I believe : 03 Aug 2018

Πάνες από τα…Lidl

 

Μπορεί κάποιος ακούγοντας το πάνες από τα lidl να νόμιζε πως πρόκειται για το γνωστό χιουμοριστικό #Hashtag που έχει τόσo αγαπηθεί από τα social media, και αναφέρεται σε οτιδήποτε… «αμφισβητείται», πάντα ωστόσο και με μία δόση αστειότητας και “χαριτωμενιάς” , αυτή τη φορά όμως, εγώ, εδώ σε αυτό το κείμενο σοβαρολoγώ!

Τι εννοώ;

Ναι, φοράω στο μικράκι μου πάνες από τα lidl.

Και η ιστορία γνωριμίας μου με αυτά τα αφράτα, μαλακά βρακάκια ξεκινάει κάπως έτσι…

Ήταν τέλη Μαίου , και οικογενειακώς κάναμε την πρώτη μας εξοχική απόδραση στο Πόρτο Χέλι. Ήταν αν θες, ένα πρώτο crash test για να δούμε κατά πόσο θα ήταν εύκολο για όλους μας να φεύγουμε για μικρές εκδρομές με το μωρό.

Κάτι που σύντομα συνειδητοποιήσαμε πως δεν θα μας δημιουργούσε το παραμικρό πρόβλημα.

Όλα πήγαν ρολόι, όλο ήταν καταπληκτικά. Ούτε γκρίνιες, ούτε ταλαιπωρία, ούτε περισσότερη κούραση από τη συνηθισμένη.

Ένα και μόνο ένα ήταν το μελανό σημείο σε αυτή την πρώτη μας εξόρμηση.

Οι πάνες.

Όταν γέννησα, έγινε  μία κυριολεκτική παρέλαση προϊόντων από το δωμάτιο μου. Δείγματα από κρέμες, σαπούνια και πάνες, κατέφθαναν με κούτες στο δωμάτιο προκειμένου να εξοικειωθώ ως νέα μαμά με το οτιδήποτε κυκλοφορεί στην αγορά.

Η ποσότητα ήταν τέτοια που δεν χρειάστηκε για έναν ολόκληρο μήνα να αγοράσω ούτε μία πάνα για το μωρό.

Είχα αποφασίσει να δοκιμάσω όλες τις επιλογές προκειμένου να αποφασίσω ποια θα ήταν η καλύτερη και η πιο άνετη για το παιδί.

Μπορεί να ακούγεται εύκολο, αλλά ήταν μία δύσκολη απόφαση.

Στη μία περίπτωση είχαμε διαρροές, στην άλλη ερεθισμούς ανάμεσα στις πτυχές του δέρματος, στην άλλη η κατανάλωση ήταν μεγάλη γιατί η αντοχή της πάνας ήταν μικρή. Δεν είχα βρει ακόμα εκείνο το προϊόν που θα γινόταν το «δικό μας» προϊόν.

Ένα ωραίο πρωί, λοιπόν, κάπου κοντά στη θάλασσα, γευματίζουμε με μία φίλη, επίσης μητέρας ενός κοριτσιού αλλά λίγο μεγαλύτερου σε ηλικία από τη κόρη μου,  και εκεί, ανάμεσα στον καφέ και την τηγανίτα, έγινε το ατύχημα.

Κακάκια παντού.

Πουφ…

Με γέλιο και ψυχραιμία τακτοποίησα την κατάσταση και με φυσικότητα ρώτησα τη φίλη μου.

«Τι της φοράς;»

«Πάνες από τα lidl »

«Έλα λέγε…»

«Αλήθεια σου λέω, δεν κάνω καμία πλάκα. Πρέπει να τις δοκιμάσεις. Και εγώ ξέμεινα μία μέρα σε ένα έκτακτο περιστατικό, δανείστηκα, και η πάνα ήταν από τα lidl. Στην αρχή είπα «φέρ΄την να κάνουμε τη δουλειά μας» αλλά την επόμενη κιόλας μέρα πήγα και αγόρασα κούτες. Κράτησαν την μικρή καθαρή για ώρα , ακόμα και όταν λερώθηκε δεν μύριζε τίποτα ενώ και το μωρό φάνηκε να έχει μεγαλύτερη άνεση επειδή η πάνα δεν είναι τόσο “χοντροκομμένη” όσο άλλες.

Για να μην τα πολυλογώ, πήγα, σχεδόν ενοχικά και αγόρασα τις πάνες lupilu.

Και τις χρησιμοποίησα. Και τις ξανά αγόρασα! Γιατί όντως όσα είπε η φίλη μου είχαν υπόσταση. Και αν με ρωτούσε μία μαμά θα της έλεγα την εμπειρία μου, και την άποψη μου. Γιατί όταν πρόκειται για το παιδί της μία μαμά θέλει το …καλό του , ακόμα και αν πρόκειται για …κακά!

 

 

 


Εσείς πόσες θερμίδες πίνετε την ημέρα; Δεν υπάρχει τίποτα πιο απολαυστικό της ζεστές μέρες του καλοκαιριού από έναν παγωμένο χυμό, τίποτε πιο τονωτικό από ένα παγωμένο ρόφημα, αλλά και τίποτα πιο απολαυστικό από ένα κοτέιλ στο ηλιοβασίλεμα. Το ξέρετε όμως πως μπορεί να φέρετε τα πάνω κάτω στη ζυγαριά σας αν δεν προσέξετε τι πίνετε; Οι υγρές θερμίδες που έχουν την τιμητική τους κάθε καλοκαίρι μπορεί να είναι ο λόγος για τον οποίο δεν αδυνατίζουμε παρά το γεγονός ότι τους καυτούς μήνες το φαγητό μπορεί να μειώνεται. Χυμοί φρούτων και λαχανικών Ενώ είναι απαραίτητοι για την ενυδάτωση μας αλλά και πολύ θρεπτικοί χάρη στα μέταλλα τις βιταμίνες και τα ιχνοστοιχεία που περιέχουν περισσότερες από 150 θερμίδες ανά ποτήρι, δηλαδή περισσότερες και από μία μερίδα φρούτου, που σημαίνει πως μπορούν γλυκά και χωρίς να το καταλάβουμε να μας εκτινάξουν την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων. Καθότι χρειάζεται παραπάνω από ένα φρούτο για να πιούμε ένα ποτήρι χυμό αυτό σημαίνει πως αυξάνονται και τα σάκχαρα που προσλαμβάνουμε ημερησίως κάτι που επίσης δεν θέλουμε όταν προσέχουμε τη διατροφή μας. Αν ωστόσο σας αρέσουν οι χυμοί τότε προτιμήστε τους συνδυαστικούς χυμούς φρούτων και λαχανικών, και σαφώς προτιμήστε να τους φτιάξετε στο σπίτι ώστε να αποφύγετε την πρόσθετη ζάχαρη, και να γλυκάνετε μόνοι σας τον χυμό σας με κάποιο υποκατάστατο. Ροφήματα καφέ Μπορεί να είναι ροφήματα καφέ αλλά δεν πρόκειται για ένα απλό freddo espresso σκέτο. Τα συγκεκριμένα ροφήματα έχουν αρκετά λιπαρά και θερμίδες εξαιτίας της ζάχαρης , του γάλακτος ή και της σαντιγί που περιέχουν κάτι που μπορεί να κάνει τις θερμίδες τους να ξεπεράσουν τις 200 ανά ποτήρι. Μην παρασύρεστε λοιπόν και προσπαθήστε να περιορίζετε τη ζάχαρη και το γάλα στον καφέ σας αλλά αποφύγετε και τα ροφήματα τύπου Frappuccino. Milk shakes Δεν χρειάζεται να σταθούμε πολύ σε αυτό το αγαπημένο ρόφημα. Και μόνο που φτιάχνεται από παγωτό είναι αρκετό για να καταλάβει κανείς πως τόσο οι θερμίδες όσο και τα λιπαρά κάνουν πάρτι μέσα στο ποτήρι. Και στο τέλος , γιατί κάποιος να θέλει να πιει ένα παγωτό και να μην το φάει; Smoothies Αν πάλι σας αρέσει η αίσθηση του milk shake προτιμήστε να πιείτε ένα smoothie με φρούτα και γιαούρτι. Εφόσον το κάνετε στο σπίτι σας, θα αποφύγετε και την πρόσθεση ζάχαρη, αν όμως επιλέξετε κάποιο smoothie εμπορίου να κρατάτε και μία ...πισινή όσον αφορά στις θερμίδες της ημέρας. Από την άλλη όπως και να έχει, ένα smoothie περιέχει και θρεπτικά συστατικά όπως μέταλλα, φυτικές ίνες και ασβέστιο. Γρανίτες Μπορεί να διαβάζετε στις συσκευασίες πως περιέχουν λίγες θερμίδες και χαμηλά λιπαρά μία γρανίτα όπως δεν είναι τίποτε παραπάνω από νερό και ζάχαρη. Και μην ξεχνάτε πως η ζάχαρη είναι κάτι που δεν θέλουμε στη διατροφή μας. Σίγουρα είναι πιο ανώδυνη από ένα κανονικό παγωτό, αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα πρέπει να γίνεται κατάχρηση αν και εφόσον θέλουμε να τηρούμε ένα θερμιδικό όριο.

MORE FROM THEI BELIEVE

MORE To BELIEVE