Από την παρακάτω λίστα, οι περισσότεροι έχουμε τα πάντα! Γνωρίζουμε όμως ποια είναι η ημερομηνία λήξης αυτών των αντικειμένων; Για κάνε μία ανάγνωση και απάντησε μόνος σου στον εαυτό σου. 

Κρεβατοκάμαρα

Μαξιλάρια: Τα μαξιλάρια έχουν ζωή 2-3 χρόνια! Το διάστημα αυτό είναι καλό για να διατηρούν στο σχήμα τους, αλλά αν ξεπεραστεί πλην του ότι μπορεί να πάψουν να είναι βολικά και ορθοπεδικά, γίνονται και ιδανική φωλιά σε ακάρεα.

Παντόφλες
Όσο και αν σας φαίνεται περίεργο , οι παντόφλες ακόμα και στη χειμερινή τους έκδοση, μπορεί να γίνουν εστία για την ανάπτυξη μυκήτων κάτι που δεν θέλουμε για τα πόδια μας. Ιδανική διάρκεια ζωής : 6 μήνες!

Μπάνιο
Σφουγγάρια: Κάθε δύο εβδομάδες οφείλεται να αλλάζετε σφουγγάρι! Τόσο σύντομη είναι η ζωή τους, και αν την επεκτείνετε ρισκάρετε να δείτε στην πλάτη σας λευκά σημάδια που δεν είναι τίποτε άλλο από μύκητες!

Οδοντόβουρτσα: 3 μήνες μπορεί να είναι αποδοτική μία οδοντόβουρτσα. Μετά τους 3 μήνες , οι τρίχες της ανοίγουν ενώ τα βακτήρια κάνουν αποικίες τόσο στην οδοντόβουρτσα σας όσο και στο στόμα σας!

Πετσέτες: Και αυτές μπορούν να φιλοξενήσουν μύκητες και βακτήρια που δεν θέλουμε να κολλήσουν στο δέρμα μας, γι αυτό μην ξεχνάτε να αλλάζετε τις πετσέτες σας κάθε 3 χρόνια! Οι πετσέτες θαλάσσης, έχουν για σεζόν, ένα καλοκαίρι!

Οξιζενέ: Το πλέον βασικό υγρό για το φαρμακείο σας, αν είναι σε κλειστό μπουκάλι μπορείτε να το κρατήσετε περισσότερο από ένα χρόνο! Αν έχετε ανοίξει το μπουκάλι, έχετε περιθώριο να το τελειώσετε σε 2 μήνες!

Μπουντουάρ
Βούρτσα: Νομίζετε πως οι βούρτσες δεν έχουν ημερομηνία λήξης; Αμ έχουν ! Αν είναι πλαστικές , πέρα του ότι πρέπει να τις καθαρίζετε κάθε 4 εβδομάδες, απαιτούν αλλαγή κάθε χρόνο. Αν η τρίχα δε , είναι φυσική, η αλλαγή έρχεται νωρίτερα στους 7 μήνες.

Αρώματα: Αν είναι eau de toialette  και σε κλειστό μπουκάλι, η ζωή του διαρκεί 4 χρόνια! Αν το έχετε ανοίξει ο μέσος όρος ζωής πέφτει στα 2 χρόνια. Αν είναι eau de parfum  χάρη στα αιθέρια έλαια που περιέχει, μπορεί να αντέξει για 3 χρόνια ακόμα και με ανοικτό μπουκάλι!

Παιδικό δωμάτιο
Πιπίλες:  Κάθε 2 με 5 εβδομάδες οι πιπίλες πρέπει να αλλάζουν! Το λαστέξ έχει μικρή διάρκεια ζωής, σπάει εύκολα και φθείρεται με αποτέλεσμα να επιτρέπει τη συσσώρευση βακτηρίων στη θηλή τους.

Παιδικό καθισματάκι αυτοκινήτου: Σας βγάζει δεν σας βγάζει για δύο παιδιά αν τα κάνετε κοντά το ένα με το άλλο, καθώς η διάρκεια ζωής τους είναι από 6 έως 10 χρόνια, και αυτό γιατί με τον καιρό, το πλαστικό υφίσταται φθορές που αλλοιώνει τη χρήση, επομένως και την ασφάλεια που υπόσχονται.

Ντουλάπα
Στηθόδεσμος: Και όμως! Τα σουτιέν πεθαίνουν και αυτά! Καθώς χάνουν γρήγορα την εφαρμογή και την ελαστικότητα τους, ένα σουτιέν να ξέρετε πως αντέχει τα…βάρη για 1 μόλις χρόνο!

Αθλητικά Παπούτσια: Αν δεν το γνωρίζετε τα αθλητικά παπούτσια αν δεν είναι τα κατάλληλα ή αν τα έχετε χιλιοχρησιμοποιήσει, τότε μπορεί οι επιπτώσεις να είναι άμεσες στην υγεία σας. Περισσότερα από 150 με 200 χιλιόμετρα δεν πρέπει να «βγάζετε» με ένα ζευγάρι!  Αυτό σημαίνει πως κατά μέσο όρο  κάθε χρόνο, χρειάζεστε καινούρια.

Κουζίνα
Μπαχαρικά: Αν είστε λάτρεις των μπαχαρικών , βοτάνων και μυρωδικών, θα γνωρίζετε ήδη πως μετά από 1-3 χρόνια, ανάλογα με το είδος, χάνουν την ένταση τους σε γεύση και μυρωδιά.

Αλεύρι: Από 6 μήνες έως 1 χρόνο το περισσότερο μπορείτε να αποθηκεύσετε το αλεύρι χωρίς κίνδυνο.

Γενικής χρήσης αντικείμενα

Πυροσβεστική φωλιά: Μακάρι να μην την χρησιμοποιήσετε ποτέ, αλλά αν χρειαστεί προσέξτε να μην έχετε ξεπεράσει τα 15 χρόνια που θα έχετε στην κατοχή σας έναν πυροσβεστήρα, γιατί κανείς δεν σας υπόσχεται να «σβήσει» καταστάσεις αν είναι μεγαλύτερος ηλικιακά!

Πολύμπριζα: 1 με 2 χρόνια αντέχουν, και δεν έχω επιχείρημα.

Καθαριστικά: 3 μήνες έχουν ζωή, αν και λογικά αν είστε επιμελής και καθαρός μάλλον θα τα «τελειώνετε» πιο γρήγορα απ ότι τελειώνει η ζωή τους.

Εντομοκτόνα: Αν έχετε κατσαριδοκτόνο, περισσότερο από 1 χρόνο στο ντουλάπι σας, τότε έχετε και κατσαρίδες στο σπίτι σας. Πως αλλιώς να σας πω ότι η ζωή τους είναι κοντά στους 12 μήνες, για ένα έντομο που μπορεί να επιβιώσει και πυρηνικής επίθεσης.


Νομίζεις πως τα κάνεις όλα σωστά! Ακολουθείς πρόγραμμα, ασκείσαι, και παρ΄όλα αυτά  δεν καταφέρνεις να πετύχεις το στόχο σου. Να χάσεις τα λίγα περιττά κιλάκια που σου απομένουν. Μήπως κάνεις κάποιο από τα παρακάτω λάθη υπεράνω πάσης υποψίας; Ποτό \"\" Άδικες θερμίδες, λίπος , ζάχαρη και επιβράδυνση του μεταβολισμού. Αυτό είναι το ποτό. Δεν είναι ότι δεν θα πιεις ποτέ, αλλά καλό θα ήταν να το τσούζεις μία στο τόσο. Καλό θα ήταν επίσης να επιλέγεις ποτά χαμηλής περιεκτικότητας αλκοόλ, όπως το λευκό και το κόκκινο κρασί, ή τζιν με σόδα. Το τζιν είναι γνωστό και ως το ποτό των αθλητών ακριβώς γιατί «παχαίνει» λιγότερο από κάθε άλλο αλκοολούχο. Υπερβολή στα υγιεινά φαγητά \"\" Τα υγιεινά φαγητά είναι τροφές και οι τροφές παχαίνουν. Η διαφορά τους από της άλλες τροφές είναι ότι είναι λιγότερο λιπαρές και βλαβερές, πάντα όμως στο πλαίσιο του μέτρου. Οι θερμίδες ωστόσο υπάρχουν και αν οι ποσότητες δεν είναι οι σωστές, το σώμα θα βάλει βάρος. Οι ξηροί καρποί, το ταχίνι, η βρώμη, το φιστικοβούτυρο είναι υπέροχες και θρεπτικές τροφές, αλλά δεν είναι για χόρταση. Αυτό να το έχετε πάντα κατά νου: το υγιεινό δεν σημαίνει πως δεν έχει θερμίδες. Λίγα γεύματα \"\" Είναι πλέον της μόδας και το ακούς παντού: Συχνά και μικρά  γεύματα! Το μυστικό για την απώλεια βάρους.  Πρόκειται όμως για μία πραγματικότητα που συνοδεύει τον άνθρωπό από τη μέρα της γέννησης σου. Κάθε 3 ώρες το στομάχι θέλει φαγητό. Δυστυχώς αυτό όσο μεγαλώνουμε το ξεχνάμε με αποτέλεσμα να καταλήγουμε πολλοί από εμάς, να τρώμε μία ή δύο φορές την ημέρα, και μάλιστα πέφτοντας με τα μούτρα στο πιάτο, στερημένοι από γεύση και ενέργεια όλο το υπόλοιπα της ημέρας. Καλό θα ήταν λοιπόν να κάνετε συνήθεια τα συχνά γεύματα, με το πιο θρεπτικό και πλούσιο να καταναλώνεται τις ώρες που είμαστε ακόμα δραστήριοι και ενεργητικοί, με τα πιο μικρά γεύματα να ακολουθούν τις βραδινές ώρες. Τεφτέρι σε θερμίδες και λιπαρά \"\" Αν είσαι από εκείνες που κρατάνε μπακαλόχαρτο σε θερμίδες και λιπαρά, τότε να ξέρεις πως κινδυνεύεις από ψυχαναγκασμό και μάλιστα χωρίς λόγο. Να θυμάσαι πως οι θερμίδες που αναγράφονται σε  μία συσκευασία είναι ενδεικτικές με αποτέλεσμα ο υπολογισμός της ημερήσιας λήψης να  μην μπορεί να γίνει με ακρίβεια. Το ίδιο συμβαίνει και με τα λιπαρά, που καλό θα ήταν να μην προσπαθείς να τα αποφύγεις τελείως. Τα λιπαρά όπως έχουμε ξαναπεί, χωρίζονται σε «καλά» και «κακά» λιπαρά! Μπορείς κάλλιστα να στερείσαι τα «κακά» όπως ζάχαρη, τηγανητά, συσκευασμένα τρόφιμα, αλλά να επιδιώκεις σε κάθε σου γεύμα και μία μικρή ποσότητα «καλών» λιπαρών που θα σε βοηθήσουν στις καύσεις. Συναισθηματική υπερφαγία \"\" Το καλό το άφησα για το τέλος ! Όλοι μας έχουμε μάθει να συνδέουμε το φαγητό με το συναίσθημα. Στη χαρά λέμε «δε πειράζει ας φάω λίγο παραπάνω να το γλεντήσω». Η θλίψη αποτελεί το τέλειο άλλοθι για να πέσουμε με τα μούτρα στο φαγητό. Επομένως πάντα θα υπάρχει ένας καλός λόγος για να εκφραστούμε μέσα από αυτό. Και το ειρωνικό είναι πως η διάθεση ποτέ δεν έχει «φτιάξει» μέσα από ένα υπερφαγικό επεισόδιο, ίσα ίσα που μετά πέρα από όλα τα άλλα έχεις να αντιμετωπίσεις και τις τύψεις. Είναι πολύ σημαντικό να ξέρεις πότε να φας. Και είναι πολύ σημαντικό επίσης να ξέρεις και το γιατί τρως. Τρως από βιολογική πείνα ή τρως συναισθηματικά; Θα εκπλαγείς αν κάθε φορά που πας να φας, κάνεις αυτήν την ερώτηση στον εαυτό σου, και θα συνειδητοποιήσεις πως πολλές φορές αντιμετωπίζεις το σώμα σου σαν να είναι σκουπιδοντενεκές.

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE