Και όμως, μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά το πως πίνουμε νερό, έχει οδηγίες χρήσης.
Μπορεί να θεωρείται κίνηση άνευ σημασίας που κάνουμε πολλές φορές μέσα στην καθημερινότητα μας, θέλει ωστόσο τρόπο και όχι κόπο.
Για να μπορέσει ο οργανισμός μας να επωφεληθεί από τα καλά του νερού και να ενυδατωθεί σωστά, θα πρέπει να πίνουμε το νερό μας σε καθιστή θέση και με μικρές γουλιές. Μόνο έτσι όλα τα όργανα μας θα μπορέσουν να πάρουν όλα όσα  έχουν ανάγκη  από το νερό.
Όταν πίνουμε νερό σε όρθια στάση αυτό περνάει γρήγορα μέσα από το έντερο χωρίς να  έχει το χρόνο το σώμα μας να πάρει την υγρασία που επιβάλλεται.
Αυτό κατ΄επέκταση μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα στην υγεία μας όπως θέμα στα νεφρά, αρθρίτιδα, χολή και γαστρίτιδα.
Την επόμενη φορά λοιπόν, πιείτε στην υγειά σας! Καθιστοί και με την ησυχία σας!


Η καθημερινότητα μας είναι γεμάτη από άγχος, στρες, και γρήγορους ρυθμούς που εξασθενούν τον οργανισμό μας και επιβαρύνουν την ψυχολογία μας. Παρόλα αυτά, η φύση έχει φροντίσει να μας παρέχει κάποιους μικρούς θησαυρούς που αποτελούν γερά όπλα ενάντια στην κόπωση και την εξάντληση. Δες πως μπορείς να βελτιώσεις τη μνήμη σου, να κάνεις ακόμα πιο οξεία την αντίληψη σου και να δυναμώσεις τη μνήμη σου, χωρίς συμπληρώματα. Καφεΐνη Σίγουρα δεν υπάρχει κάποια μαγική κάψουλα η οποία αυξάνει την νοημοσύνη, η καφεΐνη ωστόσο είναι ένας θαυμάσιος τρόπος για να μπορέσετε να «ξυπνήσετε» ένα κουρασμένο μυαλό, είτε στο ξεκίνημα της ημέρας σας, είτε όταν νιώσετε τη σκέψη να θολώνει. Βρίσκεται στον καφέ, στη σοκολάτα, στα ενεργειακά ποτά, αλλά και σε κάποια φαρμακευτικά σκευάσματα.  Αν και τα αποτελέσματα της διαρκούν για λίγο, η καφεΐνη κάνει δουλειά. Ζάχαρη Η ζάχαρη μπορεί να θέσει σε εγρήγορση την πνευματική διαύγεια, την αντίληψη και τη γρήγορη σκέψη. Όταν όμως λέμε ζάχαρη να προτιμάτε πάντα τη φυσική ζάχαρη, αυτή που βρίσκεται από τη φύση στα φρούτα και σε κάποιες άλλες τροφές. Αυτή η ζάχαρη ουσιαστικά, η γλυκόζη, που ο οργανισμός μας ούτως ή άλλως παράγει από τα σάκχαρα και τους υδατάνθρακες που τρώμε, είναι το απόλυτο καύσιμο για τον εγκέφαλο μας και όχι η άσπρη ζάχαρη και οι συγγενείς της. Ακόμα και στα φυσικά σάκχαρα, θέλει προσοχή, καθώς αν υπερβάλουμε, θα έχουμε αντίθετα αποτελέσματα. Καλό πρωινό Αν είστε από εκείνους που αποφεύγουν να τρώνε πρωινό κάνετε λάθος, καθώς μελέτες έχουν δείξει πως το πρώτο γεύμα της ημέρας είναι το πιο σημαντικό και το πλέον απαραίτητο, καθώς βάζει σε λειτουργία τον εγκέφαλο μας, σχεδόν σε απόλυτο βαθμό. Μνήμη και αντίληψη, ξυπνούν με «το καλημέρα» αν το πρωινό μας συμπεριλαμβάνει φυτικές ίνες, ξηρούς καρπούς και καλά λιπαρά. Το καλό πρωινό δεν σημαίνει όμως και πλούσιο σε θερμίδες γιατί αντίστοιχες έρευνες έχουν δείξει πως ένα πρωινό κακό σε ποιότητα και με πολλές θερμίδες μπορεί να προκαλέσει λήθαργο και ατονία για το υπόλοιπο της ημέρας. Ψάρι Η πρωτεΐνη του ψαριού είναι από τις πλέον καταλληλότερες για τη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου όπως επίσης και τα λιπαρά του. Τα λεγόμενα Ω3 λιπαρά οξέα, έχουν τεράστια δύναμη και το ψάρι θεωρείται τροφή όπλα κατά των εγκεφαλικών επεισοδίων , της άνοιας και των ψυχικών διαταραχών.  Μαύρη σοκολάτα με ξηρούς καρπούς Μία δόση των 30 γρ την ημέρα σας απαλλάσσει από τις λιγούρες για γλυκό ενώ σας τροφοδοτεί με όλα τα απαραίτητα αντιοξειδωτικά , όπως και με Βιταμίνη Ε, κάτι που θα βοηθήσει πολλές από τις εγκεφαλικές διεργασίες να παραμένουν δυνατές παρά την κούραση, αλλά και το πέρασμα του χρόνου. Αβοκάντο και προϊόντα ολικής άλεσης Τα πάντα στο σώμα μας εξαρτώνται από την κυκλοφορία του αίματος. Τροφές όπως το αβοκάντο αλλά και τα προϊόντα ολικής άλεσης μπορούν να αποτελέσουν άριστους συμμάχους κατά των παθήσεως της καρδιάς ή των αγγείων, καθώς κρατούν χαμηλά την χοληστερίνη και αποτρέπουν την δημιουργία πλάκας στα αγγεία.  Μύρτιλα Μία τροφή ανεκτίμητης σημασίας. Τα μύρτιλα  όπως έχουν δείξει έρευνες, είναι ικανά να προστατέψουν τον εγκέφαλο μας από τη ζημιά που μπορούν να προκαλέσουν οι ελεύθερες ρίζες, επομένως να μας προστατέψουν από ασθένειες όπως η άνοια ή το Αλτσχάιμερ. Επίσης έχει αποδειχθεί πως συνεισφέρουν στις νοητικές διεργασίες αλλά και στη μυϊκή τόνωση.  

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE