Κανείς δεν θέλει να τραυματιστεί κατά τη διάρκεια της προπόνησης, συχνά όμως και κυρίως όταν η άσκηση είναι τακτική ή έντονη, τα πιασίματα και οι μικροτραυματισμοί είναι στο πρόγραμμα. Να πως θα τα περιορίσετε.

Ζέσταμα
Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, το ίδιο και η καλή προπόνηση. Φαίνεται από την αρχή! Γι αυτό αν θέλετε η αποκατάσταση των μυών σας μετά από έντονη άσκηση να είναι εύκολη, τοτε μην ξεχνάτε ποτέ το ζέσταμα. Είναι απαραίτητο ώστε να γίνουν πιο ελαστικοί οι μύες και να αποφευχθούν οι μικροτραυματισμοί. Εύκολες και δυναμικές διατάσεις είναι ο καλύτερος τρόπος για να κάνει κάποιος το ζέσταμα του και να προετοιμάσει το σώμα του για την άσκηση.

Χαλάρωμα
Δεν σταματάμε ποτέ απότομα την προπόνηση. Μπορεί η ικανοποίηση να είναι μεγάλη όταν ολοκληρώνεται το πρόγραμμα, ή ο χρόνος να σας πιέζει, αυτό όμως δεν σημαίνει πως από εκεί που στάζετε ιδρώτα και η καρδιά σας χτυπούσε τρελά, θα εγκαταλείψετε την προπόνηση χωρίς χαλάρωμα. Σιγά σιγά θα πρέπει να ρίξετε τους παλμούς σας και να διατείνετε τους μύες σας  οι οποίοι είναι ζεστοί μετά από τόση προσπάθεια. Στη φάση αυτή καλό θα είναι κάθε διάταση να την κρατάτε για 30 έως 60 δευτερόλεπτα για καλύτερο αποτέλεσμα.

Foam Roller
Αυτό το μικρό θαυματουργό πραγματάκι μπορεί να είναι το κλειδί για την ανακούφιση των μυών σας καθώς μπορεί να σας απαλλάξει από “κόμπους” και συμφύσεις, ενώ βοηθάει και στην κυκλοφορία του αίματος.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να τοποθετήσετε το foam roller κάτω από τους γλουτούς, πίσω από τους μηρούς, στις ωμοπλάτες, ή όπουδήποτε αλλού νιώθετε πιασμένοι και να «περάστε» τους μύες πάνω- κάτω. Μπορεί να νιώσετε ότι πονάει λίγο, αλλά σίγουρα θα σας αρέσει!

Μασάζ
Μπορεί να έχετε συνδέσει το μασάζ με spa και πολυτέλεια, ωστόσο είναι κάτι που πρέπει να κάνετε δώρο στον εαυτό σας, μία στο τόσο, ειδικά αν προπονείστε σκληρά. Υπάρχουν πολλά είδη μασάζ ώστε να επιλέξετε τον τύπο που σας ταιριάζει, όλα όμως έχουν το ίδιο ανακουφιστικό αποτέλεσμα. Μετά όμως από συσσωρευμένη ένταση λόγω της άσκησης καλό θα ήταν να καταφύγετε στο γνωστό «αθλητικό μασάζ» που ναι μεν είναι λίγο επώδυνο αλλά θα σας κάνει «καινούργιους»!


ΟΜΟΡΦΙΑ & ΣΤΥΛ : 12 Jan 2018

Τώρα και η γλώσσα έχει το spa της

Η Αγιουβέρδα ισχυρίζεται πως η γλώσσα μας, ένας από τους πιο δυνατούς μύες στο σώμα μας, είναι πολύ πιο σημαντική απ όσο νομίζουμε και χρειάζεται και εκείνη ιδιαίτερη φροντίδα και προσοχή. Έτσι λοιπόν προτείνει την απόξεση της γλώσσας, ως ένα ιδανικό ...spa, δεδομένου πως πάνω της συγκεντρώνονται τοξίνες, βακτήρια και μικρόβια ικανά να δημιουργήσουν φλεγμονές, ουλίτιδα, κακή αναπνοή, και άλλες παθήσεις της στοματικής κοιλότητας. Την ίδια ώρα, μία καθαρή και υγιής γλώσσα μπορεί να βοηθήσει στη σωστή λειτουργία του μεταβολισμού ενώ γεύεται καλύτερα και καθαρότερα τις τροφές. Έρευνες έχουν δείξει πως το καλό βούρτσισμα της γλώσσας μπορεί να βελτιώσει κατά πολύ και το πρόβλημα της δυσάρεστης αναπνοής αν και δεν έχει αποδειχθεί ακόμα αν δίνει λύση και στο θέμα της χρόνιας χαλίτωσης. Πως γίνεται: Πέραν του ότι υπάρχουν ειδικά εργαλεία που μπορεί κανείς να βρει στο εμπόρια, η απόξεση ή αλλιώς το βούρτσισμα της γλώσσας μπορεί να γίνει και με μία απλή οδοντόβουρτσα. Αν και προτιμότερο είναι να απευθυνθείτε σε ένα φαρμακείο για να σας ενημερώσουν οι αρμόδιοι για το τι προϊόντα μπορούν να σας βοηθήσουν για την περιποίηση της γλώσσας. Όπως και να έχει , να θυμάστε πως ο καθαρισμός γίνεται πάντα από πίσω προς τα εμπρός, σχεδόν κόντρα στο πέλος της γλώσσας, και περίπου με 15 επαναλήψεις. Φροντίστε πρώτα να έχετε πλύνει καλά τα δόντια σας, και μην ξεχάσετε να ξεβγάλετε καλά στο στόμα σας μόλις ολοκληρώσετε τον καθαρισμό. Προσοχή στο δυνατό καθάρισμα καθώς είναι πιθανό να ματώσετε, αν και ελαφρά τη γλώσσα σας.

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE