Δύσκολη εποχή για τα μωράκια, καθώς  οι πιθανότητες να αρπάξουν ένα γερό κρυολόγημα είναι πολλές. Πως όμως μπορείτε να βοηθήσετε το παιδάκι σας, απαλύνοντας του τον έντονο και επίμαχο βήχα, χωρίς τη χορήγηση φαρμάκων;
Το μόνο που χρειάζεστε είναι ένα αναπαυτικό μαλακό μαξιλάρι και λίγο χρόνο με το μωράκι σας.
Το ξαπλώνετε μπρούμυτα, με το στομαχάκι του να ακουμπάει στο μαξιλάρι.
Ξεκινάτε να του  κάνετε μαλάξεις για να θερμάνετε την περιοχή της πλάτης.
Οι κινήσεις σας  θα πρέπει να είναι παράλληλες με τη σπονδυλική στήλη, και η φορά τους από τη μέση προς το λαιμό.
Όταν αρχίσετε να νιώθετε την περιοχή να ζεσταίνει μπορείτε να συνεχίσετε τις μαλάξεις με φορά από τη σπονδυλική στήλη προς τα πλευράκια του μωρού.
Στη συνέχεια μπορείτε να κάνετε ένα ελαφρύ και τρυφερό μασάζ με τα δάχτυλα σας, στις περιοχή γύρω από τα πλευρά. Ξεκινήστε από τα χαμηλά των πνευμόνων και προχωρήστε προς τα πάνω.
Μόλις ολοκληρώσετε με τις μαλάξεις, τοποθετείστε για δύο τρία λεπτά το μωράκι σε καθιστή θέση και χτυπήστε του απαλά την πλατούλα όπως όταν θέλετε να ρευτεί… Αν έχετε χρόνο, ξανακάνετε όλη τη διαδικασία από την αρχή.
Υπάρχει όμως ένας περιορισμός : Αν το παιδάκι σας έχει πυρετό, και η θερμοκρασία έχει ξεπεράσει τους 38 βαθμούς, μην κάνετε τίποτα από τα παραπάνω.
Η ανακουφιστική αυτή μέθοδος πρέπει να εφαρμόζεται μόνο όταν το παιδάκι σας δεν έχει πυρετό, ή κάνει δέκατα.

 


Η επικοινωνία μέσω της τεχνολογίας, όσο και αν πολλοί δεν θέλουν να το παραδεχτούν, αποτελεί τη  βασική και κύρια μορφή επικοινωνίας ανάμεσα στους ανθρώπους τα τελευταία χρόνια. Πλέον, μέσω κινητού και pc, γίνονται επαγγελματικές συμφωνίες, γεννιούνται έρωτες, διαλύονται σχέσεις, πραγματοποιούνται εξομολογήσεις, δημιουργούνται παρεξηγήσεις, λύνονται θέμα... Καταλαβαίνει κανείς λοιπόν για ποιό λόγο, η χρήση των emoticons  είναι σημαντική κάθε φορά που στέλνουμε ένα μήνυμα. Η Κρίστεν Πατγουίντ, ψυχολόγος-επικοινωνιολόγος του Αμερικανικού Ινστιτούτου Επικοινωνιών, εξηγεί γιατί οι φατσούλες και τα εικονίδια επιδρούν σε αυτό που επικοινωνούμε. «Στην εποχή της τεχνολογίας, όπου όλα γίνονται μέσα από ένα πληκτρολόγιο, έπρεπε να εφευρεθούν αποτελεσματικοί τρόποι για να γίνει όλο και πιο αποτελεσματική η απόδοση των λέξεων αλλά και των συναισθημάτων!  Τα emoticons λοιπόν κάνουν ακριβώς αυτό! Δίνουν έμφαση, δίνουν ένταση, σε αυτό που εκφράζεται εκείνη τη στιγμή! Πολλές φορές μάλιστα αντικαθιστούν ολόκληρες λέξεις ή ακόμα και φράσεις καθώς είναι απόλυτα λειτουργικά και αποτελεσματικά» Το ερώτημα όμως είναι: Τα χρησιμοποιούν όλοι και αν ναι, τι μπορούν να πουν για την προσωπικότητα κάποιου τα emoticons που χρησιμοποιεί εκείνος στην επικοινωνία του; Η Πάτγουιντ, εξηγεί. Το 98% των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα, κινητά και υπολογιστές, χρησιμοποιούν τα εικονίδια. Το 2% που δεν τα χρησιμοποιεί είναι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας που απλά δεν ξέρουν την εφαρμογή τους. Από αυτό το 98% περισσότεροι από τους μισούς τα χρησιμοποιούν μόνο όταν επικοινωνούν μέσω κινητού, σε  προσωπικές συζητήσεις με φίλους και γνωστούς, και σε διάδραση μέσω των κοινωνικών δικτύων. Λιγότεροι τα χρησιμοποιούν και μέσω mails, αν και εφόσον δεν είναι επαγγελματικής φύσης, καθώς το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο διατηρεί μία επισημότητα στην επικοινωνία. Άνδρες και γυναίκες τα χρησιμοποιούν εξίσου, αν και η διαφορά τους κρίνεται στο τι επιλέγουν οι μεν και τι οι δε. Οι γυναίκες προτιμούν τις φατσούλες και τα προσωπάκια, ενώ οι άνδρες επιλέγουν περισσότερο «αντικείμενα» ή αριθμούς για να δώσουν έμφαση στην επικοινωνία τους. Οι γυναίκες στέλνουν emoticons  τόσο σε φίλες όσο και σε συντρόφους, ενώ οι άντρες περισσότερο σε φίλους και λιγότερο στο αντίθετο φύλλο.  Για τις γυναίκες τα εικονίδια, δείχνουν εν μέρει την ψυχολογική τους κατάσταση εκείνη τη στιγμή, είτε είναι θετική είτε αρνητική ενώ οι άνδρες πολλές φορές τα επιλέγουν γιατί απλά βαριούνται να απαντήσουν αναλυτικότερα ή θέλουν να αποφύγουν την επικοινωνία και ευελπιστούν στο να την ολοκληρώσουν.» Όσο για το ποια εικονίδια είναι τα πιο δημοφιλή; Η ειδικός καταλήγει πως οι άνθρωποι με εξωστρεφή και χαρούμενο χαρακτήρα, που βλέπουν την αισιόδοξη πλευρά της ζωής, χρησιμοποιούν τα «χαρούμενα προσωπάκια» ακόμα και όταν η ψυχολογική τους κατάσταση είναι δύσκολη, την ώρα που οι περισσότεροι πεσιμιστές, επιλέγουν τα αντίστοιχα προσωπάκια, ή  κάνουν συνδυασμούς εικονιδίων προκειμένου να εκφράσουν την αμφιβολία και την επιφυλακτικότητα τους. * Τα στοιχεία προέκυψαν από έρευνα που έγινε σε άνδρες και γυναίκες, τυχαίο δείγμα , ηλικιών από 14 έως 64 ετών, χρήστες της τεχνολογίας, οι οποίοι κλήθηκαν να απαντήσουν σε ένα ερωτηματολόγιο που στόχο είχε να περιγράψει τον εαυτό τους, τη σχέση τους με την επικοινωνία, τον χαρακτήρα τους αλλά και την προτίμηση τους όσον αφορά στη χρήση των emoticons.  

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE