Το να είναι και να παραμένει κάποιος fit είναι πλεόν ό,τι πιο εύκολο και πιο διασκεδαστικό χάρη στην τεράστια ποικιλία ειδών γυμναστικής που εφαρμόζονται.

Μέσα σε αυτή την τεράστια γκάμα έρχεται να προστεθεί και το body balance κερδίζοντας ολοένα και περισσότερο έδαφος.

Τι είναι το bb
Το bb βοηθάει στην εκγύμναση όλου του σώματος, ενώ ταυτόχρονα δίνει τεράστια έμφαση και στις ασκήσεις αυτοσυγκέντρωσης μέσω τεχνικών αναπνοής. Το συγκεκριμένο είδος προγράμματος έχει γίνει πλέον τάση στα ομαδικά των γυμναστηρίων.

Χαρακτηριστικά του bb
Το κάθε πρόγραμμα προορίζεται για διάρκεια των 55 λεπτών. Το μάθημα ξεκινάει με προθέρμανση μέσω ασκήσεων tai chi. Στη συνέχεια τη σκυτάλη παίρνουν ασκήσεις βασισμένες στη γιόγκα, όπως ο χαιρετισμός στον ήλιο, αλλά και άλλες στάσεις με στόχο την ισορροπία του σώματος αλλά και τη διάταση των μυών. Μόλις ολοκληρωθεί και αυτός ο κύκλος ασκήσεων, σειρά έχει η ενδυνάμωση του κορμού με ασκήσεις στο πάτωμα. Το μάθημα συμπληρώνεται με λίγα λεπτά διαλογισμό, χαλάρωση και παρατήρηση.

Πλεονεκτήματα του bb
Η συγκεκριμένη μορφή άσκησης έχει στόχο τη βελτίωση του καρδιακού συστήματος, και την ευελιξία του σώματος, ενώ ενδυναμώνει  τον κορμό. Τα οφέλη της  όμως δεν είναι μόνο σωματικά, καθώς μέσα από την ποικιλία ασκήσεων μειώνεται το επίπεδο της κορτιζόλης στον οργανισμό κάτι που σημαίνει ηρεμία και γαλήνη για την ψυχή και έλεγχος του άγχους.

Αν και το bb είναι ένας ακίνδυνος τρόπος εγκύμνασης, καλό θα ήταν ευαίσθητες ομάδες, όπως οι έγκυες, ή άτομα με τραυματισμούς, να ενημερώνουν για την κατάσταση τους πριν μπουν στην τάξη, καθώς μπορεί να χρειάζεται ειδική προσαρμογή σε συγκεκριμένες ασκήσεις.


Πεσμένη λίμπιντο; Ανηδονία στο σεξ; Έλλειψη όρεξης για συνεύρεση; Αν δεν υπάρχει κάποια παθολογική αιτία, όπως για παράδειγμα η στυτική δυσλειτουργία, ή μειωμένη τεστοτερόνη, η κατάθλιψη και η εμμηνόπαυση, υπάρχουν και άλλοι λόγοι που μπορεί να σε κάνουν να απομακρύνεσαι από την απόλαυση του σεξ και τον άνθρωπο σου. Άγχος Υπάρχουν κάποιοι που λόγω άγχους δεν λειτουργούν σε κανέναν τομέα της ζωής τους. Άλλοι πάλι με λίγο στρες γίνονται πιο αποδοτικοί και δημιουργικοί. Κανείς όμως δεν είδε χαρά στο σεξ, όταν κυριεύεται από το αίσθημα ασφυξίας που του προκαλούν τα προβλήματα στη δουλειά, στο σπίτι, ή τη σχέση. Το να μπορείς να διαχειρίζεσαι τις δυσκολίες είναι καταλυτικό ώστε να μπορείς να έχεις όρεξη για σεξ. Προβλήματα επικοινωνίας Καθώς το σεξ θεωρείται μία από τις απόλυτες μορφές επικοινωνίας, όταν υπάρχουν ζητήματα επαφής ανάμεσα στο ζευγάρι, λογικό είναι να παίρνει η μπάλα και το κρεβάτι τους. Η ρουτίνα, η προδοσία, η αδιαφορία, η έλλειψη κατανόησης, μπορεί να μειώσει την όρεξη για σεξ και στα δύο φύλλα. Αλκοόλ Ένα δυο ποτηράκια μπορεί να σε χαλαρώσουν να σε απελευθερώσουν και να σε οδηγήσουν σε μαγικές και καυτές συνευρέσεις. Όταν όμως η κατανάλωση του αλκοόλ γίνεται με υπερβολή αγγίζοντας τη μέθη, ή με συχνότητα αγγίζοντας τον αλκοολισμό, τότε να περιμένεις προβλήματα και στη σεξουαλική σου ζωή. Κακός ύπνος Είτε ξυπνάς πολύ νωρίς το πρωί, είτε κοιμάσαι πολύ αργά το βράδυ, είτε έχεις υπνηλίες είτε αϋπνίες, ο ύπνος είναι απαραίτητος για την ευεξία του ανθρώπου. Αν ο ύπνος δεν είναι καλός ή σωστός, τότε αυτό θα φανεί στη γενική δράση του καθένα μας μέσα στη μέρα και σίγουρα στο κρεβάτι. Παιδιά Σίγουρα δεν χάνεις την επιθυμία να είσαι με τον άνθρωπο σου όταν κάνεις παιδιά, χάνεις όμως πολλή ενέργεια και χρόνο κάτι που το πρώτο διάστημα ειδικά μπορεί να κοστίσει λίγο στη σεξουαλική ζωή του ζευγαριού. Λίγος χρόνος με ηρεμία και απομόνωση είναι απαραίτητος  ώστε να μπορέσουν οι σύντροφοι να αφιερωθούν ο ένας στον άλλον. Αρνητική αυτοεικόνα Το να νιώθεις σέξι και θελκτική είναι πιο εύκολο όταν έχεις θετική εικόνα για το σώμα σου και τον εαυτό σου. Το να νιώθεις αμήχανα μπορεί να σε απομακρύνει από την επιθυμία του να θέλεις να έρθεις σε επαφή με τον σύντροφο σου κάτι που θα σε απομονώσει σεξουαλικά. Η αρνητική αυτοεικόνα είναι ένας από τους βασικούς λόγους που η επιθυμία για σεξ, μειώνεται στις γυναίκες και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE