Τα γεροδεμένα, γυμνασμένα και μυώδη κορμιά είναι θελκτικά και της …μόδας. Αν σε ενδιαφέρει να αυξήσεις τη μυϊκή μάζα είτε είσαι άνδρας είτε είσαι γυναίκα  θα πρέπει να προσέξεις τα εξής:

Άσκηση
Το πρώτο λόγο στην αύξηση της μυϊκής μάζας έχει η άσκηση. Απαιτείται συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και ακριβές ακσησιολόγιο που θα στοχεύει ακριβώς σε αυτό. Το μυστικό βρίσκεται στα βάρη και βέβαια στον κανόνα «λίγα κιλά πολλές επαναλήψεις». Καλό θα ήταν να μην γυμναστείτε μόνοι αλλά να συμβουλευτείτε ειδικό εξηγώντας του ποια είναι η επιθυμία σας ώστε να κρίνει εκείνος ποιος θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να την ικανοποιήσετε.

Διατροφή
Χωρίς σωστό φαγητό δεν πρόκειται να δεις αποτέλεσμα όσο και αν προσπαθήσεις με τη γυμναστική. Η διατροφή θα πρέπει να είναι προσεγμένη, με σωστές θερμίδες και καλής ποιότητας, και εννοείται με διάρκεια. Η σωστή λήψη θερμίδων για αύξηση μυϊκής μάζας προβλέπει περίπου 300-500 θερμίδες περισσότερες από όσες καίει ο οργανισμός μας σε παύση ( βασικός μεταβολισμός ) κατανεμημένες σε 6 μικρά γεύματα ώστε ο μεταβολισμός να λειτουργεί συνεχώς. Να θυμάστε: Απαραίτητο είναι ένα γεύμα πριν τη προπόνηση και ένα γεύμα μετά για την αποκατάσταση των στοιχείων και των μυών που θα επιβαρυνθούν από την άσκηση. Τα γεύματα αυτά θα πρέπει να περιέχουν και υδατάνθρακα και πρωτεΐνη. Επίσης: Πολλοί  έχουν την τάση να προτείνουν συμπληρώματα διατροφής είτε βρώσιμα είτε πόσιμα, τα οποία ωστόσο έχουν είτε ζάχαρη είτε περισσότερες θερμίδες απ όσες πρέπει. Να είστε προσεκτικοί και να τα επιλέγετε μόνο σε δύσκολες ώρες. Πχ : δεν έχετε στη διάθεση  σας κάτι άλλο για να φάτε.

Δώσε βάση στη πρωτεΐνη
Η βασική τροφή του μυ είναι πρωτεΐνη και θα πρέπει να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής  κάποιου που αποβλέπει στην αύξηση της μάζας του. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να παραλείπετε ο υδατάνθρακας αλλά να συνοδεύει πάντα στη καλή του μορφή ( πατάτα- ρύζι) την πρωτεΐνη μας, που δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα ζωική καθώς υπάρχουν εξαιρετικές πηγές φυτικής πρωτεΐνης.

Ενυδάτωση
Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι ούτως ή άλλως απαραίτητη στον οργανισμό. Είναι το απόλυτο όπλο και δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο μέσω του νερού. Τσάι, καφές είναι ροφήματα που μπορούν να δράσουν εξαιρετικά στο μεταβολισμό πριν και μετά την άσκηση, ενώ η τσουκνίδα επίσης είναι ιδανική για αποκατάσταση των κουρασμένων μυών. Διαλύματα με μαγνήσιο βοηθούν επίσης στην αποφυγή μυϊκών σπασμών και τραυματισμών, όπως και το ρόφημα με πρωτεΐνη κάνναβης ή αρακά. Αποφεύγετε τα προϊόντα με προέλευση Κίνας, καθώς περιέχουν ραδιενέργεια και βαρέα μέταλλα.

 


Ήπιες. Έφαγες. Τώρα και πάλι σε τάξη. Ο οργανισμός μας χρειάζεται αποτοξίνωση. Είτε ξέφυγες στις διακοπές είτε θέλεις να κάνεις κάτι καλό στον εαυτό σου, τα detox ροφήματα είναι εδώ , για να σου χαρίσουν ενέργεια, δύναμη, θρεπτικά συστατικά και γεύση. Επίσης είναι ένας έξυπνος τρόπος για να φας φρούτα και λαχανικά που δεν μπορείς να καταναλώσεις αλλιώς. Εγώ για παράδειγμα σε μία από τις συνταγές, κατάφερα να «χώσω» το αβοκάντο, που διαφορετικά δεν μπορώ να φάω με τίποτα! Και δεν το καταλαβαίνω, και παίρνω ταυτόχρονα όλα του τα θρεπτικά συστατικά. Για δοκίμασε κάποιο από τα παρακάτω, ή εμπνεύσου και βάλε την φαντασία σου να δουλέψει για να φτιάξεις το δικό σου detox ρόφημα.

 Γιατί θέλουμε τη σοκολατένια γεύση! Μία κούπα γάλα αμυγδάλου Μία χούφτα λαχανίδα (kale) Μισό αβοκάντο Μία κουταλιά της σούπας κακάο χωρίς ζάχαρη Μισή μπανάνα Πάγος Ανακατεύετε στο multi και είστε έτοιμοι! Τα λιπαρά από το αβοκάντο θα σας ευνοήσουν με ενέργεια και δύναμη, η λαχανίδα θα σας βοηθήσει στις αποτοξίνωση, το κακάο θα δώσει τέλεια γεύση μαζί με μαγνήσιο.  Όλα τα πράσινα μαζί Ένα πράσινο μήλο Δύο ακτινίδια Χυμός από ένα lime Μία χούφτα σπανάκι Λίγο σέλερι ( προαιρετικά και αν σας αρέσει η γεύση του) Μία κουταλιά μέλι Πάγος Το μήλο , το σπανάκι  και το lime συνεργάζονται για την αποβολή των τοξινών από το σώμα, ενώ το σέλερι , τα ακτινίδια τα «βάζουν» με τις ελεύθερες ρίζες.   Κάντο εξωτικά Μία κούπα παγωμένο  μάγνκο Μία κούπα  παγωμένο ανανά Μία κούπα νερό καρύδας Μία κούπα πρασινάδα της επιλογής σας (σπανάκι, λαχανίδα κλπ) Μισή κούπα χυμό lime ¼ πιπέρι καγιέν Η βιταμίνη c  στο lime και στον ανανά, βοηθάει να απορροφηθεί καλύτερα το σίδηρο που βρίσκεται στην πρασινάδα, ενώ το πιπέρι καγιέν, δίνει ώθηση στον μεταβολισμό για καλύτερες καύσεις  


MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE