Η βιταμίνη C είναι από τις πιο σημαντικές βιταμίνες για τον οργανισμό μας, και σίγουρα η έλλειψη της είναι κάτι που πρέπει να πάρει κανείς στα σοβαρά. Έχει συμπτώματα γι αυτό καλό είναι να ρίξετε μία ματιά στα 9 σημάδια που ακολουθούν και μαρτυρούν πως ίσως χρειάζεστε λίγη περισσότερη τόνωση.

Ματωμένα και πρησμένα ούλα

Τόσο τα ούλα όσο και τα δόντια χρειάζονται βιταμίνη C για να είναι υγιή γιατί αυτή δρα ως προστατευτικό για τα βακτήρια και τις οδοντικές ασθένειες. Τα χαμηλά επίπεδα της βιταμίνης C συνδέονται με περιοδοντίτιδα κάτι που οδηγεί στη λοίμωξη των ούλων με αποτέλεσμα μέχρι και την απώλεια των δοντιών.

Ξηρά μαλλιά γεμάτα ψαλίδα

Αν πάσχετε από έλλειψη βιταμίνης C τότε τα μαλλιά σας θα φροντίσουν να σας το πουν καθώς θα είναι ξηρά ενώ οι άκρες τους θα σπάνε εύκολα σχηματίζοντας ψαλίδα. Όπως βοηθά το σώμα να απορροφά καλύτερα το σίδηρο, έτσι και στα μαλλιά , η εν λόγω βιταμίνη είναι απαραίτητη για να μακραίνουν σωστά τα μαλλιά. Η απουσία της C αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα μπορεί να οδηγήσει μέχρι και στην απώλεια των μαλλιών.

Ρινική αιμορραγία

Η μύτη είναι συνδεδεμένη με μικρά αγγεία κοντά στην επιφάνεια του δέρματος, κάτι που την κάνει ιδιαίτερα ευαίσθητη . Αν έχετε έλλειψη βιταμίνης C είναι πιθανόν να το καταλάβετε και από τις τακτικές ρινικές αιμορραγίες. Γι αυτό αν είστε έγκυος ή θηλάζετε είναι απαραίτητο να κάνετε τακτικά εξετάσεις αίματος, καθώς είναι πολύ πιθανό να χρειάζεστε συμπληρώματα.

Μελανιές

Αν έχετε μώλωπες στο σώμα σας, χωρίς ωστόσο να έχετε χτυπήσει κάπου, ίσως επίσης πρέπει να εξετάσετε το ενδεχόμενο να χρειάζεστε βιταμίνη C καθώς αυτή είναι απαραίτητη και για τη διατήρηση του κολλαγόνου η απουσία του οποίου αποτυπώνεται και τους ανεξήγητους μώλωπες.

Πόνος στις αρθρώσεις

Η έλλειψη της βιταμίνης C μπορεί να προκαλέσει πόνο στις αρθρώσεις παρόμοιο με εκείνον που έχουν και όσοι πάσχουν από ρευματοειδή αρθρίτιδα. Αν λοιπόν σας λείπει η βιταμίνη των όξινων, ίσως να πονάτε και στις αρθρώσεις σας

Κρυολογήματα και συνάχι

Αν λάβει κανείς υπόψιν του πως το ανοσοποιητικό σύστημα χρειάζεται ένα μπουστάρισμα της βιταμίνης C προκειμένου να έχει αντισώματα, τότε καταλαβαίνει κανείς πως η απουσία της βιταμίνης μπορεί να μας κάνει επιρρεπείς σε ιούς και μικρόβια.

Κούραση και πεσμένη ψυχολογία

Οποιαδήποτε δυσαρμονία στις απαραίτητες βιταμίνες, είτε παρουσιάζεται περίσσια είτε απουσία αυτών, δημιουργεί και ορμονικές διαταραχές που μεταφράζονται ενίοτε και με ψυχολογικές μεταπτώσεις ή κόπωση. Ακόμα λοιπόν ένα δείγμα ότι μπορεί να χρειάζεστε ένα συμπλήρωμα της βιταμίνης C.

Όπως και να έχει όμως, αν παρουσιάζετε κάποια από τα παραπάνω συμπτώματα καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποιον ειδικό, ο οποίος και θα σας παραπέμψει στις απαραίτητες διαδικασίες προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συμβαίνει.


Αν έχετε βαρεθεί τα ίδια και τα ίδια στη γυμναστική, τότε ίσως έχει έρθει η ώρα να δοκιμάσετε το PiYo. Μία τάση στη γυμναστική που δείχνει να κερδίζει ολοένα και περισσότερους φανατικούς. Το PiYo είναι ουσιαστικά ο συνδυασμός του πιλάτες και της γιόγκα και στόχος του είναι όχι μόνο η ασφαλής άσκηση αλλά και η απώλεια βάρους. Σε ποιους απευθύνεται; To PiYo απευθύνεται σε όλους. Δεν υπάρχει κάποιο όριο ηλικιακό ή όποιο άλλο, για κάποιον που θέλει να ασχοληθεί με αυτό το είδος γυμναστικής. Απευθύνεται σε όλες της ηλικίες, σε όλους τους σωματότυπους . Δεν χρειάζεται να έχετε κάποια γνώση γύρω από το πιλάτες ή τη γιόγκα, δεν είναι καν απαραίτητο να έχετε ξανά γυμναστεί πριν στη ζωή σας. Το μόνο που θα πρέπει να έχετε, είναι γνώση για του που θα απευθυνθείτε, καθώς το εν λόγω πρόγραμμα δεν είναι ευρέως γνωστό στη χώρα μας ακόμα , και ίσως δυσκολευτείτε να εντοπίσετε κάποιον που θα είναι ειδικευμένος. Πόση ώρα διαρκεί το μάθημα και πόσες φορές την εβδομάδα μπορεί να κάνει κάποιος; Συνήθως η διάρκεια του μαθήματος είναι από 30 λεπτά έως μία ώρα. Μέσα σε 45 λεπτά πάντως, με το σωστό συνδυασμό των ασκήσεων, χωρίς κόπο αλλά με τρόπο, μπορεί κάποιος να ιδρώσει, να κάνει καύσεις αλλά ταυτόχρονα να σμιλέψει και το σώμα του , χωρίς τραυματισμούς , χωρίς κραδασμούς χωρίς άσκοπες εντάσεις. Σε τι διαφέρει το PiYo από το πιλάτες και τη γιόγκα; Το PiYo δίνει τη δυνατότητα για μεγάλη καύση θερμίδων αλλά και λίπους. Ενώ κάποιος που κάνει απλά πιλάτες ή γιόγκα ίσως χρειαστεί λίγο περισσότερο χρόνο προκειμένου να δει το βάρος του να πέφτει και το λίπος του να μειώνεται, με τον συνδυασμό των δυο φιλοσοφιών, η καρδιά δουλεύει στο σωστό κατώφλι ώστε να βάλει τον μεταβολισμό στη διαδικασία καύσης λίπους, και αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας του συγκεκριμένου προγράμματος.

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE