Αν ακόμα δεν έχεις κατανοήσει σε βάθος για ποιους λόγους θα έπρεπε να βάλεις την άσκηση στη ζωή σου, απλά και επιγραμματικά, στους έχω συγκεντρώσει όλους παρακάτω.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης: Ο μεταβολισμός ενεργοποιείται, η κυκλοφορία του αίματος αυξάνεται  και βελτιώνεται.
Αμέσως μετά την άσκηση: Η πρωτεΐνη και ο υδατάνθρακας απορροφώνται 4 φορές γρηγορότερα απ ότι συνήθως. Που σημαίνει κάνεις καύσεις! Που σημαίνει φαγητό χωρίς τύψεις, αρκεί να είναι καθαρό.
Ενδορφίνες απελευθερώνονται και η διάθεση αμέσως αλλάζει προς το καλύτερο.

Αρκετές ώρες μετά την άσκηση: Η αναπνοή έχει σταθερό ρυθμό. Η αϋπνία εξαφανίζεται.

Μερικές εβδομάδες  κάνοντας  άσκηση: Η καρδιά έχει δυναμώσει και λειτουργεί καλύτερα. Οι μύες έχουν ενεργοποιηθεί, και έχουν υπερισχύσει του λίπους.

Λίγους μήνες με τακτική άσκηση: Ο εγκέφαλος συντονίζεται ευκολότερα και παίρνει πιο γρήγορα τις σωστές αντιδράσεις.

Κάποια χρόνια με την άσκηση στη ζωή μας: Το προσδόκιμο ζωής μεγαλώνει. Τα σημάδια γήρατος αργούν να κάνουν εμφάνιση! Είσαι και νιώθεις νεότερος, είσαι και νιώθεις πιο υγιής!

 


Να ένα ερώτημα που έχει βασανίζει από απλούς τεμπέληδες μέχρι και επιστήμονες χωρίς να έχει καταφέρει κανείς να το απαντήσει με βεβαιότητα. Πληθώρα ερευνών έχουν γίνει γύρω από το θέμα της σωστής διατροφής και της άσκησης, με στόχο την απώλεια βάρους, καμία ωστόσο δεν καταλήγει στο συμπέρασμα πως κάποιος μπορεί ή δεν μπορεί να αδυνατίσει μόνο τρώγοντας σωστά. Η ιστορία έχει δείξει πως σχεδόν όλοι (εξαιρούνται όσοι αντιμετωπίζουν παθολογικά ζητήματα) μπορούν να χάσουν βάρος, κάνοντας μία ισορροπημένη διατροφή χωρίς να κάνουν άθληση. Η εμπειρία πάλι έχει δείξει πως όσοι συνδυάζουν διατροφή και άσκηση, έχουν και απώλεια βάρους, με μεγαλύτερη απώλεια σε ποσοστό λίπους και όχι υγρών ή μυϊκού ιστούς, αλλά και καλύτερο οπτικό αποτέλεσμα λόγω της άσκησης. Αυτό όμως που προκαλεί εντύπωση, είναι το πόρισμα στο οποίο έχουν καταλήξει πολλές από τις ανάλογες μελέτες. Μόνο το 6% των ανθρώπων που έχουν χάσει βάρος χωρίς άσκηση, έχουν καταφέρει και να το διατηρήσουν. Το 94% όσων είδαν τα κιλά τους να πέφτουν, τα ξαναέβαλαν σε λιγότερο από 6 μήνες, όσο δεν ασκούνταν. Κάτι που κάνει ξεκάθαρο πως για να μπορέσει κάποιος να διατηρήσει το ιδανικό του βάρος κατά το πέρασμα των χρόνων, χρειάζεται άσκηση. Η άσκηση είναι εκείνη που μας επιτρέπει να φάμε λίγο παραπάνω χωρίς να παχύνουμε, η άσκηση είναι εκείνη που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό μας, η άσκηση είναι ο λόγος για τον οποίο μπορούμε να κάνουμε υψηλές καύσεις ακόμα και όταν υπερβαίνουμε την λήψη θερμίδων. Συμπέρασμα: Με δίαιτα ναι, αδυνατίζουμε, αλλά πρόσκαιρα. Χρειάζεται γυμναστική για να συντηρήσουμε το αποτέλεσμα και ταυτόχρονα να βελτιώσουμε την αισθητική του. Ακόμα καλύτερα, λένε οι ειδικοί, θα ήταν αν διατροφή και άθληση γίνονταν ταυτόχρονα και σε διάρκεια, διαμορφώνοντας έναν τρόπο ζωής και μία φιλοσοφία.

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE