ομορφιά και στιλ : 22 Nov 2018

Τα 6 χαρακτηριστικά μίας stylish γυναίκας

Πολύς λόγος γίνεται τελευταία για το style και το  styling  με χιλιάδες επίδοξες fashion bloggers να αντιμετωπίζουν τους εαυτούς τους ως  influencer  και trend setters. Είναι όμως αλήθεια έτσι, ή τελικά είσαι ό,τι δηλώσεις.

Παρακάτω ακολουθούν  6 χαρακτηριστικά της γυναίκας που έχει πραγματικά στιλ και δεν χρειάζεται ταμπέλες για να επιβεβαιωθεί.

Δεν ντύνονται για να θεωρούνται στιλάτες

Ντύνονται γιατί δεν πρέπει να βγουν γυμνές έξω! Απλά το στιλ είναι οι δεύτερη φύση τους. Θέλουν να είναι περιποιημένες, κάνουν τη δική τους δήλωση μέσα από το ντύσιμο και θεωρούν το ρούχο όχι απλά ένα ένδυμα αλλά έναν τρόπο να εκφράσουν το πώς αισθάνονται την εκάστοτε στιγμή. Και όλο αυτή η  τεχνογνωσία δεν γίνεται επιτηδευμένα αλλά αυθόρμητα, ελεύθερα και πάνω απ όλα σωστά!

Δεν είναι έρμαια της μόδας

Όταν ξέρεις ποια είσαι και τι θέλεις, γνωρίζεις καλά και τι σου πάει. Η γυναίκα με στιλ έχει άποψη και κριτήριο επομένως δεν θα ακολουθήσει καμία τάση χωρίς να μπορεί να την υποστηρίξει γιατί στην περίπτωση της ισχύει το ότι το ρούχο πρέπει να το φοράς και όχι να σε φοράει.

Δεν έχουν εμμονή με τις μάρκες

Ξέρουν να εκτιμούν τα ακριβά, έχουν γνώση της ιστορίας στον κόσμο της «μάρκας», σίγουρα έχουν και κάποια καλά κομμάτια επώνυμων οίκων, χωρίς ωστόσο να κατακλύζονται από «ταμπέλες» όταν θα κάνουν μία εμφάνιση. Γνωρίζουν καλά να κάνουν να φαίνεται όμορφο ακόμα και ένα πιο οικονομικό ρούχο και σίγουρα όταν επιλέγουν κάτι επώνυμο, θα αποφύγουν να το κάνουν γνωστό μέσα από «λογότυπα».

Είναι επιμελώς ατημέλητες

Το αυθεντικό στιλ, δεν θέλει επιτήδευση. Και αυτό οι στιλάτες γυναίκες το ξέρουν καλά. Δεν θα είναι ποτέ στημένες, ποτέ «φτιασιδωμένες». Συνήθως επιλέγουν διακριτικό μακιγιάζ και σχεδόν ατημέλητο χτένισμα, γιατί ξέρουν πως όταν πρόκειται για το στιλ , ισχύει το less is more.

Βλέπουν παντού το ωραίο

Δεν χρειάζεται να πάνε σε ακριβά μαγαζιά, σε τεράστια εμπορικά κέντρα, ή σε πολυδιαφημισμένες αγορές. Ξέρουν πως μπορούν να βρουν παντού, ακόμα και σε παζάρι, το καλό , το σωστό και το όμορφο. Το κάτι ιδιαίτερο ή το πολύ απλό, που ωστόσο θα έχει ταυτότητα και θα της βοηθήσει να κάνουν τη διαφορά.

Δεν κάνουν copy paste

Σίγουρα σερφάρουν , παίρνουν ιδέες, εμπνέονται αλλά σε καμία περίπτωση δεν αντιγράφουν. Επισκέπτονται blogs, παρακολουθούν μόδα, γνωρίζουν τάσεις, αλλά στην τελική εκείνες θα αποτελέσουν πηγή αντιγραφής και δεν θα πέσουν στην παγίδα να ξεπατικώσουν ένα στιλ που στην τελική θα τους είναι ξένο.


  H μαύρη ώρα έφτασε και η πιο αγαπημένη Παρασκευή του χρόνου είναι και πάλι εδώ! Πριν βγεις στα μαγαζιά για να κάνεις τις αγορές σου, κάνε πρώτα στον εαυτό σου τις σωστές ερωτήσεις ώστε να κάνεις και ψώνια για τα οποία δεν θα μετανιώσεις ποτέ. Γιατί η φιλοσοφία της black Friday είναι να αγοράσεις κάτι σε καλή τιμή και όχι να αγοράζεις πολλά και ενδεχομένως άχρηστα επειδή τα βρήκες πιο φθηνά. Θέλω κάτι πραγματικά; Ή το βρήκα φθηνό και το θεωρώ ευκαιρία; Να μία ερώτηση για να κάνεις μία καλή αρχή. Πρόσεχε μην πέσεις στην πιο συχνή παγίδα του να αγοράσεις κάτι μόνο και μόνο επειδή βρίσκεται σε καλή έκπτωση. Γιατί αν κάνεις το ίδιο με δυο τρία πράγματα , θα βρεθείς να έχεις ξοδέψει πολλά λεφτά σε πράγματα που τελικά δεν ήθελες πραγματικά, άρα έχεις χάσει και χρόνο και χρήμα. Αν αυτό που πάω να αγοράσω δεν ήταν μάρκα, θα μου άρεσε ; Συνήθως σε μέρες όπως η black Friday αναζητάμε να αγοράσουμε κάτι που υπό άλλες συνθήκες θα το θεωρούσαμε ακριβό ή κάτι επώνυμο που στην κανονική του τιμή είναι απλησίαστο. Για πες όμως αλήθεια, πόσα ρούχα έχεις δει και τα έχεις θεωρήσει άσχημα, αλλά μόνο και μόνο επειδή είναι επώνυμα , θα τα ήθελες και εσύ; Μην το κάνεις αυτό στον εαυτό σου. Ας είμαστε ειλικρινής. Αν δεν ήταν μάρκα θα το ήθελες; Δώσε την σωστή απάντηση και ίσως νιώσεις καλύτερα και γλιτώσεις και χρήματα. Αν δεν υπήρχε το isntagram θα το ήθελα; Καλό το instagram αλλά η αλήθεια είναι πως δημιουργεί και ψεύτικες ανάγκες. Επειδή βλέπεις συνέχεια μία τσάντα ή ένα παπούτσι, σε πιάνει και λίγο το σύνδρομο Fomo και νιώθεις πως θα είσαι λιγότερο άξιος, λιγότερο σημαντικός και πως θα χάσεις κάτι από την ουσία της ζωής, αν δεν αποκτήσεις και συ το πολυδιαφημισμένο αντικείμενο. Δεν είναι όμως έτσι. Συγκεντρώσου λίγο σε σένα και άσε τους άλλους να κάνουν τη δουλειά τους στα κοινωνικά δίκτυα, που συχνά η δουλειά τους είναι να σε κάνουν να νιώσεις άσχημα. Μην τους κάνεις τη χάρη. Μήπως το βρω και πιο φθηνά; Πιο φθηνά και από τη Black Friday; Θα αναρωτηθείς! Γιατί, τι νομίζεις ότι είναι η Black Friday ; Να ξέρεις πως τα καταστήματα δεν σου κάνουν χάρη με τις εκπτώσεις αυτές. Και να θυμάσαι πως πάντα στόχος του καταστήματος είναι το κέρδος. Επομένως να ξέρεις κάτι: Τα αντικείμενα που θα βγουν σε προσφορά, απλά ήταν πολύ πιο ακριβά πριν τις εκπτώσεις που σημαίνει πως οι καταστηματάρχες είχαν τη δυνατότητα να κατεβάσουν την τιμή. Και μπορούν να το κάνουν ακόμα περισσότερο! Γιατί είπαμε, στόχος τους είναι το κέρδος. Επομένως πριν βγεις κάνε και μία έρευνα αγοράς, γιατί πιθανότατα πολλά μαγαζιά λίγο πριν τη μεγάλη Παρασκευή , να είχαν ανεβάσει επίτηδες τις τιμές, έτσι ώστε όταν θα έρθεις εσύ περιχαρής να κάνεις την αγορά σου, να το πάρεις στην τιμή που ούτως ή άλλως θα έπρεπε να είναι το προϊόν, και να γελάνε πίσω από την πλάτη σου όταν θα αισθάνεσαι ότι έκανες την τέλεια αγορά!

MORE FROM THEΟΜΟΡΦΙΑ & ΣΤΥΛ

MORE To BELIEVE