Έχω ένα θέμα… Εκεί τις βραδινές ώρες, λίγο πριν πέσω στο κρεβάτι, θέλω να  φάω κάτι γλυκό… Συνήθως έχω στο σπίτι μαύρη σοκολάτα ( πολύ μαύρη όμως , τύπου 80% κακάο) και ενώ σβήνω τα φώτα, κλείνω τα παράθυρα, κλειδώνω την πόρτα, μασουλάω ένα με δυο πλακάκια. Θέλω όμως να κόψω τη ζάχαρη.
Αναζητούσα λοιπόν καιρό τώρα ένα σνακ τόσο κοντά στην σοκολάτα και σε όλα αυτά που μου χαρίζει, σε γεύση και θρεπτικά συστατικά, και το ανακάλυψα τυχαία, σήμερα που πήγα για ανεφοδιασμό ξηρών καρπών και αποξηραμένων φρούτων στο αγαπημένο μου μαγαζί.
«Έχεις δοκιμάσει ποτέ βασιλικούς χουρμάδες;» Με ρώτησε ο ιδιοκτήτης του καταστήματος.
«Νομίζω όχι, έχω φάει τους απλούς αλλά δεν τους προτιμώ γιατί συνήθως ξεραίνονται γρήγορα»
Ο ιδιοκτήτης με πήρε στη γωνία και μου έδωσε να δοκιμάσω έναν βασιλικό χουρμά.
Έχασα τη γη κάτω από τα πόδια μου. Μαλακός, γλυκός, να λιώνει στο στόμα και να σου δίνει την αίσθηση πως έχεις μόλις φάει την πιο βελούδινη σοκολάτα που ξεχειλίζει από νοστιμιά. Και όμως ήταν ένας απλός βασιλικός χουρμάς. Του ζήτησα να μου βάλει μία γενναία ποσότητα. Ήταν έρωτας από την πρώτη ματιά.
Στον δρόμο για το σπίτι, έφαγα κάνα δυο ακόμα και αν δεν ένιωθα χορτάτη, γεμάτη και καλυμμένη από την ανάγκη μου για κάτι γλυκό, θα είχα φάει και τους υπόλοιπους. Τους συνδύασα μάλιστα με ψημένο ανάλατο αμύγδαλο  χωρίς φλούδα και ήταν ό,τι μα ό,τι πιο απογειωτικό έχω φάει τελευταία.
Ιδανικό για όσους δεν αγαπούν ιδιαίτερα τα χειμερινά φρούτα, καθώς μπορούν με αυτή την επιλογή να καλύψουν το ένα σνακ της ημέρας.
Ιδανικό για όσους έχουν τάση για γλυκό, ανά πάσα ώρα και στιγμή.
Ιδανικό για όσους θέλουν να κάνουν υγιεινή διατροφή καθώς ο χουρμάς είναι ένα πραγματικό super food. Περιέχει  χαλκό, είναι πλούσιος σε κάλιο, φυτικές ίνες, βιταμίνη Β6, μαγγάνιο και μαγνήσιο, κάτι που τον καθιστά και ένα εξαιρετικό παυσίπονο . Με την αντιφλεγμονώδη δράση του μειώνει  την αρτηριακή φλεγμονή, προστατεύει από καρδιακά επεισόδια, ανακουφίζει από το σύνδρομο του ευερέθιστου εντέρου, αποτελεί όπλο κατά του καρκίνου στο παχύ έντερο, ρίχνει την πίεση μειώνοντας τον κίνδυνο για εγκεφαλικό επεισόδιο, ενώ είναι και δυνατός σύμμαχος στην απώλεια των κιλών μετά την εγκυμοσύνη.
Όλοι αυτοί οι λόγοι , σε συνδυασμό με την απίστευτα λεπτή και βελούδινη υφή στη γεύση του, ο χουρμάς, νομίζω πρέπει να μπει για τα καλά στη ζωή σας.


Τα γεροδεμένα, γυμνασμένα και μυώδη κορμιά είναι θελκτικά και της ...μόδας. Αν σε ενδιαφέρει να αυξήσεις τη μυϊκή μάζα είτε είσαι άνδρας είτε είσαι γυναίκα  θα πρέπει να προσέξεις τα εξής: Άσκηση Το πρώτο λόγο στην αύξηση της μυϊκής μάζας έχει η άσκηση. Απαιτείται συγκεκριμένο πρόγραμμα γυμναστικής και ακριβές ακσησιολόγιο που θα στοχεύει ακριβώς σε αυτό. Το μυστικό βρίσκεται στα βάρη και βέβαια στον κανόνα «λίγα κιλά πολλές επαναλήψεις». Καλό θα ήταν να μην γυμναστείτε μόνοι αλλά να συμβουλευτείτε ειδικό εξηγώντας του ποια είναι η επιθυμία σας ώστε να κρίνει εκείνος ποιος θα είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να την ικανοποιήσετε. Διατροφή Χωρίς σωστό φαγητό δεν πρόκειται να δεις αποτέλεσμα όσο και αν προσπαθήσεις με τη γυμναστική. Η διατροφή θα πρέπει να είναι προσεγμένη, με σωστές θερμίδες και καλής ποιότητας, και εννοείται με διάρκεια. Η σωστή λήψη θερμίδων για αύξηση μυϊκής μάζας προβλέπει περίπου 300-500 θερμίδες περισσότερες από όσες καίει ο οργανισμός μας σε παύση ( βασικός μεταβολισμός ) κατανεμημένες σε 6 μικρά γεύματα ώστε ο μεταβολισμός να λειτουργεί συνεχώς. Να θυμάστε: Απαραίτητο είναι ένα γεύμα πριν τη προπόνηση και ένα γεύμα μετά για την αποκατάσταση των στοιχείων και των μυών που θα επιβαρυνθούν από την άσκηση. Τα γεύματα αυτά θα πρέπει να περιέχουν και υδατάνθρακα και πρωτεΐνη. Επίσης: Πολλοί  έχουν την τάση να προτείνουν συμπληρώματα διατροφής είτε βρώσιμα είτε πόσιμα, τα οποία ωστόσο έχουν είτε ζάχαρη είτε περισσότερες θερμίδες απ όσες πρέπει. Να είστε προσεκτικοί και να τα επιλέγετε μόνο σε δύσκολες ώρες. Πχ : δεν έχετε στη διάθεση  σας κάτι άλλο για να φάτε. Δώσε βάση στη πρωτεΐνη Η βασική τροφή του μυ είναι πρωτεΐνη και θα πρέπει να αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος της διατροφής  κάποιου που αποβλέπει στην αύξηση της μάζας του. Σε καμία περίπτωση όμως δεν πρέπει να παραλείπετε ο υδατάνθρακας αλλά να συνοδεύει πάντα στη καλή του μορφή ( πατάτα- ρύζι) την πρωτεΐνη μας, που δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα ζωική καθώς υπάρχουν εξαιρετικές πηγές φυτικής πρωτεΐνης. Ενυδάτωση Η σωστή ενυδάτωση του οργανισμού είναι ούτως ή άλλως απαραίτητη στον οργανισμό. Είναι το απόλυτο όπλο και δεν χρειάζεται να γίνεται μόνο μέσω του νερού. Τσάι, καφές είναι ροφήματα που μπορούν να δράσουν εξαιρετικά στο μεταβολισμό πριν και μετά την άσκηση, ενώ η τσουκνίδα επίσης είναι ιδανική για αποκατάσταση των κουρασμένων μυών. Διαλύματα με μαγνήσιο βοηθούν επίσης στην αποφυγή μυϊκών σπασμών και τραυματισμών, όπως και το ρόφημα με πρωτεΐνη κάνναβης ή αρακά. Αποφεύγετε τα προϊόντα με προέλευση Κίνας, καθώς περιέχουν ραδιενέργεια και βαρέα μέταλλα.  

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE