Αν δεν είσαι εσύ η ίδια άνθρωπος που αγαπά να γκρινιάζει και να σκέφτεται αρνητικά, τότε δεν υπάρχει περίπτωση να μην έχεις στο περιβάλλον σου έναν τοξικό γκρινιάρη άνθρωπο.

Είτε κάποιος γκρινιάζει γιατί επιζητά την προσοχή, είτε γιατί έχει χαμηλή συναισθηματική νοημοσύνη, η χρόνια γκρίνια, είναι μία κατάστασης την οποία ο εγκέφαλος εκπαιδεύεται.

Όσο και αν μας φαίνεται περίεργο, όπως μπορούμε να αυξήσουμε τον δείκτη νοημοσύνης μας, όπως μπορούμε να θεραπεύσουμε τον εγκέφαλο μας από βλάβες, ή να τον εκπαιδεύσουμε να σκέφτεται θετικά, έτσι αποτελεσματικά μπορούμε να κάνουμε και το αντίθετο.

Και μάλιστα σύμφωνα με τους ειδικούς, η ροπή του εγκεφάλου στο αρνητικό είναι μεγαλύτερη και ο δρόμος προς εκεί, ευκολότερος.

Οι αρνητικές και επιβλαβείς συμπεριφορές, όπως η γκρίνια, μυούν τον εγκέφαλο σε έναν φαύλο κύκλο, αν τους επιτραπούν να μπουν στον εγκέφαλο επανειλημμένα.

Οι αρνητικές πεποιθήσεις οδηγούν σε αρνητικές σκέψεις και οι αρνητικές σκέψεις σε αρνητικά συναισθήματα και αυτά στην αλλαγή της συμπεριφοράς μας και της διάθεσης μας. Και αυτό γιατί τα αρνητικά ερεθίσματα παράγουν περισσότερη νευρική δραστηριότητα. Και όσο συνηθίζουμε σε αυτό, τόσο πιο οικείο και πιο «δικό μας» γίνεται.

Ουσιαστικά , χτίζουμε εμείς οι ίδιοι την αρνητική προδιάθεση του εγκεφάλου μας, επομένως και τη γκρίνια μας.

Τα ευχάριστα νέα της ημέρα είναι πως όπως εκπαιδεύεται ο εγκέφαλος μας στα αρνητικά έτσι εκπαιδεύεται και στα θετικά!

Είναι γνωστό πως μπορούμε να γίνουμε πιο έξυπνοι, με καλύτερη μνήμη, πιο τρυφεροί και με μεγαλύτερη ενσυναίσθηση. Και αυτό μέσω της θετικής και σωστής εκπαίδευσης. Το ίδιο μπορεί να γίνει και με την αντιμετώπιση της γκρίνιας.

Όσο γινόμαστε θετικοί, όσο σκεφτόμαστε πιο πολύ επικεντρωμένοι στο παρόν , απαλλαγμένοι από φαντάσματα του παρελθόντος και φοβίες του μέλλοντος που εντείνουν το άγχος, όσο δείχνουμε αντίσταση στο αρνητικό και στις κακές σκέψεις, τόσο πιο πολύ θωρακιζόμαστε και τόσο πιο φιλικός γίνεται ο εγκέφαλος μας στο θετικό!

Την επόμενη φορά λοιπόν που θα πιάσεις τον εαυτό σου να δηλητηριάζει το μυαλό του, πες “stop” και δοκίμασε και το διαφορετικό. Σιγά σιγά θα τα καταφέρεις!

 

 


Σας έχω πει πόσο πολύ λατρεύω τις σούπες! Είτε είναι clear είτε βελουτέ, ή σούπα πάντα αποτελεί αγαπημένο γεύμα, ειδικά όταν ο καιρός το επιτρέπει ! Τις τελευταίες μέρες λοιπόν μία με τη «Σοφία» μία με τον «Τηλέμαχο», δεν μπορώ να φανταστώ καλύτερη ευκαιρία, για μία απολαυστική, ζεστή, σούπα! Πολλές φορές στη στήλη cook it σας έχω προτείνει συνταγές για σούπες, γιατί πέρα του ότι είναι δυναμωτικές και αποτοξινωτικές, κάνουν πολύ καλό και στην ενυδάτωση του οργανισμού, γι αυτό αν είστε έγκυος ή θηλάζετε, μην ξεχνάτε να καταναλώνετε μπόλικες σουπίτσες! Αυτή τη φορά όμως θα κάνουμε τη διαφορά! Δεν θα κάνουμε σούπα λαχανικών όπως συνήθως, αλλά προτείνω να δοκιμάσουμε μία ζεστή σούπα φρούτων! Δοκιμάστε την παρακάτω συνταγή και δεν θα χάσετε! Υλικά: 300ml χυμό μήλο 300ml χυμό ρόδι 100ml τσάι της αρεσκείας σας 1 βανίλια 1κς καστανόμελο 1 μπανάνα 2 αχλάδια Το χυμό από μισό λεμόνι Φύλλα μέντας ή δυόσμου Κανέλλα
  • Τόσο τα φρούτα μου όσο και τα λαχανικά μου, τα προμηθεύομαι από τα Lidl, και δεν το κάνω μόνο γιατί οι τιμές είναι πολύ καλύτερες σε σχέση με άλλα καταστήματα, ( κάτι που βοηθάει πολύ όταν η κατανάλωση σε φρούτα και λαχανικά είναι μεγάλη) αλλά και γιατί η Lidl Ελλάς επιμένει ελληνικά. Το 80% των προϊόντων είναι από ελληνικό χώμα, γιατί η Lidl Hellas συνεργάζεται με Έλληνες παραγωγούς, κάτι που επίσης θεωρώ σπουδαίο στις μέρες μας. Όσο για την ποιότητα, αυτή πιστοποιείται με αυστηρούς ελέγχους διενεργεί η Agrolab, ένας από τους μεγαλύτερους οργανισμούς παροχής ολοκληρωμένων εργαστηριακών και συμβουλευτικών λύσεων στη ΝΑ Ευρώπη.
Εκτέλεση: Βράζουμε το τσάι, με τον χυμό μήλου, το μέλι, τα φύλλα μέντας και το χυμό λεμόνι. Στη συνέχεια προσθέτουμε τα φρούτα , κομμένα σε κύβους . Βράζουμε για 5 λεπτά Αφαιρούμε τα φύλλα μέντας ή δυόσμου και πολτοποιούμε τα βρασμένα φρούτα. Στη συνέχεια ανακατεύουμε το μείγμα με τον ζεστό ζωμό που ετοιμάσαμε αρχικά και είμαστε έτοιμοι να σερβίρουμε τη σούπα μας! Πάει υπέροχα με γιαούρτι, με μπισκότα ή ακόμα και με παστέλι.  

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE