Ονειρεύεσαι σφιχτούς, καλοδουλεμένους και υγιείς γλουτούς. Σε αυτή την περίπτωση αποκλείεται να μην έχεις στην προπόνηση σου τα squat σε όποια τους μορφή! Και αυτό γιατί τα «καθίσματα» όπως θα μπορούσαμε μεταφράσουμε στα ελληνικά τα squat είναι ο «βασιλιάς» των ασκήσεων για τους γλουτούς. Μάθε γιατί…

Θέλει κόπο αλλά και τρόπο από όλο το σώμα

Αν και έχουμε συνηθίσει να γυμνάζουμε μεμονωμένα τα μέρη του σώματος, έχουμε κατά καιρούς πει, πως δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από τις συνδυαστικές ασκήσεις. Εκείνες δηλαδή που απαιτούν τη συμμετοχή περισσότερων από μία, μυϊκών ομάδων. Και με τα squat αυτό επιτυγχάνεται καθώς το 60% του σώματος, παίρνει μέρος για μία τόσο απλή αλλά μαγική κίνηση. Τετρακέφαλοι, δικέφαλοι , γλουτού, ραχιαίοι, πλάτη, κοιλιακοί συνεργάζονται, έτσι ώστε να γίνει σωστά η άσκηση.

Πρόκειται για μία φυσική κίνηση

Το λεγόμενο «κάθισμα» το κάνουμε όλοι καθημερινά, είναι μία φυσική λειτουργική κίνηση και αυτό βοηθάει καθώς το σώμα κάνει κάτι γνώριμο χωρίς κινδύνους για τραυματισμούς. Όχι ότι δεν υπάρχει και η απαραίτητη τεχνική που απαιτείται, σίγουρα όμως δεν είναι μία κίνηση ενάντια στη φύση του γυναικείου σώματος.

Είναι πολύ καλή αερόβια άσκηση

Έχουμε μάθει να συνδυάζουμε το αερόβιο με οτιδήποτε απαιτεί «κοπάνημα» ή ταχύτητα. Και όμως τα squat είναι αερόβια άσκηση και μάλιστα από τις πιο αποτελεσματικές. Μπορεί όταν κάνεις την άσκηση να μένεις στατικός, αλλά αν την έχεις δοκιμάσει έστω και μία φορά, μπορείς να επιβεβαιώσεις πως είναι από εκείνες τις ασκήσεις που όχι μόνο σε κάνουν να λαχανιάζεις, αλλά φτάνουν το σώμα στο σημείο να «καίει» και τους ασκούμενους μέχρι και να…φωνάζουν!

Καίει λίπος!

Γιατί πέρα από όλα τα παραπάνω συμβάλει και στην ενεργοποίηση της αυξητικής ορμόνης που κατ επέκταση ενεργοποιεί και την καύση λίπους! Και ξέρεις ε, όταν μπεις στη διαδικασία της λιποδιάλυσης αυτό δεν διαρκεί μόνο κατά την άσκηση αλλά για όλη την ημέρα.

Τα «καθίσματα» συνήθως γίνονται με μία μπάρα πίσω από το λαιμό, υπάρχουν όμως και αρκετές παραλλαγές, όπως τα καθίσματα με βαράκια, ή και χωρίς καθόλου βάρος που απευθύνονται είτε σε πιο αρχάριους είτε σε πιο ευπαθείς ομάδες ασκούμενων. Σε κάθε περίπτωση πριν την εντάξετε στο πρόγραμμα σας, ζητήστε από κάποιον ειδικό να σας δείξει την απαιτούμενη τεχνική, γιατί μπορεί να φαίνεται κάτι πολύ απλό, σίγουρα όμως πρέπει να μάθετε να το κάνετε σωστά για την δική σας ασφάλεια και το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.


Σε έναν κόσμο που όλα γίνονται γρήγορα οι ρυθμοί είναι απαιτητικοί και τα πόδια μας παίρνουν πάνω τους «όλο το βάρος» μίας κουραστικής μέρας σε σωματικό και ψυχολογικό επίπεδο, πολλές γυναίκες έχουν ανάγκη από λίγο «δικό τους» χρόνο προκειμένου να περιποιηθούν τον εαυτό τους. Και αν καταφέρουν και τον βρουν, συνήθως όλη η προσοχή πέφτει στο δέρμα και κυρίως του προσώπου, ή στη γυμναστική σε μία προσπάθεια να ευεργετηθεί όλο το σώμα. Ξεχνάμε όμως τα πόδια μας που και αυτά αν διαβάσεις παρακάτω θα καταλάβεις πως είναι σημαντικό να έχουν τη δική τους ολιγόλεπτη και εύκολη θεραπεία μία στο τόσο έστω, μέσω ενός απλού ποδόλουτρου. Και αυτό γιατί: Μπορεί να διώξει το στρες: Το ποδόλουτρο είναι από τους πιο παραδοσιακούς και τους πιο αρχαίους τρόπους για να χαλαρώσει κανείς και να απαλλαγεί από το άγχος και τη κούραση της ημέρας. Το αλάτι σε συνδυασμό με το λεμόνι που συνήθως αποτελούν τα καλύτερα συστατικά του ποδόλουτρου , είναι πλούσια σε μαγνήσιο κάτι που βοηθάει πολύ στην αντιμετώπιση του στρες. Χαλαρώνει τα νεύρα Τα πόδια μας και κυρίως οι πατούσες μας είναι η περιοχή όπου συγκεντρώνονται τα περισσότερο νεύρα και οι απολήξεις τους γι\' αυτό και στη ρεφλεξολογία οι πατούσες αποτελούν κομβικό σημείο εντοπίζοντας εκεί τα πιο δυνατά και σημαντικά trigger points που χαλαρώνοντας τα αποδεσμευόμαστε από πολλά «κακά». Ένα ποδόλουτρο βοηθάει στο να χαλαρώσουμε γρήγορα και αποτελεσματικά. Ολικό detox Όσοι ασχολούνται με το ευ ζην ξέρουν καλά πως οι τοξίνες στο σώμα μας είναι ό,τι χειρότερο και μπορούν να προκαλέσουν πληθώρα προβλημάτων. Το λεμόνι και ο δυόσμος είναι εξαιρετικοί βοηθοί σε μία καθολική αποτοξίνωση σώματος που ξεκινάει σαφώς από κάτω προς τα κάτω. Μαλακώνοντας με το ζεστό νερό οι πόροι του δέρματος στις πατούσες, τα συστατικά του ποδόλουτρου εισχωρούν και ξεκινούν το έργο της αποτοξίνωσης προς όφελος όλου του σώματος. Οδηγίες: Σε μία λεκάνη με νερό σε θερμοκρασία όσο πιο ζεστή αντέχει ο καθένας βάζετε το χυμό από τρία- τέσσερα λεμόνια, δύο κουταλιές της σούπας αλάτι, και φύλλα φρέσκου δυόσμου.   Βάζετε τα πόδια σας μέχρι να μουλιάσουν καλά.   Απολαύστε το!  

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE