Θα πιστεύατε ποτέ πως ένα αλκοολούχο ποτό θα μπορούσε να έχει οφέλη για την υγεία, σε τέτοιο βαθμό που σχεδόν θα ΠΡΕΠΕΙ να πίνετε ένα ποτήρι κάθε μέρα;

Ε λοιπόν, η μπίρα είναι αυτό το ποτό! Ίσως το μοναδικό αλκοολούχο που επιτρέπεται με μέτρο μεν στην εγκυμοσύνη, αλλά επιβάλλεται στον θηλασμό, η μπίρα έχει παραπάνω από δύο λόγους για τους οποίους θα έπρεπε να την συμπεριλάβετε στη διατροφή σας!.

Η μπίρα προστατεύει τα νεφρά

Μια πρόσφατη έρευνα αποκάλυψε πως ένα μπουκάλι μπίρα μειώνει κατά 40% τις πιθανότητες να δημιουργηθούν πέτρες στα νεφρά.

Η μπίρα μειώνει τη χοληστερίνη

Και αυτό χάρη στις ίνες που περιέχει το αγαπημένο ποτό, που μπορεί να μειώσει τα επίπεδα της LDL, κοινώς της «κακής χοληστερόλης».

Η μπίρα βοηθάει στον καλό ύπνο

Αν έχετε πρόβλημα με αϋπνίες, πιείτε ένα ποτήρι μπίρα! Η λακτοφλαβίνη και το νικοτινικό οξύ, που περιέχει η μπίρα μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πριν καλά καλά το καταλάβετε.

Η μπίρα δυναμώνει τα οστά

Και αυτό το πόρισμα προέκυψε από πρόσφατη έρευνα που θέλει τη σιλικόνη της μπίρας να ευεργετεί την πυκνότητα των οστών.

Η μπίρα προστατεύει την καρδιά

Σύμφωνα με τους ειδικούς όσοι πίνουν μπίρα, έχουν από 40 έως 60 τα εκατό λιγότερες πιθανότητες να μην πάθουν έμφραγμα σε σχέση με όσους δεν πίνουν μπίρα.

Η μπίρα ενισχύει τη μνήμη

Οι λάτρεις της μπίρας έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν Αλτσχάιμερ και άνοια συγκριτικά με όσους αποφεύγουν την μπύρα.


Το σκόρδο κάποιοι το αγαπούν αλλά κάποιο το απεχθάνονται, ίσως οι τελευταίοι δεν έχουν καταλάβει πως αυτός ο... «βρομερός καρπός» όπως ισχυρίζονται, είναι ένα βάλσαμο χαρισμένο από τη φύση. Κατά της γήρανσης, του καρκίνου, της κατάθλιψης, των ιών, του εμφράγματος, του Αλτζχάιμερ, των αλλεργιών, και πολλών άλλων παθήσεων και ασθενειών, το σκόρδο είναι κάτι που πρέπει να έχουμε όλοι στη ζωή μας, είτε καταναλώνοντας το στην διατροφή μας, είτε υπό τη μορφή χαπιού. Ακόμα και ως συμπλήρωμα το σκόρδο είναι αποτελεσματικό, χωρίς βέβαια την οσμή ή τη γεύση που τόσο ενοχλεί κάποιους. Για όσους όμως το αγαπούν, να ξέρουν πως μία σκελίδα σκόρδο την ημέρα, όταν την καταπίνουμε ολόκληρη, μπορεί να κάνει θαύματα, αν τη μασήσουμε δε, τα οφέλη διπλασιάζονται καθώς με το σάλιο γίνονται ενώσεις που βοηθούν στην ακόμα μεγαλύτερη θετική επίδραση του σκόρδου στον οργανισμό. Οι συνταγές με σκόρδο που λειτουργούν και ως φάρμακο είναι πολλές, η σούπα ωστόσο που ακολουθεί, είναι ότι καλύτερο για μέρες σαν αυτές που ο καιρός έχει λίγο αγριέψει, ειδικά αν σας βασανίζει κάποιο κρυολόγημα, βήχας, η ίωση. Στη γεύση, το σκόρδο σαφώς και «ακούγεται» είναι όμως ευχάριστο και νόστιμο χάρη και στα υπόλοιπα συστατικά της. Υλικά: 26 σκελίδες σκόρδου καθαρισμένες 26 σκελίδες σκόρδου ακαθάριστες 2 κουταλιές της σούπας ελαιόλαδο 3 ½ κούπες ζωμό λαχανικών 2 κς βούτυρο ½ κούπα γάλα καρύδας 1 ½ κς ψιλοκομμένο θυμάρι 2 ¼ κούπες κρεμμύδι κομμένο ½ κούπα φρέσκο τζίντζερ ½ κγ σκόνη καγιέν λεμόνι Εκτέλεση: Προθερμαίνετε το φούρνο στους 170 βαθμούς και σε ένα ταψάκι βάζετε τις 26 σκελίδες σκόρδου με τη φλούδα, πασπαλίζετε με αλάτι, προσθέτετε το λάδι και καλύπτετε με αλουμινόχαρτο. Ψήνετε για 45 λεπτά. Στη συνέχεια πιέζετε τα σκόρδα για να βγουν από τη φλούδα τους, και τα τοποθετείτε καθαρά πλέον σε ένα μικρό μπολ. Λιώνετε το βούτυρο σε μεσαία φωτιά, προσθέτετε το θυμάρι, τα κρεμμύδια, το τζίντζερ και το καγιέν. Ψήνετε για περίπου 6 λεπτά και στη συνέχεια βάζετε τα ψημένα σκόρδα, και τα ωμά μέσα στο τηγάνι. Μαγειρεύετε για 3 λεπτά και βάζετε τον χυμό λαχανικών. Συνεχίζετε το μαγείρεμα για 20 λεπτά έως ότου τα σκόρδα γίνουν μαλακά. Αλέθετε σε ένα μπλέντερ και στη συνέχεια μεταφέρετε το μείγμα και πάλι στο τηγάνι. Προσθέτετε το γάλα καρύδας, και βράζετε για ακόμα λίγα λεπτά. Στο τέλος βάζετε αλάτι, και πιπέρι, ενώ σε κάθε μερίδα, στύβετε λεμόνι όσο θέλετε ανάλογα με τα γούστα σας.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE