Αν ήσουν παιδί της δεκαετίας του ’80 σίγουρα θα έχεις νιώσει και εσύ σαν ελβετικό τυρί, φορώντας το πλαστικό αδιάβροχο σου, σε κόκκινο ή μπλε, άλλοτε ίσως και διάφανο, και σίγουρα έχεις νιώσει ντροπή κάνοντας εμφάνιση τυλιγμένη με αυτό το αριστούργημα.

Αν πάλι δεν έχει ζήσει αυτή τη θρυλική δεκαετία, θα πάρεις μία γεύση αυτή τη σεζόν, καθώς το αδιάβροχο επιστρέφει και πάλι στο μόδα.

Απαραίτητο, (πολλές φορές μέσα μας κρυφά έχουμε ευχηθεί να είχαμε ένα και ας ήταν και κακόγουστο), έρχεται και πάλι στις πασαρέλες εβδομάδας μόδας, σε Παρίσι και Μιλάνο, πιο εξευγενισμένο και πιο σύγχρονο. Τομήστε το, μην το φοβηθείτε καθώς η ποικιλία στα υφάσματα και στα χρώματα του δίνουν περισσότερο το ρόλο ενός παλτό παρά ενός απλού αδιάβροχου.

 

Σε  έντονα χρώματα που κρατάνε κάτι από καλοκαίρι,  και με αποσπώμενα αξεσουάρ όπως  κάπα και κουκούλα , προσαρμόζεται σε όλες τις περιπτώσεις. Το μήκος του  μέχρι το γόνατο είναι must ενώ συνδυάζεται άψογα με τις απαραίτητες γαλότσες, που μπορούν να δώσουν τη θέση τους στη γόβα που όλες αγαπάμε.

 

Το αδιάβροχο περπάτησε στις πασαρέλες και με κοντό μανίκι, για εκείνες που το θεωρούν καθαρά εποχιακό, ή για όσες το θέλουν στη ντουλάπα τους μόνο για τα φθινοπωρινά μπουρίνια, που επιτρέπουν ακόμα τα κοντομάνικα. Ταsafe χρώματα της γης, μπορούν να σας επιτρέψουν να το λατρέψετε και μέσα στη καρδιά του χειμώνα , αν δεν θεωρείτε τολμηρό το να φοράτε απλά ως προστατευτικό από τη βροχή, γιατί όχι και πάνω από το παλτό σας.

Πέρα από την κάπα και την κουκούλα πολλοί οίκο προτείνουν και την τσάντα ως αναπόσπαστο αξεσουάρ του αδιάβροχου, φτιαγμένη από το ίδιο ύφασμα και στο ίδιο χρώμα για πιο σπορ εμφανίσεις ή όταν το περιεχόμενο της τσάντας σας δεν πρέπει με τίποτα να βραχεί!

 

Το αδιάβροχο ξεκίνησε περισσότερο ως ένα πανοφώρι για παιδιά, κάτι το οποίο οι περισσότεροι σχεδιαστές δεν ξεχνούν, γι αυτό και το αδιάβροχο έντυσε και αυτή τη φορά μικρές κυρίες σε αυστηρές γραμμές και παστέλ χρώματα …

 

Αλλά και στο διαχρονικό κίτρινο που αποτελεί ωδή στο πάλαι ποτέ παιδικό αδιάβροχο…

 


Αν νομίζεις πως η χώνεψη είναι κάτι απλό, γελιέσαι.   Να αρχίσουμε από τη βασική πληροφορία που θέλει τη χώνεψη να διαφέρει ανάλογα με το αν οι τροφές είναι αργής ή ταχείας αφομοίωσης.   Στην περίπτωση της βραδείας χώνεψης, η τροφή αυξάνει αργά τον γλυκαιμικό δείκτη δίνοντας με πιο αργούς αλλά σταθερούς ρυθμούς ενέργεια στο σώμα. Αν κάποιος προτιμά τροφές αργής αφομοίωσης, τότε πιθανότατα να έχει προβλήματα πέψης καθώς ίσως επιβαρύνει το στομάχι του.   Στην περίπτωση της ταχείας χώνεψης, η τροφή η γλυκόζη στο αίμα αυξάνεται απότομα, ενώ ο οργανισμός δέχεται ένα δυνατό κύμα ενέργειας που σίγουρα γίνεται αντιληπτό. Το κακό με τις τροφές που αυξάνουν απότομα τον γλυκαιμικό δείκτη και χωνεύονται εύκολα, πέραν του ότι μπορεί να προκαλέσουν μεταβολές στο διαβήτη, σου δίνουν την αίσθηση της συνεχούς πείνας, κάτι που μπορεί να μας οδηγήσει στο να φάμε περισσότερο απ όσο πραγματικά χρειάζεται.   Οι ειδικοί τονίζουν πως δεν πρέπει να καταναλώνονται τροφές μόνο από τη μία ομάδα, ούτε να συνδυάζονται οι δύο ομάδες σε χρονικό διάστημα λιγότερο της μίας ώρας. Επιμένουν πως τα πολλά και μικρά γεύματα είναι ό,τι καλύτερο για μία σωστή διατροφή και για την αποφυγή προβλημάτων στην πέψη ενώ συνιστούν να μην μένετε νηστικοί περισσότερες από 3 ώρες στη σειρά.   Παρακάτω ακολουθεί λίστα με το χρόνο που χρειαζόμαστε για να χωνέψουμε κάθε τροφή Χυμοί φρούτων ή λαχανικών : 15-20 λεπτά Ωμά λαχανικά : 30-40 λεπτά Ψητά λαχανικά : 40 λεπτά Ψάρι: 45 – 60 λεπτά Πράσινη σαλάτα με λάδι: 1 ώρα Πατάτα: 1,5 – 2 ώρες Φυτικές ίνες : 2 ώρες Γαλακτοκομικά : 2 ώρες Ξηροί καρποί: 3 ώρες Κοτόπουλο: 1,5- 2 ώρες Μοσχάρι: 4 ώρες Χοιρινό : 5 ώρες

MORE FROM THEΟΜΟΡΦΙΑ & ΣΤΥΛ

MORE To BELIEVE