Προσπαθείτε ή θέλετε να κάνετε παιδί, αλλά τα πράγματα δεν έχουν έρθει εύκολα μέχρι στιγμής για εσάς.

Οι γιατροί ωστόσο δεν βρίσκουν και κάποιο συγκεκριμένο πρόβλημα που θα μπορούσε να αποτελεί αιτία για αυτό που σας συμβαίνει.

Μην πανικοβάλλεστε. Υπάρχουν τρόποι να τονώσετε τη γονιμότητα σας, με φυσικό τρόπο αρκεί να βάλετε πρόγραμμα και να θυμάστε πως μόλις το 20% των ζευγαριών συλλαμβάνει παιδί με προσπάθειες που διαρκούν λιγότερο από έξι μήνες

Κόψτε το κάπνισμα

Αν καπνίζετε, να ξέρετε πως το τσιγάρο είναι ένας από τους λόγους που δυσκολεύουν τη σύλληψη, ενώ προκαλούν και αποβολή τους πρώτους 4 μήνες της κύησης. Μην περιμένετε να μείνετε έγκυος για να σταματήσετε το κάπνισμα, καθώς θα σας δυσκολέψει αρκετά. Μειώστε το αισθητά από τη στιγμή που θα πάρετε την απόφαση να φέρετε στον κόσμο ένα παιδί, και εγκαταλείψτε τη συνήθεια αυτή, με το που ξεκινήσετε τις προσπάθειες.

Μειώστε το άγχος

Άγχος και τσιγάρο πάνε μαζί. Οπότε και το στρες είναι κάτι που θα πρέπει να αφήσετε πίσω σας. Η κορτιζόλη, η ορμόνη του στρες, αυξάνεται κάθε φορά που ανησυχείτε για το οτιδήποτε, και αυτή η συγκεκριμένη ουσία, αποτελεί και εμπόδιο στη διαδικασία αναπαραγωγής. Αν είστε από τη φύση σας αγχώδεις, επιλέξτε δραστηριότητες που θα μπορούσαν να σας βοηθήσουν να ηρεμήσετε όπως η γιόγκα ή ο διαλογισμός.

Ρυθμίστε το βάρος σας

Έρευνες έχουν δείξει πως γυναίκες είτε με λιγότερα κιλά είτε με περισσότερα, έχουν δυσκολία στη σύλληψη. Καλό θα ήταν λοιπόν να ρυθμίσετε το βάρος στα επιθυμητά επίπεδα καθώς όσο και αν δεν το πιστεύετε τα κιλά , είτε λείπουν είτε περισσεύουν μπορούν να οδηγήσουν μία γυναίκα στα να δυσκολευτεί να μείνει έγκυος από δύο έως τέσσερις φορές περισσότερες από μία γυναίκα στο σωστό βάρος. Αυτό μπορείτε να το ρυθμίσετε με σωστή διατροφή, εισάγοντας στο πρόγραμμα σας και τροφές που τονώνουν την γονιμότητα, όπως τα αυγά, τα σπαράγγια, τα ωμέγα 3 λιπαρά, οι μπανάνες, και γενικότερα ό,τι διακρίνει την μεσογειακή διατροφή. Καλό θα ήταν να βάλετε στη ζωή σας και την άσκηση, γιατί μελέτες έχουν δείξει πως και η γυμναστική, ( με μέτρο ωστόσο) βοηθάει στο να χαλαρώνουμε κάτι που επιβάλλεται να συμβαίνει κατά τη διάρκεια των προσπαθειών για αναπαραγωγή. Προσοχή όμως: Η υπερβολή στην άσκηση συνδέεται με προβλήματα γονιμότητας.

Βάλτε πρόγραμμα και στο σεξ

Μπορεί να ακούγεται “ξενέρωτο” καθώς χάνεται ο αυθορμητισμός, αλλά σε περιπτώσεις που η σύλληψη δεν είναι εύκολη υπόθεση, θα βοηθούσε να πηγαίνατε λίγο στοχευμένα. Αρκεί να γνωρίζει κανείς πως το να συναντηθεί το ωάριο με το σπέρμα την κατάλληλη στιγμή και για τα δύο, είναι κάτι που θέλει πολλή τύχη!

Απολαύστε τον ήλιο

Είτε είναι χειμώνας είτε καλοκαίρι, η ηλιακή ακτινοβολία έχει πολλά οφέλη ακόμα και για την αναπαραγωγή. Η βιταμίνη D που είναι απαραίτητη, ενεργοποιείται από τον ήλιο όπως και άλλες ορμόνες σημαντικές για τη σύλληψη ( προγεστερόνη, γοδονοτροπίνη κα). Αφήστε τον ήλιο να σας δει! Όχι απαραίτητα με μαγιό, απλά απολαύστε τον για λίγα λεπτά, χωρίς γυαλιά!

 


Όλες θέλουμε όμορφες μακριές βλεφαρίδες γι\' αυτό και πολλές γυναίκες καταφεύγουν στη λύση της ψεύτικης. Η αλήθεια είναι πως όσο φυσικό και αν είναι το αποτέλεσμα δεν παύει να είναι τεχνητό και κάποιες νιώθουν το βλέμμα τους βαρύ με το ξένο σώμα μίας πρόσθετης βλεφαρίδας. Αν ανήκετε στην κατηγορία γυναικών που πιστεύουν πως το φυσικό είναι και πιο ωραίο, παρακάτω ακολουθούν μυστικά που θα σας βοηθήσουν να μακρύνετε και να πυκνώσετε τις βλεφαρίδες σας χωρίς παρεμβάσεις. Καλό ντεμακιγιάζ – όχι στα αδιάβροχα προϊόντα Αποφύγετε τα αδιάβροχα προϊόντα καθώς αυτά δεν φεύγουν εύκολα με το ντεμακιγάζ και μπορεί να οδηγήσουν απώλεια σε βλεφαρίδες είτε από το πολύ τρίψιμο για την αφαίρεση του προϊόντος είτε γιατί υπάρχει περίπτωση το προϊόν που θα μείνει στα μάτια να κάνει τις βλεφαρίδες ξηρές και εύθραυστες. Αποφύγετε το ψαλίδι βλεφαρίδας Μπορεί να τις κάνει να φαίνονται πιο πλούσιες και πιο μακριές δεν παύει όμως να τις τραυματίζει και να τις αδυνατίζει. Το συγκεκριμένο εργαλείο μπορεί μέχρι και να κόψει τις βλεφαρίδες αν το χρησιμοποιήσετε ενώ έχετε ήδη βάλει μάσκαρα. Περιποίηση και ενυδάτωση Ένα πολύ βασικό βήμα για να έχετε υγιείς βλεφαρίδες. Τονώστε τις με ειδικά έλαια που θα τις τροφοδοτήσουν με όλα τα απαραίτητα προκειμένου να τις δείτε να μακραίνουν. Από το πιο δημοφιλή έλαια για τον λόγο αυτό, είναι το καστορέλαιο, αλλά και το ελαιόλαδο που χάρη στα αντιοξειδωτικά που έχουν μπορούν να φανούν πολύ βοηθητικά, ενώ καλή δουλειά κάνει και η βαζελίνη που που επίσης ενυδατώνει τις ξηρές βλεφαρίδες. Πολύ αποτελεσματική είναι και η αλόη. Αν αφήσετε λίγες σταγόνες από το χυμό της στις βλεφαρίδες σας όλη τη νύχτα, το επόμενο πρωί θα ανταμειφθείτε.

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE