγω βιταμίνη είναι εκείνη που ωφελεί τα ερυθρά αιμοσφαίρια και το DNA . Από τη στιγμή που ο άνθρωπος δεν μπορεί να παράγει μόνος του τη Β12 καλό είναι να την αναζητά μέσα από τη σωστή διατροφή ή ακόμα και συμπληρώματα αν χρειαστεί. Πότε όμως είναι απαραίτητο κάποιος να καταφύγει σε βοηθήματα και συμπληρώματα Β12; Σαφώς αν και όταν το κρίνει ο γιατρός. Υπάρχουν ωστόσο σημάδια που αν το προσέξει κανείς θα μπορούσαν να υποδείξουν έλλειψη της σημαντικής αυτής βιταμίνης. Λήθαργος Αν νιώθετε κουρασμένοι, παρά το γεγονός ότι έχετε κοιμηθεί τις απαραίτητες  ώρες, ίσως είναι δείγμα έλλειψης Β12. Όπως είπαμε το ανθρώπινο σώμα βασίζεται πολύ στη λειτουργία των ερυθρών αιμοσφαιρίων, τα οποία έχουν με τη σειρά τους ανάγκη από οξυγόνο.  Για να παράγει ο οργανισμός ερυθρά χρειάζεται Β12. Μυϊκή αδυναμία Και η μυϊκή αδυναμία θα μπορούσε να θεωρηθεί ένα χαρακτηριστικό έλλειψης Β12 ακριβώς για τους ίδιους λόγους που και ο λήθαργος θα μπορούσε να χτυπήσει το ίδιο καμπανάκι. Μην αμελήσετε το γεγονός ότι μπορεί να νιώθετε το σώμα μας να τρέμει ή τα πόδια σας να μη σας κρατάνε. Προβλήματα στη μνήμη Η μνήμη είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Β12 και τα προβλήματα μνήμης πολλές φορές προμηνύουν είτε άνοια είτε Αλτσχάιμερ, είτε έλλειψη της βιταμίνης. Ο εγκέφαλος χωρίς αρκετά ερυθρά δεν μπορεί να προσλάβει το απαραίτητο  οξυγόνο με αποτέλεσμα να μη λειτουργεί επαρκώς θολώνοντας λειτουργίες του ανάμεσα στις οποίες και αυτή της μνήμης. Ωχρό δέρμα Το κίτρινο δέρμα, θα μπορούσε επίσης να θεωρηθεί συνδυαστικά, ως ένα χαρακτηριστικό έλλειψης Β12 χωρίς να σημαίνει απαραίτητα αυτό. Αν σας λένε ή βλέπετε ότι δείχνετε ωχρός και δεν έχετε κάποιο άλλο πρόβλημα υγείας ή δεν περνάτε κάποιο κρυολόγημα, απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό μήπως και χρειαστεί να πάρετε συμπλήρωμα.

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE