Κάποιος με βασικές γνώσεις γύρω από τη διατροφή θα απαντούσε «σαφώς όχι»!

Μία έρευνα όμως που είδε το φως της δημοσιότητας πρόσφατα μέσα από το Men’ s Health  έρχεται να δώσει το πράσινο φως στην πίτσα, όχι ως κάποιο μαγικό super food  αλλά ως ένα φαγητό που μπορεί να δώσει το έναυσμα για καλύτερη διατροφή.

Η μελέτη έδειξε πως άνθρωποι σε διατροφικό πρόγραμμα με πειθαρχία τις 6 από τις επτά μέρες της εβδομάδας, είχαν καλύτερα αποτελέσματα στην απώλεια βάρους, αν υπέκυπταν μία φορά στη μαγεία της πίτσας, από εκείνους που υπέβαλαν τον εαυτό σους σε απόλυτη στέρηση.

«Αν κάποιος που βρίσκεται σε διατροφή απολαύσει μία φορά την εβδομάδα την αγαπημένη του πίτσα, αλλά μένει πιστός στο πρόγραμμα του τις υπόλοιπες  μέρες, έχει ένα κίνητρο. Δεν νιώθει στέρηση και μετά την ικανοποίηση της γεύσης του με το αγαπημένο του φαγητό επιστρέφει πιο αποφασισμένος και πιο γεμάτος στο διατροφικό του πρόγραμμα. Επιπλέον η πίτσα είναι από τα πιο ασφαλή junk food  καθώς μπορεί να είναι πλήρως ελεγχόμενο εξαιτίας του ότι μπορούμε να επιλέξουμε τι υλικά θα βάλουμε σε αυτή! Πχ μία πίτσα μαργαρίτα με λεπτή ζύμη, δεν έχει δα τόσα πολλά λιπαρά και θερμίδες όσο ένα μπέργκερ. Επομένως ναι, μπορεί κανείς να αδυνατίσει τρώγοντας πίτσα! Το παν εξάλλου όπως σε όλα τα πράγματα στη ζωή είναι το μέτρο.»

Με αυτά τα λόγια λοιπόν ο Τσέλσει Λέστερυ, επικεφαλής της έρευνας έρχεται να αλλάξει τα δεδομένα στη διατροφή και να δώσει στο λαό αυτό που θέλει τόσο να ακούσει, αλλά και να… φάε!

 

 


Η περίοδος της λοχείας σίγουρα είναι μία δύσκολη περίοδος με πολλές αλλαγές να συμβαίνουν τόσο στη ζωή και το σώμα της μητέρας όσο και στη σχέση της με τον σύντροφο της. Οι ορμόνες όπως ανέβηκαν απότομα με την εγκυμοσύνη έτσι πέφτουν πάλι, ενώ το ζευγάρι θέλει χρόνο για να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα. Αυτό σημαίνει πως η σεξουαλική ζωή των νέων γονέων είναι πιθανόν να διαταραχθεί και να βαλτώσει. Η πεσμένη λίμπιντο ωστόσο είναι κάτι που είναι σύνηθες γι αυτό καμία νέα μανούλα δεν θα έπρεπε να ανησυχεί. Πως μπορεί ωστόσο να αντιμετωπίσει μία τέτοια πραγματικότητα σε περίπτωση που τη βιώσει; Βήμα πρώτο: Μιλήστε στο γιατρό σας! Μην πιστέψτε πως όλα είναι στο μυαλό σας, γιατί δεν είναι! Είναι και στο σώμα σας! Απευθυνθείτε στον γιατρό σας και πείτε του τι σας συμβαίνει μετά τη γέννα. Μπορεί να σας καθησυχάσει αλλά και να σας καθοδηγήσει για το τι πρέπει να κάνετε αφού πρώτα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα νέα δεδομένα. Βήμα δεύτερο: Παλέψτε με την κούραση Προσπαθήστε να βρείτε λίγο χρόνο να κάνετε μικρά διαλείμματα ύπνου μέσα στη μέρα. Οι νύχτες θα είναι σίγουρα δύσκολες και η αϋπνία είναι κάτι που σίγουρα δεν σας βοηθάει σε κανένα επίπεδο. Τα νεύρα τσιτώνουν, η όρεξη για ερωτική επαφή σαφώς και δεν είναι έντονη, αλλά αυτό συμβαίνει τόσο σε εσάς όσο και στον σύντροφο σας. Ζητείστε του να σας βοηθήσει όσο μπορεί με το μωρό, ώστε να ξεκλέβετε λίγα λεπτά και για τον εαυτό σας. Βήμα τρίτο: Διώξτε την πίεση Μην το κρατάτε μέσα σας και μην πιέζεστε να κάνετε το οτιδήποτε αν δεν σας βγαίνει. Μιλήστε με τον σύντροφο σας και εξηγήστε του πως αισθάνεστε. Μην ξεχνάτε πως και εκείνος ζει κάτι το πρωτόγνωρο οπότε το πιθανότερο είναι να σας καταλάβει και να σας βοηθήσει. Εξηγήστε του πως δεν έχει να κάνει με εκείνος και πως εξακολουθείτε να τον θέλετε και να τον βρίσκετε ελκυστικό. Βήμα τέταρτο: Ετοιμαστείτε για το σεξ Μην περιμένετε να πέσετε στο κρεβάτι και να λειτουργήσετε σαν μηχανή. Δώστε λίγο χρόνο σε σας και τον σύντροφο σας. Κάντε ένα ζεστό μπάνιο, πιείτε ένα κρασί, χαλαρώστε και αφήστε να πράγματα να εξελιχθούν. Βήμα πέμπτο: Απλά κάντε το! Μην περιμένετε η όρεξη για σεξ να είναι αυτή που είχατε όταν γνωρίσατε τον άντρα σας, ενώ μόλις έχετε γεννήσει. Είπαμε, είναι και θέμα ορμονικό! Απλά να ξέρετε πως πολλές φορές τρώγοντας έρχεται η όρεξη. Και η όρεξη για να συντηρείται χρειάζεται πολλές φορές να την προκαλείτε κιόλας. Ξεκινήστε τη διαδικασία και αφεθείτε σε αυτή. Είναι στη φύση του ανθρώπου να αναζητά την επαφή.  

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE