Πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτιούνται τι να φάμε πριν πάνε για προπόνηση και οι περισσότεροι βρίσκουν λύση σε έτοιμα συσκευασμένα προϊόντα που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τι περιέχουν μέσα.

Αν θέλετε κάτι νόστιμο, γρήγορο και προπάντων σπιτικό, παρακάτω ίσως βρείτε κάτι που να σας ταιριάζει.

Smoothie  με αγγούρι αβοκάντο και δυόσμο
Σε ένα μπλέντερ βάζουμε λίγο αγγούρι, δυόσμο, πράσινο μήλο, μέλι, αβοκάντο και τριμμένο πάγο. Το χτυπάμε καλά, και έχουμε ένα θρεπτικό ρόφημα χωρίς πολλές θερμίδες αλλά με όλα τα απαραίτητα συστατικά για πριν την άσκηση.

Σνακ βρώμης με αμύγδαλα και blueberry (μύρτιλα)
Σε ένα μικρό βαζάκι, ή μπολ βάζουμε μισή κούπα νιφάδες βρώμη και μισή κούπα αλεύρι βρώμης ( ουσιαστικά είναι νιφάδες βρώμης χτυπημένες σε μπλέντερ), δύο κουταλιές της σούπας κατεψυγμένα ή αποξηραμένα μύρτιλα, μία κουταλιά της σούπας flakes αμύγδαλο,  μία κουταλιά της σούπας σπόρους τσία, λίγο εκχύλισμα βανίλιας, ή μία σκόνη βανίλιας, δύο κουταλιές του γλυκού μαύρη ζάχαρη ή ζάχαρη καρύδας, και ¾ της κούπας ζεστό νερό ή γάλα της αρεσκείας σας. Τα ανακατεύετε καλά και στο τέλος προσθέτετε ακόμα λίγα μύρτιλα. Η κρέμα βρώμης είναι έτοιμη. Πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και πολύ νόστιμη.

Μπανάνα και φιστικοβούτυρο
Το πιο γρήγορο σνακ αλλά απόλυτα ολοκληρωμένο. Θα χρειαστούμε μία φέτα ψωμί του τοστ, την οποία θα αλείψουμε με φιστικοβούτυρο ενώ στη συνέχεια θα προσθέσουμε και λίγες ροδέλες μπανάνας. Αν θέλετε πασπαλίστε και με λίγη κανέλα.

 

 

 


Μία συνταγή που κατά τη διάρκεια της Σαρακοστής έχει την τιμητική της. Πρόκειται ουσιαστικά για μία  vegan συνταγή που ωστόσο αποδεικνύει για μία ακόμα φορά πως όσοι αποφεύγουν τα ζωικά προϊόντα, δεν στερούνται τη γεύση.   Υλικά: ½ κούπα ζάχαρη ¾  της κούπας μαύρη ζάχαρη 1 κουταλιά του γλυκού αλάτι ½ κούπα λάδι καρύδας (θα το μετατρέψετε σε υγρή μορφή αν βάλετε το βαζάκι σε ένα μπολ με ζεστό νερό, καθώς το λάδι καρύδας αν είναι σε θερμοκρασία δωματίου γίνεται στέρεο) ¼ της κούπας φυτικό γάλα της αρεσκείας σας 1 κγ εκχύλισμα βανίλιας 1 ½ κούπα αλεύρι ½ κγ μαγειρική σόδα 115 γρ ημίγλυκα τσιπς σοκολάτας (μπορείτε να βρείτε και vegan για να μην έχουν γάλα) 115γρ τσιπς μαύρης σοκολάτας (μπορείτε να βρείτε και vegan για να μην έχουν γάλα) Εκτέλεση: Σε ένα μεγάλο μπολ ανακατεύετε τη ζάχαρη, τη μαύρη ζάχαρη, το αλάτι, και το λάδι καρύδας. Προσθέτετε το φυτικό γάλα και τη βανίλια και ανακατεύεται καλά μέχρι να ομογενοποιηθεί το μείγμα και να έχει απαλή υφή. Σειρά έχει το αλεύρι και η μαγειρική σόδα τα οποία βάζετε επίσης στο μείγμα και ανακατεύετε με μία σπάτουλα αλλά προσοχή μην το παρακάνετε. Τέλος βάζετε τα τσιπ σοκολάτας και ανακατεύετε μία τελευταία φορά ώστε να απλώσουν παντού. Αφήστε τη ζύμη στο ψυγείο για περίπου 30 λεπτά. Κατά τη διάρκεια προθερμαίνετε το φούρνο στους 180 βαθμούς. Με ένα scoop  για παγωτό παίρνετε λίγη ζύμη και την απλώνετε σε αντικολλητικό χαρτί. Φροντίστε να αφήνετε  λίγο χώρο ανάμεσα στα μπισκότα μεταξύ τους αλλά και με τις άκρες του ταψιού καθώς αυτά θα φουσκώσουν και θα πάρουν όγκο. Τα ψήνετε για 12-15 λεπτά  ή όσο κρίνετε εσείς ότι χρειάζεται λιγότερο ή παραπάνω έως ότου τα μπισκότα πάρουν ένα όμορφο καφέ χρώμα. Όταν είναι έτοιμα τα αφήνετε να κρυώσουν τελείως πριν τα φάτε! Καλή όρεξη!

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE