Είναι από τις πιο νόστιμες σούπες, ιδανική για τις κρύες μέρες του χειμώνα, ελαφριά για όσους προσέχουν τη διατροφή τους και πάνω απ όλα θρεπτική! Ζητήσατε τη συνταγή, και να τη εδώ!

Υλικά για τα παγάκια:
Γιαούρτι- γάλα
Μέσα σε ένα φλιτζάνι αναμειγνύετε λίγο γιαούρτι με λίγο γάλα ώστε να γίνει ένα απαλό μείγμα σαν κρέμα γάλακτος. Το τοποθετείτε μέσα σε παγοκύστη σιλικόνης την οποία και βάζετε στην κατάψυξη.

Υλικά για τη σούπα (2 άτομα):
1 κρεμμύδι
Μία μικρή γλυκοπατάτα, ή πατάτα λευκή
1/5 κούπα  φουντάκια μπρόκολο
2  κολοκύθακια
2 καρότα
1 σελινόριζα
σκόρδο ανάλογα με το γευστικό σας γούστο
αλάτι
πιπέρι

Εκτέλεση:
Μέσα σε μία κατσαρόλα σοτάρετε σε λίγο λάδι τα λαχανικά για λίγα λεπτά, βάζετε το αλάτι και το πιπέρι και  στη συνέχεια προσθέτετε το νερό μέχρι να τα καλύψετε. Τα αφήνετε να βράσουν μέχρι να μαλακώσουν ενώ αν χρειαστεί προσθέστε νερό. ( η ποσότητα του νερού πρέπει να είναι στο ύψος των λαχανικών και ίσα ίσα να τα καλύπτει.) Ενώ η σούπα βράζει εσείς ετοιμάζετε τα κρουτόν. 

Υλικά για τα κρουτόν:

6 φέτες ψωμί του τοστ, της αρεσκείας σας (λευκό, μαύρο, σίκαλης κλπ)
Λίγο λάδι
Βούτυρο
Σκόνη σκόρδου
Ρίγανη

Εκτέλεση:

Κόβετε τις φέτες ψωμιού σε κυβάκια

Μέσα σε ένα τηγάνι ζεσταίνετε λίγο λάδι, και βούτυρο. Την ποσότητα την ορίζετε εσείς ανάλογα με το πόσο νόστιμα ή στεγνά θέλετε να βγουν τα κρουτόν σας. Συνήθως για τις 6 φέτες 1/5 κουταλιά της σούπας λάδι και 30 γρ βούτυρο είναι αρκετά!

Όταν αρχίσουν να καίνε το βούτυρο και το λάδι, βάζετε μέσα στο τηγάνι τα κυβάκια ψωμιού και τα ανακατεύετε καλά ώστε να λαδώσουν όλα. Προσθέστε τη σκόνη σκόρδου και τη ρίγανη. Ανακατεύετε τα κυβάκια έως ότου πάρουν υγρασία από το λάδι και το βούτυρο αλλά και ένα χρυσαφί χρώμα. Προτιμήστε μία ξύλινη κουτάλα γιατί με το κανονικό κουτάλι μπορεί να χαλάσει το σχήμα του ψωμιού και να διαλυθεί.

Όταν τα κυβάκια ψωμιού πάρουν χρώμα, τα βγάζετε από το τηγάνι  τα τοποθετείτε σε ένα μεγάλο ταψί με αντικολλητικό χαρτί, και τα βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο για να ψηθούν στους 180 βαθμούς για 25- 30 λεπτά. Μην ξεχνάτε μία στο τόσο να τα ανακατεύετε ώστε να “πάρουν” απ όλες τις πλευρές.

Όσο τα  κρουτόν σας είναι στο φούρνο, επιστρέφετε στη σούπα. Εφόσον τα λαχανικά έχουν μαλακώσει είναι έτοιμα για να γίνουν βελουτέ. Αφαιρείτε τη σελινόριζα, και βάζετε μέσα στην κατσαρόλα το τρίμερ σε μέτρια ένταση. “Περνάτε” τα λαχανικά έως ότου πολτοποιηθούν τελείως χωρίς να βρίσκετε πλέον μέσα κομμάτια. Αν θέλετε την υφή πιο βελουτέ μπορείτε να προσθέσετε λίγη καλά τριμμένη παρμεζάνα, αν τη θέλετε πιο αραιή προσθέτετε λίγο  ζεστό νερό.

Η σούπα σας είναι έτοιμη. Αν τα κρουτόν σαν επίσης έχουν ψηθεί, τα βγάζετε από το φούρνο και τα αφήνετε να κρυώσουν για κάποια λεπτά. Αν τα βάλετε στη σούπα ζεστά θα διαλυθούν.

Όταν είστε έτοιμη να σερβίρετε, βάζετε τη σούπα σε βαθιά πιάτα, προσθέστε στο κέντρο ένα παγάκι από γιαούρτι και γάλα, τα κρουτόν, λίγο λάδι τρούφας εφόσον σας αρέσει, και αν θέλετε πασπαλίζετε με λίγη παρμεζάνα!

Καλή όρεξη!

 


Το να είναι και να παραμένει κάποιος fit είναι πλεόν ό,τι πιο εύκολο και πιο διασκεδαστικό χάρη στην τεράστια ποικιλία ειδών γυμναστικής που εφαρμόζονται. Μέσα σε αυτή την τεράστια γκάμα έρχεται να προστεθεί και το body balance κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος. Τι είναι το bb Το bb βοηθάει στην εκγύμναση όλου του σώματος, ενώ ταυτόχρονα δίνει τεράστια έμφαση και στις ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης μέσω τεχνικών αναπνοής. Το συγκεκριμένο είδος προγράμματος έχει γίνει πλέον τάση στα ομαδικά των γυμναστηρίων. Χαρακτηριστικά του bb Το κάθε πρόγραμμα προορίζεται για διάρκεια των 55 λεπτών. Το μάθημα ξεκινάει με προθέρμανση μέσω ασκήσεων tai chi. Στη συνέχεια τη σκυτάλη παίρνουν ασκήσεις βασισμένες στη γιόγκα, όπως ο χαιρετισμός στον ήλιο, αλλά και άλλες στάσεις με στόχο την ισορροπία του σώματος αλλά και τη διάταση των μυών. Μόλις ολοκληρωθεί και αυτός ο κύκλος ασκήσεων, σειρά έχει η ενδυνάμωση του κορμού με ασκήσεις στο πάτωμα. Το μάθημα συμπληρώνεται με λίγα λεπτά διαλογισμό, χαλάρωση και παρατήρηση. Πλεονεκτήματα του bb Η συγκεκριμένη μορφή άσκησης έχει στόχο τη βελτίωση του καρδιακού συστήματος, και την ευελιξία του σώματος, ενώ ενδυναμώνει  τον κορμό. Τα οφέλη της  όμως δεν είναι μόνο σωματικά, καθώς μέσα από την ποικιλία ασκήσεων μειώνεται το επίπεδο της κορτιζόλης στον οργανισμό κάτι που σημαίνει ηρεμία και γαλήνη για την ψυχή και έλεγχος του άγχους. Αν και το bb είναι ένας ακίνδυνος τρόπος εγκύμνασης, καλό θα ήταν ευαίσθητες ομάδες, όπως οι έγκυες, ή άτομα με τραυματισμούς, να ενημερώνουν για την κατάσταση τους πριν μπουν στην τάξη, καθώς μπορεί να χρειάζεται ειδική προσαρμογή σε συγκεκριμένες ασκήσεις.

MORE FROM THECook It

MORE To BELIEVE