Είναι πραγματικά δύσκολο για μία γυναίκα που κυοφορεί να αποφασίσει τι θα φάει όταν πεινάει! Ειδικά όταν θέλει να αντισταθεί στις λιγούρες και να κρατήσει μία ισορροπία στη διατροφή της.
Ακολουθεί λοιπόν μία λίστα με τοπ τροφές για την περίοδο της εγκυμοσύνης και να θυμάστε πως τα μωρά που από τη μήτρα έχουν μάθει να έρχονται σε επαφή με μία μεγάλη ποικιλία γεύσεων και τροφών, έχουν περισσότερες πιθανότητες να αγαπήσουν ένα πιο υγιεινό μοντέλο διατροφής κατά την ανάπτυξη τους.

Αυγά
Τα αυγά είναι από τις πλέον απαραίτητες και βασικές τροφές καθώς αποτελούν εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Τα αμινοξέα που συνθέτουν την πρωτεΐνη είναι η βάση για τη διαμόρφωση των κυττάρων τόσο στο σώμα της εγκύου όσο και στο σώμα του εμβρύου.
Τα αυγά περιέχουν επίσης περισσότερες από δώδεκα βιταμίνες και μέταλλα που βοηθούν στην ανάπτυξη του εγκεφάλου του εμβρύου όσο και της σπονδυλικής στήλης.

Φασόλια
Τα φασόλια είναι επίσης μία πολύ καλή πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου, φυλλικού οξέος, ποτάσιου, μαγνήσιου και λιπαρών οξέων, όλα απαραίτητα για μια ομαλή εγκυμοσύνης. Περιέχουν επίσης μεγάλη ποσότητα φυτικών ινών που διευκολύνουν την εγκυμονούσα να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τη δυσκοιλιότητα και τις αιμορροΐδες.

Γλυκοπατάτες
Οι γλυκοπατάτες παίρνουν το πορτοκαλί τους χρώμα από τα καροτενοιδή, και συνδέονται με την Βιταμίνη Α στο ανθρώπινο σώμα. Είναι επίσης πολύ δυνατή πηγή βιταμίνης C, φυλλικού οξέος και φυτικών ινών.

Προϊόντα ολικής άλεσης
Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά όπως η αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε αλλά και το σελήνιο. Μπορεί κανείς να βρει πληθώρα προϊόντων, από ρύζι και ψωμί, μέχρι ζυμαρικά, ικανοποιώντας ακόμα και τις πιο «δυνατές» λιγούρες.

Καρύδια
Ο εν λόγω ξηρός καρπός είναι μία από τις πιο καίριες πηγής ωμέγα 3 λιπαρών οξέων, ενώ περιέχουν ταυτόχρονα πρωτεΐνες και ίνες. Μπορούν να καταναλωθούν σκέτα,  συνοδεύοντας κάποιο φρούτο, μέσα στο γιαούρτι ή και τη σαλάτα.

Γιαούρτι
Περιέχει προβιοτικά και ασβέστιο, και τα δύο απαραίτητα για τα οστά τόσο της μέλλουσας μητέρας όσο και του μωρού. Το ελληνικό γιαούρτι περιέχει δε, διπλή ποσότητα απ όλα τα παραπάνω σε σχέση με τα υπόλοιπα γιαούρτια, ενώ το καλό είναι πως μπορεί να καταναλώνεται είτε μόνο του, είτε ως μαγειρικό στοιχείο σε πολλές συνταγές.

Σκούρα φυλλώδη λαχανικά
Αν και στην εγκυμοσύνη χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή η κατανάλωση των λαχανικών (θέλουν πάρα πολύ καλό πλύσιμο) δεν παύουν να είναι σημαντική τροφή. Σπανάκι, κάλε, μπρόκολο είναι υπερτροφές γεμάτες από βιταμίνες όπως η βιταμίνη Α, C, και Κ  ενώ περιέχουν και φολικό οξύ.


ΟΜΟΡΦΙΑ & ΣΤΥΛ : 19 Dec 2017

Σπιτική λοσιόν από πράσινο τσάι

Το πράσινο τσάι, πέρα από το δεύτερο πιο δημοφιλές ρόφημα στον κόσμο μετά τον καφέ, είναι και εξαιρετικός  θεραπευτής. Πέρα του ότι περιέχει τανικό οξύ που το καθιστά ιδανικό για την αντιμετώπιση της ακμής, το πράσινο τσάι μπορεί να μειώσει οιδήματα, να αντιμετωπίσει φλεγμονές αλλά και να μειώσει την παραγωγή του σμήγματος στη μύτη και το πιγούνι. Την ίδια ώρα αποτελεί μία θαυμάσια αντιβακτηριακή και στυπτική ουσία προλαμβάνοντας την επίδραση βακτηρίων και ιών. Τέλος είναι φθηνό, εύκολο να το βρει κανείς αλλά ακόμα πιο εύκολο να το χρησιμοποιήσει και σαν καλλυντικό. Το πράσινο τσάι μπορεί να αποτελέσει μία τονωτική λοσιόν για το δέρμα, σε καθημερινή βάση. Το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο φρέσκο βρασμένο τσάι και λίγες σταγόνες αιθέριου ελαίου tea tree. Αν το δέρμα σας είναι λιπαρό αποφύγετε το αιθέριο έλαιο και προτιμήστε λίγες σταγόνες λεμόνι. Μπορείτε να κάνετε επάλειψη στο δέρμα σας το πράσινο τσάι με ένα βαμβάκι ή να το ψεκάζετε με τη βοήθεια ενός μπουκαλιού σπρέι. Επειδή δεν θα χρησιμοποιήσετε καθόλου συντηρητικά, καλό θα ήταν να ανανεώνεται το τσάι κάθε δύο μέρες, εκτός και αν του βάλετε μέσα λίγη βιταμίνη Ε, από το φαρμακείο, κάτι που θα δώσει διάρκεια ζωής στο μείγμα σας για ακόμα μία εβδομάδα με δέκα μέρες. Υπάρχουν οργανισμοί που όταν καταναλώνουν το πράσινο τσάι σαν ρόφημα, δεν αντιδρούν. Αντιθέτως μπορεί να εντοπίσουν ερεθισμούς όταν το πράσινο τσάι έρθει σε επαφή με το δέρμα τους. Γι αυτό καλό θα ήταν πριν υιοθετήσετε το πράσινο τσάι ως καλλυντικό, να κάνετε πρώτα μία δοκιμή.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE