Όλοι κάποια στιγμή στη ζωή μας, μετά από κάποια ηλικία, αρχίζουμε να απασχολούμαστε με τον χρόνο. Πόσο γρήγορα περνάει, πόσο έχει αρχίσει να φαίνεται στο πρόσωπο και στο σώμα μας.

Όσο περνούν τα χρόνια, γίνεται αισθητό και φανερό, πως υπάρχει φθορά. Όχι μόνο στην εμφάνιση αλλά και στη φυσική μας κατάσταση.

Και όμως οι νευροεπιστήμονες, υποστηρίζουν πως υπάρχει μία μορφή άσκησης, που μπορεί όχι μόνο να σε κάνει να δείχνεις πιο νέος, αλλά να νιώθεις κιόλας!

Μία νέα μελέτη που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό  Frontiers in Human Neuroscience, φέρνει τα καλά μαντάτα!

Ο χορός μπορεί να μας κρατήσει για πάντα νέους και ζωντανούς!

Η έρευνα έγινε σε 50 ανθρώπους που χωρίστηκαν σε δύο κατηγορίες.

Οι μεν πρώτοι 25 παρακολουθούσαν για κάποιους μήνες  μαθήματα χορού, και μάλιστα ακολουθώντας συγκεκριμένη χορογραφία, της οποίας έπρεπε να θυμούνται και να εξασκούν τα βήματα, οι δε άλλοι 25 παρακολουθούσαν για το ίδιο διάστημα πρόγραμμα κυκλικής προπόνησης, με ασκήσεις για όλο το σώμα χρησιμοποιώντας βαράκια, λάστιχα αλλά και λίγο αερόβιο.

Τα αποτελέσματα ήταν θεαματικά.

Αν και η μελέτη έδειξε πως κάθε μορφή άσκησης είναι απαραίτητη και ευνοϊκή, ο χορός έρχεται και κλέβει την παράσταση, καθώς φαίνεται ότι ενεργοποιεί τις περιοχές του εγκεφάλου που παρουσιάζουν φθορά με το πέρασμα του χρόνου.

Το θεαματικότερο δε από τα ευρήματα, ήταν το ότι δεν αρκεί ο οποιοσδήποτε χορός, αλλά αυτός που συνδυάζει το ρυθμό τη μουσική αλλά… και τη χορογραφία!

Οι επιστήμονες καταλήγουν πως αυτό ακριβώς είναι το μυστικό! Το να μπαίνει κανείς στη διαδικασία να μυηθεί σε βήματα και να κληθεί να τα συνδυάσει αλλά και να τα θυμάται!

Αν λοιπόν θέλετε να νιώθετε, να αισθάνεστε αλλά και να δείχνετε νέοι, με ζωντάνια και σε φόρμα, δεν έχετε παρά να επιλέξετε να ασχοληθείτε με το χορό!

Εξάλλου ο χορός είναι πάντα στη μόδα, είναι απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες, και όσοι του έχουν αφιερώσει χρόνο, ξέρουν καλά πως σε κάνει να νιώθεις πληρότητα, ευεξία και απεριόριστη χαρά!


Είναι μία από τις πιο νόστιμες συνταγές, και από τις πιο υγιεινές σε περίπτωση που θέλεις να ενδώσεις χωρίς τύψεις στα αγαπημένα σου ζυμαρικά. Ταιριάζει απόλυτα με πολλά είδη ζυμαρικών, όπως το «κοχύλι» και το καλσσικό σπαγκέτι, αν και εδώ παρουσιάζεται με «πένες». Ιδανική λύση για ελαφρύ γρήγορο γεύμα, και για όσους θέλουν να αποφύγουν το κρέας για μία ακόμα φορά. Υλικά: Μακαρόνια της αρεσκείας σας για 4 άτομα 2 κούπες αρακά 250 γρ σπαράγγια ψιλοκομμένα 1 ώριμο αβοκάντο 2 σκελίδες σκόρδο χυμό από μισό λεμόνι 2 κς ταχίνι 2κς ελαιόλαδο 120γρ γάλα (μπορείτε να βάλετε είτε ζωικό είτε φυτικό) μία μικρή χούφτα  κουκουνάρι μία μικρή χούφτα  βασιλικό παρμεζάνα (αν θέλετε) Εκτέλεση: Σε ένα μπλέντερ βάζετε μέσα το αβοκάντο, το σκόρδο, το χυμό λεμονιού, το ταχίνι, το ελαιόλαδο, και το γάλα, και ανακατεύετε καλά μέχρι να έχετε ένα απαλό βελούδινο αποτέλεσμα. Στο μεταξύ έχετε βάλει να βράσουν τα μακαρόνια, και στα τελευταία τρία λεπτά προσθέτετε τα σπαράγγια και τον αρακά, και τα αφήνετε να βράσουν ώστε να μαλακώσουν λίγο. Μόλις τα μακαρόνια είναι έτοιμα, τα στραγγίζετε και ενώ είναι ακόμα ζεστά βάζετε την κρέμα αβοκάντο και πασπαλίζετε το κουκουνάρι. Αν σας αρέσει το τυρί, βάλτε μπόλικη παρμεζάνα και καλή όρεξη!

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE