Κανείς θα περίμενε πως η καλύτερη και συνηθέστερη ώρα για να κάνει κάποιος σεξ, θα ήταν αργά το βράδυ μετά από διασκέδαση.

Κάτι τέτοιο όμως μάλλον φαντάζει εφηβικό, καθώς απ ότι φαίνεται η πραγματικότητα είναι άλλη.

Ούτε η δυσάρεστη αναπνοή του πρωινού, ούτε το αγουροξύπνημα φαίνεται να πτοεί τα ζευγάρια καθώς από έρευνα που έγινε σε 2.000  άτομα και τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν στην Daily Mail,  ως αγαπημένη ώρα σεξ δηλώθηκε κατά το  75% η ώρα μεταξύ 10:30 -11:00 το πρωί του Σαββάτου.

Το ότι οι περισσότεροι δεν δουλεύουν εκείνη τη μέρα, κάνει το Σάββατο να φαντάζει ιδανικό, ενώ η πρωινή συνεύρεση είναι κατά τα λεγόμενα της πλειοψηφίας, η πιο βολική καθώς εκείνη την ώρα το ζευγάρι έχει ώρα για χουζούρι χωρίς άγχος και πίεση.

Τη σκυτάλη παίρνει η Τετάρτη το απόγευμα, καθώς αποτελεί τη μέση της εβδομάδας, και για κάποιο λόγο κρατάει τα ζευγάρια μέσα, ενώ  τέλος, η μέρα που προτίμησε το μικρότερο ποσοστό των ζευγαριών είναι η Δευτέρα το πρωί μεταξύ 7:30 -08:00.

Αν και πρόκειται για το ξεκίνημα της εβδομάδας, υπάρχουν έστω και λίγοι που πριν φύγουν για δουλειά θέλουν να εκφράσουν στο ταίρι τους την αγάπη και την τρυφερότητα τους.

 


Το ψυγείο είναι σύνηθες καταφύγιο για κάποιον που θυμώνει, στεναχωριέται, χαίρεται, λυπάται, νιώθει ευτυχισμένος, ή βαριέται. Η συναισθηματική υπερφαγία είναι μία από τις συνηθέστερες διατροφικές συμπεριφορές που μπορεί να προκαλέσει αύξηση βάρους, ψυχολογικές μεταπτώσεις, κοινωνική απομόνωση και άλλα αρνητικά συναισθήματα. Κατά τη συναισθηματική υπερφαγία, κάθε συναίσθημα μεταφράζεται με φαγητό. Συνήθως η συμπεριφορά έχει τη μορφή «ξεσπάσματος» και ο υπερφάγος προτιμά να καταναλώνει μεγάλες ποσότητες φαγητού μόνος τους, μακριά από φίλους και οικογένεια, συχνά κλεισμένος και σε κάποιο δωμάτιο ή το μπάνιο, ενώ επιλέγει κατά κύριο λόγο λιπαρές τροφές και υδατάνθρακες. Μπορεί όμως να αλλάξει αυτή η συμπεριφορά απέναντι στο φαγητό; Οι ειδικοί υποστηρίζουν πως μπορεί. Χρειάζεται όμως συνειδητοποίηση του προβλήματος και έπειτα πειθαρχία και υπομονή καθώς είναι κάτι που χρειάζεται χρόνο. Βήμα πρώτο: Μην φορτώνετε το σπίτι σας και το ψυγείο σας με επικίνδυνες τροφές που μπορούν να γίνουν στόχαστρο σε μία αδύναμη στιγμή. Αν δεν υπάρχουν γλυκά και παχυντικά τρόφιμα στη διάθεση σας, έχετε πολλές πιθανότητες να μην προκαλέσετε κάποιο επεισόδιο συναισθηματικής υπερφαγίας. Προτιμήστε να έχετε υγιεινές τροφές ώστε να καλύψετε μία ανάγκη που θα προκύψει χωρίς να την πληρώσετε ακριβά σε θερμίδες και λίπος. Βήμα δεύτερο: Μάθετε να αναγνωρίζετε τα συναισθήματα σας. Αναρωτηθείτε τι είναι αυτό που νιώθετε όταν θέλετε να ξεσπάσετε στο φαγητό. Είστε θυμωμένοι, νιώθετε απογοητευμένοι, έχετε πάρει χαρά, βιώνετε ανασφάλεια; Όταν θα μάθετε να διαβάζετε τα συναισθήματα σας, θα μπορείτε πλέον να τα αντιμετωπίζετε και όχι να τα μπουκώνετε με φαγητό. Γνωρίζοντας τι αισθάνεστε μπορείτε είτε να καθησυχάσετε τον εαυτό σας, είτε να καλύψετε αποτελεσματικά τις ανάγκες που δημιουργούνται στη ψυχή σας. Βήμα τρίτο:  Αφού συνειδητοποιήσετε πως δεν πεινάτε βιολογικά αλλά συναισθηματικά βρείτε κάτι πιο εποικοδομητικό να κάνετε από το να φάτε. Αντικαταστήστε το ξέσπασμα στο φαγητό με μία άλλη ωφέλιμη δραστηριότητα, όπως ένας περίπατος, λίγη γυμναστική, μία βόλτα, μία συνομιλία στο τηλέφωνο, κάτι που θα σας αποσπάσει ευχάριστα τη προσοχή από την εμμονή στο φαγητό. Βήμα  τέταρτο: Η αλλαγή στη συμπεριφορά μας απέναντι στο φαγητό θα γίνει σταδιακά και με υπομονή. Σίγουρα θα υπάρχουν πισωγυρίσματα, αυτό δεν σημαίνει όμως αποτυχία. Για να πετύχετε τον τελικό σας στόχο που είναι μία σωστή σχέση με το φαγητό, επιβραβεύστε τον εαυτό σας κάθε εβδομάδα που κερδίζετε τη μάχη με το θεριό. Επιτρέψετε στον εαυτό σας να απολαύσει ένα γεύμα χωρίς αναστολές αν έχετε συμπληρώσει μία εβδομάδα χωρίς υπερφαγικά επεισόδια και «νταντέψτε τον» κάνοντας κάτι που αγαπά...  

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE