Τα Χριστούγεννα πέρασαν, και μαζί με τις γιορτές πέρασαν και τα καλέσματα για φαγητό, όπως και το διάστημα που όλοι λίγο πολύ χαλαρώνουν από το πρόγραμμα τόσο της διατροφής όσο και της γυμναστικής.

Ήρθε η ώρα όλα να μπουν και πάλι στο πρόγραμμα. Και αν κάτι τέτοιο σου φαίνεται δύσκολο, παρακάτω θα βρεις μικρά tips που θα σε βάλουν ξανά στον δρόμο το σωστό.

Μην μαστιγώνεις τον εαυτό σου
Η απόλαυση είναι πραγματική όταν βιώνεται χωρίς τύψεις. Έφαγες καλά, σημείωσες απουσίες από το γυμναστήριο, κοινώς βγήκες από το πρόγραμμα σου, αλλά αυτό είναι και το νόημα των διακοπών. Μην έχεις τύψεις και μην κλαις πάνω από το χυμένο γάλα. Απλά προσπάθησε να πειθαρχήσεις και αφού επέτρεψες στον εαυτό σου να απολαύσει ποτό, φαγητό και χαλάρωση, τώρα γύρνα στα παλιά.

Μπες στο πρόγραμμα
Έτσι εύκολα και απλά. Ξυπνάς και ξεκινάς το διατροφικό σου πρόγραμμα αλλά και στο ασκησιολόγιο της γυμναστικής σου, από το σημείο ακριβώς που τα άφησες πριν τις γιορτές. Καλό είναι στο πρόγραμμα άσκησης να προσθέσεις λίγη παραπάνω αερόβια άσκηση, περίπου 20 λεπτά κάθε φορά, με στόχο να κάνεις αυξανόμενες καύσεις. Ταυτόχρονα μην ξεχνάς το «ευαγγέλιο» της διατροφής, πολλά και μικρά (συχνά) ολοκληρωμένα γεύματα.

Αντίο ζάχαρη και αλκοόλ
Τουλάχιστον για δύο εβδομάδες, μην έχεις επαφή με ό,τι είχες την ευκαιρία να απολαύσεις και με το παραπάνω όλες αυτές τις μέρες. Είναι ένα εύλογο διάστημα που δεν θα σου προκαλέσει κανέναν στερητικό σύνδρομο, ενώ η αποχή αυτή θα σε κάνει να νιώσεις από την αρχή «καθαρός» και πιο ανάλαφρος.

 12άωρη νηστεία
Μην τρομάζεις. Η 12άωρη νηστεία δεν έχει να κάνει με όλα εκείνα τα προγράμματα αποτοξίνωσης και υπερβολής που γίνονται της μόδας τις μέρες μετά τις γιορτές. 12άωρη νηστεία σημαίνει πως πρέπει να φροντίζεις να έχεις ολοκληρώσει όλα σου τα γεύματα μέχρι τις 21:00 και να μην ξανά φας μέχρι το άλλο πρωί, στις 09:00. Έχοντας ακολουθήσει ισορροπημένη διατροφή μέσα στη μέρα, έχεις πάρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και συστατικά που έχεις ανάγκη, και το βράδυ αφήνεις τον μεταβολισμό σου να κάνει τις καύσεις του χωρίς επιβαρύνσεις.

Απέφυγε το ζύγισμα
Η ζάχαρη, το αυξημένο αλάτι, το αλκοόλ οδηγούν σε κατακράτηση κάτι που θα φανεί αμέσως στη ζυγαριά. Σε συνδυασμό με το παραπάνω φαΐ των ημερών, είναι δεδομένο πως το βάρος σου θα δείχνει «τσιμπημένο». Δεν είναι απαραίτητο να επιβαρύνεις την ψυχολογία σου, με το να δεις το δείκτη της ζυγαριάς να πηγαίνει δεξιά. Κράτα απόσταση από κάθε μέτρηση βάρους για 15 μέρες ενώ προσπάθησε να τηρήσεις και όλα τα παραπάνω. Έτσι, όταν μετά από δύο εβδομάδες ζυγιστείς για πρώτη φορά, θα δεις ξεκάθαρα, τι έχει μείνει πάνω σου σε βάρος, πέρα από την κατακράτηση υγρών που δεν θα σε επιβαρύνει πια.


Είναι παγκόσμια τάση πλέον η αγορά να παρέχει μία τεράστια γκάμα φυτικών καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης προσώπου για όλες εκείνες που επιλέγουν έναν πιο φιλικό τρόπο καθαρισμού και ενυδάτωσης. Τα έλαια λοιπόν τείνουν να αντικαταστήσουν τα καθαριστικά προσώπου και σας παρουσιάζουμε τα 4 πιο δημοφιλή ανάλογα με τον τύπο δέρματος σας. Λάδι jojoba Κατάλληλο τόσο για ξηρό όσο για λιπαρό αλλά και μεικτό δέρμα. Το γεγονός ότι θυμίζει κατά πολύ το ph του δέρματος μας, το κάνει ιδιαίτερα ξεχωριστό για όλους τους τύπους δέρματος, τόσο για καθαρισμό, όσο και για ενυδάτωση. Ανοίγει τους πόρους, απορροφάται άμεσα, δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας ενώ έχει και αντιφλεγμονώδη δράση. Λάδι αβοκάντο Περιέχοντας βιταμίνη Ε και Α, το λάδι αβοκάντο είναι ιδανικό για ξηρά δέρματα, ή για πιο ευαίσθητες ή ώριμες επιδερμίδες. Ενυδατώνει σε βάθος, απαλύνει τις ρυτίδες, καταπραΰνει εγκαύματα και ερεθισμούς, μαλακώνει την επιφάνεια του δέρματος ενώ έχει και αντιοξειδωτική δράση. Λάδι βερίκοκου Αποτελεί την πιο ελαφριά εκδοχή ελαίου για όλες εσάς που ενδεχομένως φοβάστε πως ένα λάδι καθαρισμού μπορεί να σας πέσει βαρύ. Το λάδι βερίκοκου, πέρα του ότι είναι πολύ θρεπτικό και ενυδατικό, είναι και εκείνο που μειώνει τις πιθανότητες για ερεθισμούς όταν έχουμε να κάνουμε με πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες. Είναι τόσο πλούσιο σε στοιχεία που ακόμα και αν δεν το επιλέξετε για λάδι καθαρισμού θα μπορούσατε να το χρησιμοποιήσετε ως κρέμα ημέρας. Λάδι φουντούκι Επίσης ένα ελαφρύ λάδι, το οποίο χρησιμοποιείται ευρέως σε μία τεράστια γκάμα καλλυντικών προσώπου. Πλούσιο σε βιταμίνες Ε, Α και D, εκτός του ότι είναι ένα θρεπτικό όπλο για την επιδερμίδα, είναι και το πλέον κατάλληλο έλαιο για να απομακρύνει το make up και τη σκόνη. Την ίδια ώρα δρα ενυδατικά αποτελώντας ένα εκπληκτικό προστατευτικό φίλτρο για το δέρμα μας. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε  μόνο του είτε και σε συνδυασμό με κάποιο άλλο λάδι. Τρόπος χρήσης: Αν επιλέξετε κάποιο από τα λάδια για τον καθαρισμό της επιδερμίδας σας, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα. Ρίχνετε χλιαρό προς ζεστό νερό στο πρόσωπο σας και όσο είναι ακόμα νωπό απλώνετε απαλά με τα δάχτυλα το λάδι. Κάνετε μασάζ με κυκλικές κινήσεις σε όλη την περιοχή αποφεύγοντας τα μάτια. Στη συνέχεια με ένα βαμβάκι απομακρύνεται τα υπολείμματα του ελαίου. Αν χρειαστεί βρέχετε λίγο το βαμβάκι. Μόλις καθαρίσετε καλά την επιδερμίδα σας, ρίχνετε πάλι λίγο χλιαρό νερό, είτε νερό καθαρισμού αν το νερό βρύσης σας «στεγνώνει» και συνεχίσετε την περιποίηση σας  με ενυδάτωση.

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE