Είτε προσπαθούσες να μείνεις έγκυος εδώ και καιρό, είτε ήρθε ξαφνικά στη ζωή σου, ίσως δεν είχες φανταστεί το σύνολο των αλλαγών που θα βίωνες τόσο σε ψυχολογικό όσο και σε σωματικό επίπεδο. Κάθε φορά όμως που νιώθεις πως έχεις «χάσει» την ομορφιά σου, να θυμάσαι πως τα συναισθήματα αυτά είναι παροδικά και πως τα βιώνεις γιατί σου συμβαίνει κάτι μοναδικό.

Υπάρχουν ωστόσο και άλλοι τρόποι για να βοηθήσεις τον εαυτό σου να νιώθει όμορφη ακόμα  και στην περίοδο της εγκυμοσύνης. Διάβασε και διάλεξε!

Παρέμεινε δραστήρια
Αν είχες συνηθίσει σε έντονους ρυθμούς δραστηριότητας και άσκησης, είναι πολύ πιθανό να σε εκπλήσσει το γεγονός ότι κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί να μην θέλεις καθόλου να κινείσαι ή να μην μπορείς, κάτι που θα σε κάνει να αισθανθείς άβολα με το σώμα σου. Όσο δύσκολο και αν σου ακούγεται, αν και εφόσον η κατάσταση σου κλινικά το επιτρέπει, προσπάθησε να σηκωθείς λίγο από τον καναπέ. Θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. Μην κάνεις  υπερβολές, δοκίμασε εν ανάγκη κάτι καινούριο. Κάνε λίγο γιόγκα για εγκύους, έναν περίπατο, λίγο κολύμπι. Βρες λίγο χρόνο και λίγη όρεξη για να ξεμουδιάζεις. Πέραν του ότι θα σου ανεβάσει τη ψυχολογία, θα σε βοηθήσει να αντεπεξέλθεις και στο επιπλέον βάρος που σε περιμένει.

Μην εγκαταλείψεις το όπλο του μακιγιάζ
Το ότι μία γυναίκα είναι έγκυος δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να είναι και όμορφη. Το μακιγιάζ μπορεί να κάνει θαύματα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, και όταν λέμε θαύματα δεν εννοούμε στο πρόσωπο, αλλά στην ψυχολογία. Λόγω του ότι το σώμα παραδίδεται στις αλλαγές, δώστε όλη σας την προσοχή στο πρόσωπο και πως μπορείτε κάθε μέρα με μία- δυο κινήσεις να το κάνετε να λάμπει ακόμα περισσότερο!

Απέφυγε  τις τολμηρές αλλαγές στα μαλλιά
Ακόμα και αν είστε από τις γυναίκες εκείνες που αλλάζουν τα μαλλιά τους συχνά, να μην ξεχνάτε πως κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ίσως να είστε λίγο πιο ευαίσθητες στις αλλαγές. Που σημαίνει πως αυτό που σας αρέσει σήμερα μπορεί να μην σας αρέσει αύριο, επομένως αν δεν είστε 100% βέβαιη γι ‘αυτό που θέλετε να τολμήσετε, καλύτερα μην το κάνετε. Όχι ότι δεν θα σας πηγαίνει, αλλά αν τελικά δεν σας αρέσει , ίσως να επιβαρύνετε άδικα την ψυχολογία σας.

Μην παραμελείς το δέρμα σας
Το πιθανότερο είναι οι ορμόνες σας να σας κάνουν να φαίνεστε και πάλι έφηβες! Ειδικά αν περιμένετε κορίτσι! Υπάρχει όμως και πιθανότητα κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης σας, είτε να παρουσιάσετε ακμή, είτε να εμφανίσετε πανάδες. Σε κάθε περίπτωση μία επίσκεψη σε δερματολόγο θα σας έκανε καλό, καθώς θα σας εξηγήσει πως για τους επόμενους μήνες δεν θα μπορείτε να φοράτε τα προϊόντα περιποίησης που επιλέγατε πριν μείνετε έγκυος, αλλά άλλα κατάλληλα για εγκύους, ενώ σε περίπτωση κάποιας παθολογίας θα σας προτείνει και την κατάλληλη θεραπεία. Επειδή όμως το δέρμα είναι ο καθρέφτης της διάθεσης και της ψυχής μας, βοηθήστε το να είναι όμορφο και υγιές.

Νταντέψε  τον εαυτό σου
Η ψυχολογία σας σίγουρα θα έχει τα πάνω και τα κάτω της, αλλά δεν βιώνεται τίποτα διαφορετικό απ ότι και όλες οι άλλες γυναίκες που είναι στην ίδια κατάσταση με εσάς. Το να κάνετε pampering  στον εαυτό σας επιβάλλεται!

Ένα μανικιούρ, ένα πεντικιούρ, μία μάσκα περιποίησης προσώπου, ή ακόμα και μασάζ για εγκύους θα σας δώσουν την αίσθηση του spa κάτι που όλες οι γυναίκες αξίζουμε, στο τέλος της  ημέρας!

 


Η περίοδος της νηστείας, που ωστόσο έχει πλήρη αποχή από το κρέας θυμίζει κατά πολύ τη vegetarian διατροφή. Είναι λοιπόν μία κατάλληλη περίοδος για να δει κάποιος και εμπειρικά πως ζει χωρίς κρέας κάποιος που έχει αποφασίσει να το αποβάλει τελείως από τη διατροφή του. Παρακάτω θα βρείτε τροφές που θα σας βοηθήσουν να έχετε ποικιλία και γεύση στα γεύματα σας, χωρίς ωστόσο να καταναλώνετε κρέας. Σόγια Είναι η νούμερο ένα τροφή που αντικαθιστά το κρέας. Τα οφέλη της είναι πολλά και η χρήση της επίσης. Περιέχει μεγάλη ποσότητα φυτικής πρωτεΐνης, μαγνήσιο που βοηθά στη διατήρηση γερών οστών αλλά και ελαστικών μυών, ενώ οι οι φυτικές ίνες που επίσης τις συναντάμε σε μεγάλη ποσότητα δίνουν την αίσθηση του κορεσμού. Στην αγορά μπορεί κανείς να βρει και κιμά σόγιας, που με το κατάλληλο μαγείρεμα, ( μπαχαρικά, τομάτα, λαχανικά) μπορεί να δώσει την ψευδαίσθηση του κανονικού κιμά, και να συνοδεύσει πιάτα όπως μία νόστιμη μακαρονάδα, γεμιστά κολοκύθια, παστίτσιο χωρίς κρέας. Το μόνο ελάττωμα της σόγιας είναι πως κατηγορείται ως μεταλλαγμένο προϊόν. Πράσινα φυλλώδη λαχανικά και μπρόκολο Οι σαλάτες και κάθε λογής λαχανικού ήταν είναι και θα είναι πάντα βασικό συστατικό της διατροφής μας και αυτό γιατί είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, έχουν αντιοξειδωτική δράση, ενώ οι βιταμίνες C, A και Ε είναι χαρακτηριστικά σχεδόν όλων των πράσινων. Το καλό με τις σαλάτες είναι πως μπορούν με τους σωστούς συνδυασμούς με φρούτα, ξηρούς καρ πούς και να γίνουν απολαυστικά κυρίως πιάτα χαρίζοντας τόσο γεύση όσο και κορεσμό. Ζυμαρικά Τα ζυμαρικά είναι η εύκολη λύση, ως εναλλακτική λύση στο κρέας, και όχι ως υποκατάστατο και αυτό γιατί απλά περιέχει άλλη ομάδα θρεπτικών συστατικών από αυτές που περιέχει το κρέας (πηγή υδατάνθρακα). Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν παρουσιάζουν και τα ζυμαρικά ποικιλία. Έχοντας ξεφύγει πλέον από το τυπικό λευκό μακαρόνι, κανείς μπορεί να βρει ζυμαρικά από αλεύρι ζέας, ζυμαρικά ολικής άλεσης, ή από «αλεύρι» που παράγεται από όσπρια ή δημητριακά, όπως η κινόα, και ο αρακάς. Τέτοιοι τύπου ζυμαρικά περιέχουν και πρωτεΐνη, ενώ σίγουρα είναι πιο θρεπτικά και υγιεινά από τα μακαρόνια που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα.  Σε συνδυασμό με μία ωραία σάλτσα λαχανικών, αποτελούν ένα τέλειο πιάτο! Όσπρια Πολλοί τα θυμούνται μόνο κατά τη Σαρακοστή, τα όσπρια όμως θα έπρεπε να υπάρχουν πάντα στο τραπέζι μας. Πηγή ενέργειας λόγω της φυτικής πρωτεΐνης που περιέχουν, είναι πλούσια σε ασβέστιο, φυλλικό οξύ, μαγνήσιο και βιταμίνες. Δεν περιέχουν πολλά κορεσμένα λιπαρά ενώ έχουν και χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Για να μπορέσουν όμως να απελευθερώσουν το σύνολο της πρωτεΐνης τους και των θρεπτικών τους συστατικών, καλό θα ήταν να συνδυάζονται και με άλλες τροφές όπως το καστανό ρύζι ή προϊόντα ολικής άλεσης.

MORE FROM THEΟΜΟΡΦΙΑ & ΣΤΥΛ

MORE To BELIEVE