Κρέας, πολύ κρέας, γλυκά, αυγά, τσουρέκια, αλκοόλ και όλα τα λοιπά καλά είχαν την τιμητική τους τις τελευταίες μέρες.

Τώρα όμως πρέπει κάτι να κάνεις για να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου από το σοκ αλλά και να μην πάρεις βάρος από την κραιπάλη αυτών των λίγων ημερών.

Τα βήματα είναι απλά:

-Επιστρέφεις για λίγο ακόμα στις τροφές τις νηστείας. Μείωσε το κρέας και βάλε στο πρόγραμμα σου περισσότερα όσπρια, λαχανικά ωμά, ή και βραστά γιατί όχι και λίγο σύνθετο υδατάνθρακα όπως το μαύρο ρύζι, η πατάτα και τα ζυμαρικά ζέας.

-Μειώνεις τις ποσότητες και αυξάνεις τα γεύματα. Τρως κάθε 3 ώρες το αργότερο κάνοντας συνδυασμούς όλων των θρεπτικών συστατικών, (πρωτεΐνη υδατάνθρακα- λιπαρά) ενώ δεν ξεχνάς τα φρούτα με ξηρούς καρπούς για σνακ. Όσο πλησιάζεις στο βραδινό γεύμα, περιορίζεσαι σε κάτι ελαφρύ αφαιρώντας τον υδατάνθρακα.

-Αποφεύγεις αλάτι για τουλάχιστον 10 μέρες. Δεν πειράζει όμως γιατί μπορείς όμορφα να το αντικαταστήσεις με λεμόνι, ελαιόλαδο και μουστάρδα, ή ξίδι, και βέβαια μπόλικα μυρωδικά.

-Μαχαίρι κόβεις για επίσης 10 μέρες τη ζάχαρη. Αν σου είναι δύσκολο να απαρνηθείς και τα γλυκαντικά, προτίμησε σιρόπι αγάβης ή μέλι σε περίπτωση που θες να πιεις κάποιο βότανο, ή ζάχαρη καρύδας για τον καφέ σου. Ιδανική πάντως για αποτοξίνωση είναι η τσουκνίδα, ή το αρπαγόφυτο.

-Δώσε λίγη δύναμη στην άσκηση σου. Πρόσθεσε ένταση αλλά και διάρκεια ώστε να κάνεις περισσότερες καύσεις και να ιδρώσεις. Είναι λυτρωτικό μετά από την εισβολή τόσων τοξινών στο αίμα.


Ακόμα και αν ασχολείστε ερασιτεχνικά με κάποιο άθλημα ή δραστηριότητα πρέπει να έχετε και τον κατάλληλο εξοπλισμό τόσο για να την υγεία σας όσο και για να απολαύσετε στο έπακρο το χόμπι σας. Βασικό αξεσουάρ, είναι σαφώς τα παπούτσια, που παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη σας και στη φυσική σας κατάσταση. Πως όμως μπορεί κάποιος να κάνει τη σωστή επιλογή; Κάθε άθλημα θέλει το παπούτσι του Δεν μπορεί να κάνετε τρέξιμο αποστάσεων και να φοράτε το ίδιο παπούτσι με το οποίο παίζετε μπάσκετ, ή να περπατάτε με τα παπούτσια που κάνετε ποδήλατο. Κάθε άθλημα απαιτεί διαφορετική τεχνική που αυτό σημαίνει πως πρέπει να αναζητήσουμε και την αντίστοιχη τεχνολογία στο παπούτσι μας. Το περπάτημα για παράδειγμα που είναι αγαπημένη άσκηση για πολλούς, απαιτεί ένα παπούτσι ελαφρύ που να αντέχει στους κραδασμούς κυρίως στο πίσω μέρος του έχοντας το μπροστινό μέρος αρκετά στρογγυλοποιημένο ώστε να γίνεται ομοιόμορφα και η κατανομή του βάρους σε όλο το πέλμα. Στο τρέξιμο οι κραδασμοί είναι ακόμα μεγαλύτερη και η απορροφητικότητα που απαιτείται από το παπούτσι διπλασιάζεται. Την ίδια ώρα παίζει πολύ σημαντικό ρόλο το αν τρέχετε σε ταρτάν, σε διάδρομο, σε χωματόδρομο ή σε ανώμαλο έδαφος, γιατί αυτομάτως αυτή η επιλογή σας θα σας οδηγήσει και στο κατάλληλο παπούτσι. Το ίδιο ισχύει βέβαια και για όλα τα αθλήματα, ομαδικά ή ατομικά που για αντίστοιχους λόγους αναζητούν να καλύψουν άλλες ανάγκες με ένα παπούτσι. Καλό θα ήταν λοιπόν να απευθυνθείτε σε ένα σοβαρό, μεγάλο και με κύρος κατάστημα αθλητικών , να πείτε τι αναζητάτε ακριβώς ώστε το εξειδικευμένο προσωπικό να σας καθοδηγήσει ανάλογα. Μην βιαστείτε να διαλέξετε . Κάντε μία βόλτα την αγορά, και δείτε πολλαπλές επιλογές καθώς οι εταιρείες είναι αμέτρητες, τα σχέδια πολλά, οι τιμές ποικίλουν και σίγουρα θα χρειαστεί λίγο χρόνο ώστε να καταλήξετε. Δώστε ιδιαίτερη σημασία στην αγορά σας, ειδικά αν αντιμετωπίζεται και κάποιο πρόβλημα είτε με τη μέση, είτε με τα γόνατα ή τις αρθρώσεις σας. Αν κάνετε περισσότερες από μία δραστηριότητες, θα χρειαστείτε διαφορετικό παπούτσι για κάθε μία από αυτές. Δεν μπορείτε να κάνετε αεροβική με το ίδιο παπούτσι που θα κάνετε cross fit… Πέρα όμως από την τεχνολογία του παπουτσιού σημασία παίζει και το μέγεθος. Το σωστό νούμερο στο παπούτσι είναι εκείνο που μας αφήνει ένα κενό ανάμεσα στο μεγάλο δάχτυλο και τη μύτη του παπουτσιού που αντιστοιχεί με ολόκληρο ή με το μισό πλάτος του αντίχειρα του χεριού σας, ανάλογα με τη φόρμα του παπουτσιού. Έχοντας αυτό στο μυαλό σας, κάντε τη δοκιμή σας, αναζητώντας το παπούτσι να είναι άνετο αλλά όχι μεγάλο, αφήνοντας το πόδι σας περιθώρια για κίνηση η οποία μην ξεχνάτε πως θα επιφέρει και ένα κάποιο μικρό ή μεγαλύτερο πρήξιμο. Τέλος, σημασία έχει να σας αρέσει και σχεδιαστικά το παπούτσι σας, αν και αυτό είναι το εύκολο μέρος της αγοράς σας. Ο ανταγωνισμός έχει οδηγήσει μεγάλες αλλά και μικρότερες μάρκες στο να δημιουργήσουν κομψά αθλητικά παπούτσια, συχνά φέροντας και την υπογραφή μεγάλων σχεδιαστών.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE