Ο Dr Richmond θα μας κάνει να ξυπνάμε νωρίς! Και αυτό γιατί μετά από ένα πείραμα που έκανε τα τελευταία 8 χρόνια με σκοπό να δει αν ο ύπνος είναι όπλο κατά του καρκίνου, κατέληξε πως ζει καλύτερα όποιος κοιμάται καλά και ξυπνάει νωρίς.

Τρις στις εκατό γυναίκες από εκείνες που πήραν μέρος στην έρευνα και ανήκαν στην κατηγορία «νυχτοπούλια», ανέπτυξαν καρκίνο του μαστού σε βάθος των 8 χρόνων. Η κατηγορία αυτή των γυναικών κοιμόταν ημερησίως από 4- 6 ώρες, πέφτοντας στο κρεβάτι μετά τη μία τα ξημερώματα.

Αντιθέτως μόλις μία στις εκατό γυναίκες, από την κατηγορία «πρωινός τύπος» , ανέπτυξε καρκίνο του μαστού, κατά την ίδια χρονική περίοδο. Σε αυτή την κατηγορία οι γυναίκες κοιμόντουσαν τουλάχιστον 8άωρο πέφτοντας για ύπνο πριν τα μεσάνυχτα.

Από το πείραμα του Richmond επιβεβαιώθηκε για ακόμα μία φορά πως ο καλός και ο σωστός ύπνος ( αδιάκοπο 8άωρο με έναρξη πριν τα μεσάνυχτα) είναι σημαντικό για την υγεία καθώς ο οργανισμός «βάζει τα δυνατά του» από τις 11 το βράδυ μέχρι τις 3 το πρωί. ( ξεκουράζει τα ζωτικά όργανα και αναπλάθει τα κύτταρα)

Επιπρόσθετα το νέο στοιχείο που έρχεται στο επίκεντρο είναι πως το πρωινό ξύπνημα επίσης μπορεί να είναι ευεργετικό καθώς θέτει σε λειτουργία το σώμα, και ότι συνεπάγεται αυτό (έκκριση ορμονών, ενέργεια κλπ) τις ώρες που ο οργανισμός μπορεί να αποδώσει και τα μέγιστα.

Επομένως πρωινό ξύπνημα και καλός ύπνος είναι το απόλυτο προστατευτικό δίχτυ, για καρκίνο του μαστού και όχι μόνο.


Είναι η νέα συμβουλή προς όλες εκείνες τις γυναίκες που θέλουν να έχουν μία αυξημένη καύση θερμίδων κάθε μέρα, ακόμα και αν δεν έχουν το χρόνο να γυμναστούν καθημερινά. Μπορεί μία ώρα ποδήλατο, λίγο περπάτημα, κάποια χιλιόμετρα τρέξιμο, να αποτελούν πολύ πιο αποδοτικό τρόπο για την απώλεια βάρους και την καύση θερμίδων, αυτό δεν σημαίνει πως αν γυρίσετε κουρασμένη από τη δουλειά, και δεν έχετε όρεξη αλλά ούτε και αντοχή , δεν μπορείτε να κάψετε κάτι παραπάνω. Η λύση είναι μία και είναι και άκρως απολαυστική! Ζεστό μπάνιο! Το ζεστό μπάνιο, το παραδοσιακό αφρόλουτρο, πέραν του ότι σας βοηθάει να κάψετε 130 θερμίδες σε μία ώρα, έχει και πολλά άλλα οφέλη που θα σας κάνει να θέλετε να το εντάξετε στο πρόγραμμά σας τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα. Ελέγχει τα επίπεδα της γλυκόζης στο αίμα, χαλαρώνει τους μύες, μειώνει την αρτηριακή πίεση, βοηθάει στη σωστή λειτουργία της καρδιάς, προστατεύει από τα εγκεφαλικά, κάνει καλό στο δέρμα, απαλύνει το βήχα και τα κρυολογήματα... Αυτές και άλλες πολλές είναι οι ευεργετικές ιδιότητες του ζεστού νερού και της υδροθεραπείας. Δεν χρειάζεται να πάτε σε κάποιο κέντρο ευεξίας, αρκεί να γεμίσετε τη μπανιέρα σας, να αρωματίσετε το νερό με λίγες σταγόνες από το αγαπημένο σας αιθέριο έλαιο, να χαμηλώσετε τα φώτα και να ζητήσετε από τους δικούς σας, μόλις 40 λεπτά δικό σας χρόνο. Η υδατοθεραπεία είναι γνωστή ως βάλσαμο σώματος και ψυχής από την αρχαιότητα και να που επιστρέφει δυναμικά και πάλι ως κύριο συστατικό του «ευ ζην».

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE