Η κοιλιά είναι από τα πιο σέξι σημεία στο σώμα μίας γυναίκας. Είναι ωστόσο και το σημείο εκείνο που μαρτυρά μικρές ή μεγαλύτερες αμαρτίες και ταλαιπωρεί κληρονομικά χιλιάδες από εμάς.
Το λίπος στην κοιλιά οφείλεται είτε σε γονίδια, είτε σε κακή διατροφή και καθιστική ζωή. Όπως και να έχει , υπάρχει τρόπος να μειωθεί, αρκεί να καταλάβει κανείς πως εκτός από τρόπο θέλει και κόπο για μία όμορφη σφιχτή κοιλιά.

Τρέχα
Μπορεί να γίνω γραφική, αλλά όποτε χρειάζεται, (δηλαδή με την κάθε ευκαιρία) θα σου πιπιλάω τη καραμέλα της γυμναστικής.
Η καύση λίπους, έχει έναν εχθρό. Ειδικά το λίπος γύρω από την κοιλιά. Και ο εχθρός αυτός λέγεται αερόβια άσκηση. Ό,τι αυξάνει τους χτύπους της καρδιάς, βοηθάει. Θες γρήγορο περπάτημα, κολύμπι , ποδήλατο, σκάλες; Καλύτερο είναι από το τίποτα. Πάντως αν θες όντως να δεις διαφορά, σήκω και κουνήσου. Το τρέξιμο βέβαια, βοηθάει λίγο περισσότερο από τις άλλες μορφές ασκήσεις. Έρευνες έχουν αποδείξει πως 19,2 χιλιόμετρα τρέξιμο την εβδομάδα είναι ιδανικά για την απώλεια κοιλιακού λίπους. Αυτό σημαίνει 2,7 χιλιόμετρα κάθε μέρα. Μεταξύ μας , δεν είναι πολλά.

Πρωτεΐνη αγάπη μου
Σίγουρα θα έχετε ακούσει πως η πρωτεϊνούχα διατροφή είναι η ιδανικότερη για την καύση λίπους. Όταν λέμε πρωτεϊνούχα όμως δεν εννοούμε την υπερκατανάλωση πρωτεΐνης και την απουσία υδατάνθρακα από τη διατροφή. Αυτό μεταφράζεται αυτόματα σε «παίρνω λίπος».
Όταν λέμε πρωτεϊνούχα διατροφή εννοούμε μία διατροφή με αναλογία 60- 40 σε πρωτεΐνη υδατάνθρακα. ( ο υδατάνθρακας κατά προτίμηση απλός, πχ ρύζι, πατάτα).
Όσο μεγαλώνουμε, τόσο περισσότερη ινσουλίνη παράγει ο οργανισμός μας. Η ινσουλίνη βάζει το χεράκι της στην αποθήκευση λίπους, γι αυτό και οι γυναίκες στην εμμηνόπαυση αποκτούν ξαφνικά «κοιλιά».
Η σωστή διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, μπορεί να σας προστατέψει και να περιορίσει το «κακό».
Σε άλλο άρθρο, σύντομα, θα δούμε πως μπορούμε να έχουμε μία πρωτεϊνούχα διατροφή, ακόμα και χωρίς κρέας! 

Ξίδι
Μπορεί να σας προκαλέσει αηδία το συγκεκριμένο tip, αλλά πετυχαίνει. Δεν θα σας κουράσω με πολλά και θα περάσω απευθείας στο ζουμί. Ένα σφηνάκι ξίδι  μετά το φαγητό, διαλύει τα λίπη. Τόσο απλά. Αναγούλα, ναι. Και από τη μυρωδιά και από τη γεύση. Οι πρώτες φορές κατάποσης θα είναι λίγο δύσκολες, αλλά μετά θα το συνηθίσεις. ( Η αλήθεια είναι ότι εγώ ποτέ δεν τα κατάφερα, αλλά έχω δει να λειτουργεί σε άλλους). Το μηλόξυδο, σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις, είναι μία καλή λύση.

Πάταξε την κορτιζόλη
Εδώ θα μιλήσω εκ πείρας. Οι ορμόνες όταν είναι στην τσίτα, η κορτιζόλη κάνει πάρτι και το λίπος «κάθεται» γύρω από τη κοιλιά. Μου συμβαίνει πάντα. Το ζω, το βιώνω. Από Οκτώβρη μέχρι Ιούνιο που ουσιαστικά είναι η περίοδος όπου αγχώνομαι και στρεσάρομαι, ένα στρογγυλό «ζυμαράκι» από λίπος σχηματίζεται γύρω από τον ομφαλό μου. Με το που τελειώσει η σεζόν, και αρχίζω να χαλαρώνω στους ρυθμούς του καλοκαιριού, η κοιλιά ξεφουσκώνει και η γράμμωση βγαίνει μπροστά.
Κάποτε μου είχαν πει, να δοκιμάσω τη γιόγκα. Την υποτιμούσα σαν άσκηση γιατί είχα μάθει να αθλούμαι σε πιο έντονους ρυθμούς. Μου εξήγησαν ωστόσο πως ένας από τους σκοπούς της γιόγκα, είναι και η ηρεμία και η χαλάρωση μέσω της αναπνοής. Μαζί με το σώμα, ηρεμούν και οι ορμόνες. Οπότε ελέγχεται η κορτιζόλη, άρα και η αποθήκευση λίπους.

Ύπνος
Όταν ο ύπνος δεν είναι αρκετός, ο οργανισμός έχει την τάση να αποθηκεύει λίπος και η κοιλιά είναι η πιο αγαπημένη περιοχή. Οι οκτώ ώρες είναι ιδανικές, και αν όχι οκτώ, τουλάχιστον όχι λιγότερες από έξι. Το κλου στο μυστικό αυτό είναι το να ξυπνάς κάθε μέρα περίπου την ίδια ώρα. Που εδώ έρχονται τα κακά νέα. Το Σαββατοκύριακο , πρόσεχε μην σε πλακώνει το πάπλωμα. 

Τσουκνίδα
Όλο ακούμε για το πράσινο τσάι, και το τσάι βουνού. Ε λοιπόν, η διαφορά που είδα εγώ στο σώμα μου, όταν άρχισα να πίνω τσουκνίδα, δεν την έχω ξαναδεί με κανένα βότανο.
Πολλές φορές μαζί με το λίπος στην κοιλιά, γίνεται και κατακράτηση υγρών. Αυτά τα υγρά θα φύγουν από την πρώτη κιόλας μέρα κατανάλωσης τσουκνίδας. Το μυστικό αυτό το μοιράστηκε μαζί μου μία πνευματική γυναίκα, όταν έκανα χρήση κρυσταλλικής κορτιζόνης πριν δύο χρόνια, για ένα πρόβλημα στη μέση. Είχα κοιλιά, μπράτσα και πρησμένα άκρα… Από την πρώτη στιγμή, η τσουκνίδα έκανε τη δουλειά της. Βράζεται όπως το τσάι, και έχει γεύση χόρτου. Πίνεται…Αν θες βάζεις λίγο λεμόνι ή μέλι για να «σπάσει» η γεύση. Να ξέρεις είναι διουρητική. Φρόντισε να έχεις πρόσβασης σε τουαλέτα.


Από τα ωραιότερα και πιο νόστιμα γλυκά που έχω φάει ποτέ! Πολύ εύκολο στην εκτέλεση, τόσο εύκολο που δεν χρειάζεται να έχεις καμία γνώση μαγειρικής. Γρήγορο και οικονομικό.  Υλικά 2 πακέτα μπισκότα σοκολάτα με γέμιση 400- 450  γρ σοκολάτα για άλειμμα ( ένα βάζο) 200 – 220 γρ τυρί κρέμα ( μία κανονική συσκευασία) 400- 440 γρ κρέμα γάλακτος 1/3 βούτυρο χωρίς αλάτι Κακάο  ή σοκολάτα λευκή, σοκολάτα γάλακτος , σοκολάτα κουβερτούρα Εκτέλεση Βάζουμε τα μπισκότα στο multi . Στη συνέχεια προσθέτουμε το λιωμένο βούτυρο και ανακατεύουμε καλά μέχρι να γίνει ένα συμπαγές μείγμα. Απλώνουμε το μείγμα στη βάση ενός πιάτου, ή μίας πιατέλας, χρησιμοποιώντας τσέγκι ή και χωρίς. Βάζουμε τη βάση στο ψυγείο για όσο ετοιμάζουμε τα υπόλοιπα υλικά. Σειρά έχει η σαντιγύ Χτυπάμε  τη κρέμας γάλακτος για περίπου τρία λεπτά ώσπου να «σταθεί». Κρατάμε τη μισή ποσότητα της σαντιγί και  μέσα εκεί προσθέτουμε τη σοκολάτα και ανακατεύουμε καλά με το μίξερ χειρός έως ότου γίνει μία πηχτή όμορφη κρέμα. Απλώνουμε το μείγμα πάνω στη βάση που τόση ώρα σφίγγει στο ψυγείο. Αφού το απλώσουμε ομοιόμορφα , από πάνω προσθέτουμε και την υπόλοιπη σαντιγί. Στο τέλος γαρνίρετε. Είτε με  μπόλικη δόση κακάο ( αυτό θα μπορούσατε να το κάνετε και πριν το σερβίρισμα γιατί όσο το κακάο μένει στο ψυγείο κάνει «ρωγμές» και οπιτικά μετά χρειάζεται διόρθωση) Είτε με τη λευκή  σοκολάτα , την κουβερτούρα και τη σοκολάτα γάλακτος , αφού πρώτα τις κομματιάσετε στο multi . Αν προτιμάτε τρούφα , ή όποια άλλη γαρνιτούρα,  όπως θρυμματισμένα μπισκότα ή σιρόπι καραμέλας, τολμήστε το. Το γλυκό είναι έτοιμο για ψυγείο. Μετά από 4 ώρες μπορεί να σερβιριστεί, αν και θα ήταν ακόμα καλύτερα αν το αφήνατε να «δέσει» όλη νύχτα στο ψυγείο.

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE