Όλα γίνονται, αρκεί να υπάρχει οργάνωση και θέληση.
Το μεγαλύτερο μυστικό για όλες όσες δουλεύουν για ώρες σε γραφείο, κρύβεται στη γνωστή ρήση “ του φρόνιμου τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν”. Να λοιπόν πως μπορείς να τρέφεσαι σωστά ακόμα και όταν όλοι γύρω σου τη βγάζουν με τυρόπιτες και έτοιμο φαγητό.

Ξεκίνα τη μέρα σου σωστά
Το ακούς συνέχεια και έχει έρθει η ώρα να το κάνεις! Δώσε σημασία στο πρωινό. Όσο και να βιάζεσαι, όσο και να μην προλαβαίνεις, βρες χρόνο και αφιέρωσε στο πρωινό σου. Φάε ένα γεύμα που να περιλαμβάνει θρεπτικές τροφές, όμως η βρώμη, τα αυγά, το ταχίνι, και θα συνειδητοποιήσεις γρήγορα πως ένα καλό πρωινό μπορεί να σε χορτάσει αλλά και να σε “κρατήσει” για ώρα. Προτίμησε να φας σπίτι σου, έχοντας προετοιμάσει η ίδια το πρωινό σου, και απέφυγε τις σφολιάτες, τα βούτυρα και τα λιπαρά.

Ώρα για σνακ
Όσο και αν σου φαίνεται παράλογο, ένας ενήλικας πρέπει να τρέφεται όσο συχνά και ένα… μωρό. Δηλαδή κάθε 3 ώρες! Έτσι θα κρατά τον μεταβολισμό του στα ύψη, ενώ θα αποφεύγει τα υπερφαγικά επεισόδια λόγω πείνας. Έχει αποδειχθεί πως αν καταφέρει κάποιος να κάνει 5 με 6 γεύματα την ημέρα, τότε έχει λιγότερες πιθανότητες να αυξήσει το βάρος τους αλλά και το λίπος στη σύσταση του σώματος του. Τα σνακ θα πρέπει να είναι υγιεινά, να περιλαμβάνουν πρωτεΐνη- υδατάνθρακα και λίπος και να μην ξεπερνούν τις 200 με 250 θερμίδες. Ένα φρούτο με λίγους ξηρούς καρπούς, ή ένα παξιμάδι, με μία φέτα τυρί και μία φέτα γαλοπούλα, είναι εύκολες λύσεις. Αποφύγετε όμως συσκευασμένα προϊόντα. Κάποια από αυτά μπορεί να εμφανίζονται λιτά σε θερμίδες, περιέχουν όμως ζάχαρη, κάτι που δεν χρειάζεται κανείς.

Ταπεράκι!
Μπορεί να το κορόιδευες, να σε ενοχλεί στον διπλανό σου, να το σνομπάρεις, εκεί όμως βρίσκεται η λύση σε όλα σου τα προβλήματα!
Έχοντας ετοιμάσει ένα τάπερ από το σπίτι, με ένα φαγητό σπιτικό, σε γλιτώνει πέρα από τα περιττά κιλά, και από τα περιττά έξοδα.
Σίγουρα χρειάζεται λίγος χρόνος προετοιμασίας από εσένα, την προηγούμενη μέρα ή το ίδιο πρωί, ειδικά αν δεν έχεις βοήθεια στο σπίτι, από την άλλη όμως ξέρεις τι θα φας, είναι ελεγχόμενο, έχει τα σωστά καθαρά λάδια, όσες πρέπει θερμίδες και σίγουρα θα σου κοστίσει λιγότερο από το να παραγγέλνεις κάθε μέρα φαγητό στη δουλειά.
Δεν χρειάζεται να κάνεις κάποιο φαγητό “υπερπαραγωγή”, καθώς μπορείς να ορίσεις ως κύριο γεύμα σου το βραδινό, μία σαλάτα όμως με τόνο, ή κοτόπουλο, ένα εύκολο όσπριο με λίγο τυρί, ή ακόμα και ένα υγιεινό σάντουιτς με ψωμί ζέας είναι κάποιες προτάσεις που μπορούν να κάνουν το τάπερ σου διακριτικό και ωφέλιμο.

Και πάλι σνακ
Αν κλείνεις οκτάωρο, εκεί κάπου στο τέλος της ημέρας θα πρέπει να καταναλώσεις ακόμα ένα σνακ, όπως αυτό που έφαγες ενδιάμεσα στο πρωινό και το μεσημεριανό σου.

Προσοχή στις παγίδες
Καφέδες, αναψυκτικά, τροφές από το “μηχάνημα” ή κεράσματα από συναδέλφους, είναι ύπουλα. Πρόσεχε τα λίγο… Απέφευγε τη ζάχαρη στον καφέ, ειδικά αν δεν αρκείσαι μόνο στον έναν, και μην υποκύπτεις σε πειρασμούς και τσιμπολογήματα γιατί  μην ξεχνάς πως η δουλειά του γραφείου είναι καθιστική.


Ο  “τάδε” ήταν εύχαρης, όμορφος, γοητευτικός , μορφωμένος. Στην αρχή η παρέα του ήταν διασκεδαστική και αυτά που έλεγε ακούγονταν ψαγμένα. Μου είχε περάσει κιόλας από το μυαλό πως μαζί του, αν δεν ήμουν ερωτευμένη με άλλον, την εποχή που τον γνώρισα, θα μπορούσα να είμαι και ζευγάρι. Με τον καιρό όμως η επαφή μου μαζί του με κούραζε. Έφευγα από τις συναντήσεις μας με κεφάλι βαρύ, απίστευτο χασμουρητό και όταν ξανά έβλεπα κλήση στο κινητό μου απέφευγα να το σηκώσω. “Δεν μπορώ με κουράζει” έλεγα σαν δικαιολογία στον εαυτό μου. Ο “δείνα” πάλι ήταν από εκείνους τους ανθρώπους που σου προκαλούν εσωτερική αναστάτωση και μόνο στη σκέψη ότι θα χρειαστεί να περάσεις κάποιες ώρες της μέρας σου μαζί του. Η υπεροψία του, η αλαζονεία που τον διακατέχει και η επιθετική λεκτική συμπεριφορά του, ήταν σοβαροί λόγοι για να σκεφτώ μέχρι και να αναζητήσω συμβουλές ειδικών για να μπορέσω να συμβιώνω επαγγελματικά μαζί του. Μια μέρα μάλιστα, ο βιασμός που είχε υποστεί η ψυχή μου από τον τρόπο που μιλούσε και συμπεριφερόταν, με οδήγησε να ρίξω επίτηδες το αυτοκίνητο σε μία κολόνα, στο πλαίσιο κρίσης πανικού. Και τα δύο περιστατικά που σας περιγράφω είναι αληθινά και τα δύο αποτελούν προσωπικές , δικές μου εμπειρίες. Ήταν οι δύο από τις πολλοστές φορές  που έπεσα θύμα συναισθηματικού βαμπίρ. Τα συναισθηματικά βαμπίρ είναι άνθρωποι με χαμηλές δονήσεις ενέργειας που για να μπορέσουν να επιβιώσουν “ρουφούν” την ενέργεια ανθρώπων που την κατέχουν σε περίσσια και είναι ανοικτοί στους άλλους. Μπορεί να είναι φιλικοί , συμπαθείς και ευγενικοί, ή άνθρωποι δύστροποι με έντονα ναρκισσιστικά στοιχεία. Σε όποια κατηγορία και αν ανήκουν το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. Συναντάμε πολλά συναισθηματικά βαμπίρ στη ζωή μας, δεν είναι απαραίτητο να πρόκειται για νέα γνωριμία καθώς μπορεί να ανήκει και στον συγγενικό μας κύκλο, ενώ τις περισσότερες φορές δεν συνειδητοποιούμε πως αυτό το απροσδιόριστα δυσάρεστο συναίσθημα που μας διακατέχει ή ακόμα και η σωματική κόπωση, είναι αποτέλεσμα της αφαίμαξης της ενέργειας μας από συναισθηματικό βαμπίρ. Πως όμως θα καταλάβεις αν είσαι και συ θύμα; Συνέχισε να διαβάζεις. Αίσθημα κόπωσης Νιώθεις κουρασμένος κάθε φορά που έρχεσαι σε επαφή με ένα συγκεκριμένο άτομο; Νιώθεις πως σου έχει “ρουφήξει” ό,τι έχεις και δεν έχεις, πως σε κούρασε ο τρόπος που μιλάει, αυτά που έλεγε, ακόμα και οι στιγμές αδράνειας του; Νιώθεις πως ήθελες να εξαφανιστείς από την πρώτη στιγμή που καθίσατε παρέα, ή πως η συναναστροφή σου μαζί του σε διαλύει; Τρελαίνεσαι στην ιδέα πως θα πρέπει να ξαναδείς το άτομο αυτό; Μην αναρωτιέσαι άλλο, ειδικά όταν το άτομο αυτό δεν έχει αντικειμενικά στοιχεία που να τον καθιστούν αντιπαθή, τότε είναι απλά ένα συναισθηματικό βαμπίρ που σου πίνει την ενέργεια. Ενοχή Οι ενοχές ότι αδυνατείς να σταθείς στο ύψος των προσδοκιών που νομίζεις πως έχει από εσένα κάποιος, η αίσθηση κατωτερότητας που μπορεί να αισθάνεσαι δίπλα του χωρίς αυτή να σε προβληματίζει σε άλλες περιπτώσεις συναναστροφής είναι επίσης δείγματα πως στην ανταλλαγή ενέργειας με το εν λόγω άτομο, εσύ δίνεις, αυτός παίρνει. Αδικείς τον εαυτό σου Σου έχει τύχει ποτέ να πρέπει να μειώσεις μόνος σου την αξία σου ή να την αποδομήσεις στα μάτια όλων, να πρέπει να κατέβεις εσύ επίπεδο και να  “κρύψεις” κάποια από τα προτερήματα σου μόνο και μόνο για να ταιριάξεις ή να νιώσεις αποδεκτός; Μην το κάνεις. Ήδη όλοι όσοι σε κάνουν να νιώσεις έτσι, έχουν κερδίσει την ενέργεια σου, μην πέσεις στην παγίδα να αδικήσεις τον εαυτό σου. Ο μόνος τρόπος για να προστατευτεί κανείς από τα συναισθηματικά βαμπίρ, είναι να τα κρατήσει μακριά. Όσο τα αντιλαμβάνεσαι και τα κρατάς μακριά, απλά δεν μπαίνεις στο παιχνίδι της αλληλεπίδρασης που θα σε κάνει να χάσεις την ενέργεια σου. Τα συναισθηματικά βαμπίρ, ζουν από αυτή και αν δεν βρουν τροφή σε σένα θα απευθυνθούν αλλού. Από την άλλη, αν δεν μπορείς να τα αποκλείσεις από τον κύκλο σου, έχε επίγνωση της κατάστασης. Οχύρωσε τον εαυτό σου, διαφύλαξε την ενέργεια σου και μάθε να διαχειρίζεσαι σωστά και προς όφελος σου τις επιπτώσεις της συναναστροφής σας. Να θυμάσαι τα συναισθηματικά βαμπίρ, είναι ετερόφωτα, κάνουν καλούς αυλικούς, είναι χειριστικοί, αλλά η δύναμη τους, είναι πρώτα και πάνω απ\' όλα η δική σου δύναμη που τους άφησες να σου πάρουν.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE