Κατονόμασε μία γνωστή δίαιτα και δεν υπάρχει περίπτωση να μην βρεθεί κάποιος φίλος ή γνωστός που να μην έχει δοκιμάσει να χάσει με αυτή βάρος. Και δεν τα έχει καταφέρει.

Οι περισσότερες δίαιτες που είναι γνωστές διεθνώς, βασίζονται είτε στην στέρηση είτε και στην πλήρη αποχή διατροφικών ομάδων, όπως η ζάχαρη , ο υδατάνθρακες, ακόμα και η πρωτεΐνη.

Μετά από δεκαετίες πειραματισμού και αμέτρητες δίαιτες που έβαλαν σε πραγματική δοκιμασία εκατομμύρια κόσμου, η νέα τάση που έχει ξεκινήσει σαφώς από τους κόλπους του “Χόλιγουντ, είναι ο “κανόνας του διπλού κεράσματος”.

Τι ακριβώς σημαίνει αυτό;

Δεδομένου ότι η νέα εποχή της διατροφής καταδικάζει την απόλυτη στέρηση, ή τα πολύ αυστηρά προγράμματα, ο “κανόνας του διπλού κεράσματος” επιτρέπει σε όλους όσοι προσπαθούν να χάσουν βάρος, να “κακομαθαίνουν” τον εαυτό τους, δύο φορές την εβδομάδα απολαμβάνοντας κάτι της αρεσκείας τους. Χρονικά προτείνεται αυτό το κέρασμα να γίνεται στη μέση και στο τέλος της εβδομάδας αλλά να αποτελείται τόσο από αλμυρή όσο και από γλυκιά λιχουδιά.

Μάλιστα οι ειδικοί επιμένουν πως το “κέρασμα” πρέπει να είναι απολαυστικό και ένοχο, και όχι σε light μορφή, από την άλλη όμως εφιστούν την προσοχή στην ποσότητα η οποία πρέπει να είναι τόση ώστε να νιώθουμε απόλαυση χωρίς όμως να καταστρέφουμε τον κόπο που κάνουμε όλες τις άλλες μέρες της εβδομάδας. Καλό θα είναι το γλυκό με το αλμυρό «κέρασμα» να γίνεται εναλλάξ και να συνοδεύει ένα κατά τα άλλα ισορροπημένο γεύμα, κατά τη διάρκεια μίας μέρας που στο πρόγραμμα συμπεριλαμβάνεται και η γυμναστική.


Να ένα ερώτημα που κάνει πολλούς να είναι επιφυλακτικοί με την γυμναστική. Έχεις κάνει την προπόνηση σου, το έχεις ευχαριστηθεί αλλά όταν σηκώνεσαι την επόμενη μέρα, πονάς παντού. Είτε θα ξαναπάς για άσκηση και θα λυθείς σιγά σιγά, είτε θα χρησιμοποιήσεις το πιάσιμο για να λουφάρεις. Είναι όμως  καλό σημάδι αυτό το πιάσιμο; Το πιάσιμο θα μπορούσε να πει κανείς πως αποτελεί ένα δείκτη της «ζημιάς» που έχεις κάνει σε έναν μυ, γιατί όσο και αν ακούγεται παράξενο, μέσα από αυτή την κόπωση του μυ, χτίζεται η περίσσια μυϊκή μάζα, που είναι και το ζητούμενο. Δεν πρέπει όμως σε καμία περίπτωση αυτή η «ζημιά» να ξεπερνάει τα όρια, γιατί τότε θα μπορούσαμε να μιλήσουμε για «τραυματισμό». Πως τα ξεχωρίζουμε αυτά; Το ιδανικό πιάσιμο διαρκεί μόνο 1-2 μέρες, κατά τις οποίες απλά νιώθεις τους μύες σου λίγο κουρασμένους, χωρίς αυτό να σε εμποδίζει είτε να κινηθείς είτε να προπονηθείς. Επίσης, ο πόνος αφορά συνολικά στη μυϊκή ομάδα που έχει γυμναστεί και όχι σε επιμέρους σημεία καθώς αν αυτός συγκεντρώνεται σε συγκεκριμένο σημείο, τότε μάλλον είναι τραυματισμός και όχι πιάσιμο. Πάντως καλό είναι η εκγύμναση των μυών να γίνεται κατά ομάδες, και να επικεντρώνεται κάθε μέρα και σε άλλα σημεία, ώστε η προπόνηση να έχει κατά τρόπον κυκλική μορφή, με στόχο να μην ¨πιάνεται¨ όλο το σώμα, προκαλώντας γενικότερη δυσφορία και δυστοκία στις κινήσεις.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE