Πείνασες; Πρόσεχε τι θα φας! Τα σνακ είναι ένα αναπόσπαστο μέρος της σωστής διατροφής, βοηθούν στην καλή λειτουργία του μεταβολισμού, μας αποτρέπουν από το να φάμε πολύ στα κυρίως γεύματα μας, και μας δίνουν τη δυνατότητα να «τσιμπήσουμε» κάτι, σε περίπτωση που μας αρέσει το τσιμπολόγημα.

Προσωπικά φροντίζω να έχω κάθε μέρα δυο με τρία σνακ στη διατροφή μου, και σου παρουσιάζω μερικά από αυτά. Να ξέρεις πως δεν ξεπερνά το καθένα τις 250 θερμίδες και είναι θρεπτικά και νόστιμα.

Smoothie

Χτυπάω στο μπλέντερ μισό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, λίγο γάλα αμυγδάλου, 15 γραμμάρια βρώμης, 3 φράουλες και μισή μπανάνα. Προσθέτω και λίγη κανέλα. Ιδανικό για μετά την άσκηση.

Δύο φρυγανιές βρώμης με λίγη παρμεζάνα και ένα φρούτο

Εύκολο στη μεταφορά, ιδανικό για όταν λείπεις από το σπίτι, σε «κρατάει» πολύ ώρα.

Ένα κομμάτι vegan banana bread

Έχουμε δώσει στο παρελθόν την συνταγή εδώ, πρόκειται για ένα κέικ, χωρίς αλεύρι, ζάχαρη, αβγά, έχει μόνο μπανάνες, βρώμη, λάδι, σιρόπι αγάβης, κανέλα, και ελάχιστο αλάτι… Νόστιμο, σου δίνει την αίσθηση γλυκού. Θα βρεις τη συνταγή σκρολάροντας στην κατηγορία cook it.

Μισό γιαούρτι χαμηλών λιπαρών, με 30 γρ μαύρη σοκολάτα

Συνήθως το τρώω μπροστά στην τηλεόραση λίγο πριν κοιμηθώ. 30 γρ μαύρη σοκολάτας είναι ουσιαστικά μία μικρή σοκολάτα, προσωπικά μου αρέσει να την τρίβω στον τρίφτη πάνω από το γιαούρτι.

Αποξηραμένα φρούτα και ξηροί καρποί

Iδανικό σνακ για όταν λείπεις από το σπίτι, πολύ θρεπτικό, έξυπνος τρόπος για να τρως φρούτα σε περίπτωση που δεν σου αρέσουν ωμά. Πχ εμένα τα χειμερινά φρούτα δεν μου αρέσουν καθόλου. Έτσι επιλέγω 2-3 βασιλικούς χουρμάδες και 12 αμύγδαλα ωμά, χωρίς αλάτι. Υπάρχει πληθώρα αποξηραμένων φρούτων, όπως δαμάσκηνα, ακτινίδιο, βερίκοκο, αλλά και πολλοί ξηροί καρποί από τους οποίους μπορεί κάποιος να διαλέξει τι του αρέσει περισσότερο. ΠΡΟΣΟΧΗ στις ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ.


Η αλήθεια είναι πως άργησα αρκετά να μπω και πάλι σε ένα πρόγραμμα γυμναστικής μετά τη γέννα. Αν και δεδομένου του αθλητικού παρελθόντος μου πίστευα πως μόλις ένιωθα γερή μετά τη καισαρική, θα έπεφτα με τα μούτρα, τελικά δεν έγινε έτσι. Η φυσική μου κατάσταση είχε πληγεί πολύ, και δεν άντεχα την άσκηση, δεν είχα αντοχές και υπομονή. Ένιωθα κουρασμένη από τα συνεχή ξενύχτια αλλά και τη γεμάτη μέρα με το μωρό, ενώ η εικόνα του σώματος μου με απογοήτευε τόσο που δεν με ενέπνεε να μπω και πάλι σε ένα πρόγραμμα σκληρής προσπάθειας γιατί απλά δεν έβλεπε αποτέλεσμα. Όσο και αν πρόσεχα τη διατροφή μου, όσο και αν έκανα τη στοιχειώδη προσπάθεια γυμναστικής, ήμουν φουσκωμένη σαν σαμπρέλα. Είχα υποσχεθεί στον εαυτό μου πως θα επέστρεφα στη γυμναστική μόνο όταν θα ένιωθα καλά με μένα και έτοιμη να επιμείνω. Και αυτή η στιγμή έφτασε κάπου όταν άρχισα να μειώνω και τον θηλασμό. Εκεί κάπου στους 12 μήνες λοχείας. Είχα όμως πάνω μου αρκετό βάρος από συσσωρευμένα υγρά που με έκαναν να νιώθω άβολα με το σώμα μου και σίγουρα πολύ βαριά έτσι ώστε να ξεκινήσω το τρέξιμο που ήταν και η μεγάλη μου αγάπη. Τότε ο Θοδωρής που πρότεινε να ξεκινήσω κολύμπι. Εκείνος ασχολείται με επαγγελματική ευλάβεια και πειθαρχεία με το τρίαθλο, ( κολύμπι, ποδήλατο, τρέξιμο) και επέμενε πως το καλύτερο που θα είχα να κάνω, θα ήταν το κολύμπι. Στην αρχή ήμουν διστακτική, μέχρι που πήρα την απόφαση να πέσω στο νερό. Τις πρώτες φορές, κουραζόμουν πολύ, κολυμπούσα λίγο. Ο Θοδωρής που διαβεβαίωσε πως θα αποκτήσω αντοχές και πως πρέπει να περάσω ένα διάστημα προσαρμογής. Σήμερα δύο μήνες σχεδόν μετά, δεν μπορώ να φανταστώ πως δεν θα πάω τουλάχιστον  2 φορές για κολύμπι, είτε σε πισίνα είτε στη θάλασσα και οι λόγοι είναι οι εξής: Καις θερμίδες Ω ναι καίει πολλές θερμίδες το κολύμπι!  30 λεπτά συνεχούς άσκησης, (ελεύθερο κολύμπι σε χαλαρό ρυθμό) συνεπάγεται με την καύση 300 θερμίδων. Χωρίς ιδρώτα, χωρίς τραυματισμούς χωρίς την αποπνικτική αίσθηση της ζέστης. Και η καύση θερμίδων για την δική μου περίπτωση ήταν το ζητούμενο. Γυμνάζει όλο το σώμα αλλά κυρίως τα σημεία που επλήγησαν περισσότερο από την εγκυμοσύνη Κοιλιά, χέρια ( μπράτσα) και κορμός ήταν τα μέρη που «επλήγησαν» από την εγκυμοσύνη και τη γέννα τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση. Και με το κολύμπι, τα γυμνάζεις όλα ταυτόχρονα και δυναμικά. Ιδανική άσκηση για να αποκατασταθεί η κοιλιά που μοιραία χαλαρώνει, ιδανική λύση για να επιστρέψει το σώμα στη σωστή του θέση, μετά το βάρος που έχει δεχτεί η μέση και η πλάτη, φανταστική άσκηση για να δυναμώσει και πάλι ο κορμός και να σφίξουν τα χέρια. Ταυτόχρονα επειδή είναι αερόβια άσκηση, βοηθάει και στην καύση λίπους, κάτι που επίσης για μένα ήταν το προαπαιτούμενο. Δεν χρειάζεται εξοπλισμό και δεν κοστίζει Είναι τόσο εύκολο για κάποιον να ασχοληθεί με το κολύμπι. Πισίνες υπάρχουν παντού, σε κάθε δήμο, αλλά έχουμε την τύχη να ζούμε και σε μία χώρα που λούζεται από θάλασσα. Αν δεν θέλεις να προπονείσαι με τη βοήθεια κάποιου δασκάλου ( που και πάλι το κόστος δεν είναι υψηλό για ατομικό ή ομαδικό πρόγραμμα) μπορείς να πάρεις απλά κάποιες συμβουλές τεχνικής και να πορεύεσαι συντηρητικά και μόνος σου. Απλά όταν έχεις μία στοιχειώδη καθοδήγηση τα αποτελέσματα θα είναι εμφανή σε πιο σύντομο χρονικό διάστημα. Από εκεί και πέρα, ίσως χρειαστεί να προμηθευτείς «χεράκια», μικρά βατραχοπέδιλα, γυαλάκια και σκουφάκι, όλα αυτά με πολύ λίγα χρήματα. Είναι μία μορφή διαλογισμού Έστω και 30 λεπτά μέσα στο νερό είναι ένας χρόνος πολύτιμος. Το υγρό στοιχείο, δικό μου αγαπημένο, είναι ευεργετικό , έχει ενέργεια, ηρεμεί και χαλαρώνει μέσα από το άγγιγμα του αλλά και από τον ήχο που κάνει. Μην ξεχνάς πως όλοι αρχικά ζούσαμε στο νερό, είμαστε εξοικειωμένοι από τη φύση μας με αυτό. Αν λοιπόν είσαι και εσύ μία πρόσφατη μανούλα, αν παλεύεις με περιττά κιλά ή θέλεις να βελτιώσεις τη φυσική σου κατάσταση και το σώμα σου, άκουσε με και ρίξε μία βουτιά. Θα σε κερδίσει!    

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE