Οι περισσότεροι γιατροί συνιστούν τις μέλλουσες μαμάδες να αποφεύγουν να φοράνε χημικά καλλυντικά στο δέρμα τους κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης και συνιστούν είτε φυτικά προϊόντα είτε πιο παραδοσιακές λύσεις, όπως οι μάσκες της γιαγιάς.

Άλλοι πάλι είναι πιο ελαστικοί, αλλά ποιά υποψήφια μαμά, δεν θέλει το καλύτερο για εκείνη και το μωρό της; Κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης λοιπόν, μπορείς να συνεχίσεις να αγαπάς και να περιποιείσαι τον εαυτό σου, χωρίς άγχος, χωρίς φάρμακα και χωρίς χημικά. Επιστροφή λοιπόν στα παλιά, σε συνταγές από το συρτάρι της γιαγιάς.

Σόδα
Η μαγειρική σόδα μπορεί να αποτελέσει άριστο καλλυντικό και για ποικίλες χρήσεις.

Για τα μαλλιά: Βάλτε μία κουταλιά σόδα μέσα σε μία κούπα καυτό νερό. Περάστε το μείγμα σε βρεγμένα μαλλιά μετά από το λούσιμο. Θα δώσει λάμψη, λειτουργεί κατά της πιτυρίδας.

Για το δέρμα: Μισή κουταλιά σόδας, μαζί με το αγαπημένο σας σαπούνι καθαρισμού θα λειτουργήσει ως απολεπιστικό. Είναι ιδανικό για όλους τους τύπους δέρματος, απλά οι στεγνές επιδερμίδες θα πρέπει να προσέξουν πολύ το σαπούνι που θα επιλέξουν, να είναι ενυδατικό.

Για τα πόδια: Η σόδα μπορεί να έχει ακριβώς την ίδια χρήση αλλά και το ίδιο αποτέλεσμα, με αυτό που έχει η πούδρα για την εξόντωση των μυρωδιών στα παπούτσια.

Για τα δόντια: Είναι σύνηθες σε προϊόντα εμπορίου για να δόντια, να περιέχεται μέσα και σόδα. Η σόδα, είναι ιδανική για τη λεύκανση των δοντιών. Βάζετε λίγη πάνω σε μία οδοντόβουρτσα, βρέχετε με λίγο νερό και πλένετε τα δόντια σας.

Σπα στο ντουζ
Η θεραπεία που θα σας περιγράψω τώρα, μπορεί σε ένα κέντρο σπα να κοστίζει μέχρι και 100 ευρώ! Στην ουσία δεν πρόκειται για τίποτα περισσότερο από το κλασικό «σκοτσέζικο ντουζ».

Μόλις σηκωθείτε το πρωί, απολαύστε το ντουζάκι σας αρκετά ζεστό, όσο καυτό μπορεί να αντέξει το δέρμα σας, και στο τέλος, γυρίστε το νερό σε κρύο! Όσο πιο κρύο μπορείτε να ανεχτείτε! Κρατήστε το για 15 δεύτερα και επαναλάβετε τη διαδικασία από κρύο σε ζεστό για δύο λεπτά. Αυτό θα αναζωογονήσει το δέρμα σας και θα σας κάνει να το αισθανθείτε σφιχτό σαν να είστε δέκα χρόνια νεότερη. Στις παροχές των σπα, αυτό περιγράφεται σαν «ντουζ με νερό βροχής» και συνοδεύεται από απαλή μουσική. Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Φράουλες
Το νόστιμο αυτό φρούτο, είναι ένα τέλειο όπλο για την αντιμετώπιση της ακμής. Ανακατέψτε ¼ κούπας φράουλες και ¼ κούπας γιαούρτι. Φροντίστε οι φράουλες να λιώσουν αρκετά. Τοποθετείστε το μείγμα στο δέρμα σας για 15 λεπτά και ξεβγάλετε καλά με χλιαρό νερό. Οι φράουλες περιέχουν οξέα που βρίσκει κανείς και σε προϊόντα εμπορίου ή φάρμακα κατά της ακμής.

Μέλι
Επίσης ένα λατρεμένο προϊόν ομορφιάς. Το μέλι έχει άπειρες χρήσης για όλο το σώμα.
Μαλλιά: Μία μικρή κουταλιά μέλι , σε ζεστό νερό, και με αυτό κάνετε μασάζ στις άκρες των μαλλιών σας. Στη συνέχεια ξεβγάζετε με νεράκι, και έχετε δώσει τροφή στα ταλαιπωρημένα σας μαλλιά και τις άκρες με ψαλίδα.

Για το σώμα: Αν βάλετε σε μία κούπα ζεστό νερό, μισή κούπα μέλι και λίγο από το αγαπημένο σας αφρόλουτρο, έχετε ένα ιδανικό μείγμα για να απολαύσετε το μπάνιο σας, σε γεμάτη μπανιέρα. Θρέψει το δέρμα, το ενυδατώνει και δεν κοστίζει.

Για το πρόσωπο: Επίσης ένα γερό χαρτί κατά της ακμής. Απλώστε σε καθαρό δέρμα, σκέτο το μέλι, ή προσθέτοντας μέσα και λίγες σταγόνες λεμόνι, αφήστε τη μάσκα για 15 λεπτά και ξεβγάλετε το πρόσωπο σας με αρκετό χλιαρό νερό.

Πατάτες
Ό,τι καλύτερο για τους μαύρους κύκλους και τις σακούλες στα μάτια. Το άμυλο τους έχει θεραπευτικές ικανότητες, αρκεί να κόψετε μερικές λεπτές φλοίδες και να τις τοποθετείστε στα μάτια για 20 λεπτά. Μια συνταγή που μπορείτε να τη χρησιμοποιείται και σε καθημερινή βάση.

Μπανάνα
Αν θέλετε γρήγορη ενυδάτωση για το δέρμα σας, με βέβαιο αποτέλεσμα και χωρίς να ξοδευτείτε, τότε μισή μπανάνα με λίγο αβοκάντο , θα σας δώσουν τη λύση! Η μάσκα, τοποθετείτε στο δέρμα αμέσως μόλις κάνετε το μείγμα , και το αφήνετε να δράσει για 15 λεπτά.

Τσάι
Αν θέλετε μία τονωτική λοσιόν καθημερινής χρήσης, τότε βράστε λίγο τσάι, κατά προτίμηση πράσινο. Μπορείτε να το διατηρείτε στο ψυγείο και να το χρησιμοποιείτε πρωί- βράδυ σαν καθαριστική λοσιόν, πριν τις


Έχουμε μπει στην τελική ευθεία των γιορτών.  Που σημαίνει επιπλέον φαγητό! Παραμονές, ανήμερα, κάτι φώτα, κάτι καλέσματα να τα κιλά! Να ξέρεις πάντως πως υπάρχει τρόπος να περάσεις αυτές τις άγιες μέρες χωρίς απαραίτητα να βάλεις βάρος! Δεν θα σου πω να μην φας γιατί το καλό φαγητό και η απόλαυση του είναι μέρος των γιορτών... Δεν θα σου πω να λιώσεις στη γυμναστική γιατί δεν είμαι υπέρ της αυτοτιμωρίας. Αν όμως με ακούσεις στα παρακάτω, δε θα χάσεις. Σίγουρα δε θα χάσεις κιλά αλλά δεν θα πάρεις κιόλας. Ζυγίσου! Αν και δεν είμαι καθόλου υπέρ του ζυγίσματος για πολλούς λόγους που κατά καιρούς τους έχουμε πει, οι γιορτές είναι από τις λίγες φορές που η τρομοκρατία της ζυγαριάς πιάνει τόπο. Σε βοηθάει να δεις ακόμα και το φούσκωμα, κάτι που σε κάνει αυτομάτως να θέλεις να κόψεις ταχύτητα. Αν ανεβαίνεις δύο φορές την εβδομάδα στη ζυγαριά για όσο κρατήσει η γιορτινή περίοδος, τότε   θα έχεις μία εικόνα του πως να χαρτογραφήσεις τα όρια σου. Γυμνάσου το πρωί Βρες τρόπο να κάνεις την προπόνηση σου τις πρωινές ώρες. Θα νιώσεις πιο ανάλαφρος αν έχεις φάει πολύ το περασμένο βράδυ, ενώ θα νιώσεις καλύτερα αν κληθείς να φας κατά τη διάρκεια της ημέρας. Πρώτον γιατί θα έχεις κάνει καύσεις από το πρωί, και δεύτερον, η πρωινή γυμναστική, σε κάνει πιο εγκρατή στο φαγητό! Αυτό είναι μυστικό να ξέρεις. Όσο πιο αργά γυμνάζεσαι, τόσες περισσότερες θερμίδες έχεις πιθανότητες να φας. Γίνε επιλεκτικός Δεν είναι ανάγκη να φας ό,τι έχει πάνω ο μπουφές, ούτε να φορτώσεις  το πιάτο σου σαν παιδάκι σε πάρτι. Ρίξε πρώτα μία ματιά, και μετά κάνε την επιλογή σου, διαλέγοντας αυτά που πραγματικά θες να φας! Δεν ταιριάζει η μπόμπα, με το σούσι και μπιφτέκι... Ούτε οι πατάτες με τα μακαρόνια και το ριζότο. Σίγουρα κάτι θα θες λιγότερο και κάτι θα θες περισσότερο. Πες και κάνα «όχι» Με την ίδια λογική της προηγούμενης παραγράφου, δεν είναι ανάγκη να δέχεσαι να φας όλα τα κεράσματα που περνούν από μπροστά σου. Η εγκράτεια δεν είναι καταπίεση. Είναι ...αυτογνωσία στο φαγητό!  Μην μένετε νηστικοί! Επειδή ξέρετε ότι το βραδινό σας γεύμα θα είναι προκλητικό και δύσκολα θα αντισταθείτε, δεν σημαίνει πως θα μείνετε νηστικοί όλη την υπόλοιπη μέρα. Αν το κάνετε θα φάτε λαίμαργα, δεν το το ευχαριστηθείτε και σίγουρα θα μειώσετε τον μεταβολισμό σας. Στα γλυκά ακολουθήστε τον κανόνα του 3! Τρία είναι τα βήματα για να φάτε γλυκό χωρίς τύψεις. Ένα: Τρώτε την πρώτη κουταλιά και νιώθετε απόλαυση. Δύο: Τρώτε μία δεύτερη για να επαναλάβετε την απόλαυση. Τρία: Τρώτε και μία τελευταία λέγοντας « ΦΤΑΝΕΙ» Αποφύγετε τα αποφάγια για πρωινό Ξέρω ότι είναι ό,τι καλύτερο. Παγωμένο φαγητό σε τάπερ, από το προηγούμενο βράδυ. Αφού όμως τα φάγατε φρέσκα, τα φάγατε λίγες ώρες πριν, γιατί να το ξανακάνετε... Δεν είναι γουρουνιά; Αυτό το tip να ξέρετε βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο φιλότιμο σας!  Λίιιγο παραπάνω άσκηση Αλλά όταν λέω λίγο εννοώ κάνα 15λεπτάκι στο πρόγραμμα που κάνεις ήδη!  Αυτά τα λίγα λεπτά θα σου δώσουν το άνοιγμα σε κάποιες παραπάνω θερμίδες που θα μπορέσεις να φας άφοβα!

MORE FROM THEΟΜΟΡΦΙΑ & ΣΤΥΛ

MORE To BELIEVE