Θέλεις να χάσεις βάρος, θέλεις να χάσεις λίπος. Εξαρτάσαι απόλυτα από τον μεταβολισμό σου. Γι αυτό πρέπει να τον έχεις συνέχεια σε εγρήγορση, πρέπει τον φροντίζεις και να τον κρατάς κυριολεκτικά ψηλά! Δες πως θα γίνει αυτό:

Χτίσε μύες!
Όσο αυξάνεις τη μυϊκή σου μάζα τόσο «ξυπνάς» τον μεταβολισμό σου με αποτέλεσμα να καις περισσότερες θερμίδες και περισσότερο λίπος. Γι αυτό και επιβάλλεται σε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα γυμναστικής να υπάρχουν και ασκήσεις με βάρη! Αυτά βοηθούν στη δημιουργία και διαμόρφωση των μυών οι οποίοι με τη σειρά τους βάζουν «μπρος» τον μεταβολισμό!

Αερόβιο σε διάρκεια
Η αερόβια άσκηση μπορεί να μη χτίζει μύες, μπορεί όμως να ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό και μάλιστα για αρκετές ώρες μετά την ολοκλήρωση της. Όταν λέμε αερόβιο εννοούμε μία άσκηση που κρατάει τους παλμούς από τους 120 μέχρι τους 140 ( το αερόβιο και το αναερόβιο κατώφλι διαφέρει από άνθρωπο σε  άνθρωπο αλλά το φάσμα των 120-140 παλμών συνήθως τους καλύπτει όλους). Για να γίνει όμως πέρα από καύση θερμίδων και καύση λίπους, θα πρέπει  η άσκηση να έχει διάρκεια περισσότερο από 25 λεπτά με ιδανικό χρόνο τα 40 λεπτά! Αερόβια άσκηση είναι το τρέξιμο, το περπάτημα , το ποδήλατο και πολλές άλλες. Καλό θα ήταν να διαλέγατε πάντα αυτό που σας ταιριάζει καθώς όταν επιλέγουμε ασκήσεις που δεν μας αρέσουν, συχνά εγκαταλείπουμε.

Συχνά γεύματα
Αν τα μωρά χρειάζονται κάθε τρις ώρες φαγητό είναι γιατί πεινάνε! Και πεινάνε γιατί κάνουν καύσεις. Και κάνουν καύσεις γιατί τρώνε. Αυτό δεν αλλάζει με τα χρόνια. Οι συνήθειες μας αλλάζουν. Ο οργανισμός ενός ενήλικα θέλει ίδια αντιμετώπιση με τον οργανισμό ενός βρέφους. Απλά οι τροφές προσαρμόζονται και οι συνθήκες λήψης τους. Είναι μεγάλο λάθος το να μένει κανείς νηστικός καθώς αυτό οδηγεί στην αποθήκευση λίπους προκειμένου ο οργανισμός να αντεπεξέλθει. Πολλά και μικρά γεύματα λοιπόν, προσεγμένα και υγιεινά σνακ κάθε 3 ώρες , με δύο κυρίως γεύματα την ημέρα μπορούν να σας εξασφαλίσουν την σωστή καύση σε θερμίδες και λίπος, καθημερινά.

Ζήτω τα καυτερά
Κάποιοι τα λατρεύουν, άλλοι  όχι. Το σίγουρο είναι πάντως πως τα πιπέρια και τα μπαχάρια σε γενικές γραμμές, δίνουν ώθηση στον μεταβολισμό και αυξάνουν τις καύσεις! Αν λοιπόν το αντέχεις, δως του να καταλάβει!

Καφεΐνη και τεΐνη σύμμαχοι
Το έχουμε πει ξανά και ξανά στο παρελθόν πως η κατανάλωση καφέ και τσαγιού  είναι ωφέλιμα στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού. Πρέπει όμως να είστε προσεκτικοί στο πως και πότε καταναλώνονται αυτά τα ροφήματα. Σχετικά άρθρα για το πως θα πιεις «σωστά» το τσάι και τον καφέ σου, θα βρεις σε παλαιότερες αναρτήσεις της κατηγορίας «Διατροφή και Οικολογία»

 

 


Κάνεις διατροφή και όμως παχαίνεις. Τι γίνεται λάθος; Αν δεν έχεις κάποιο παθολογικό πρόβλημα που να δικαιολογεί την αδυναμία σου να χάσεις βάρος ενώ προσέχεις τι τρως, τότε μάλλον θα πρέπει να αναθεωρήσεις το ...κατά πόσο πραγματικά προσέχεις. Γιατί όλοι μας, έχουμε μία γενική εικόνα της συμπεριφοράς μας απέναντι στα γεύματα, χωρίς ωστόσο να δίνουμε σημασία στις λεπτομέρειες. Τσιμπήσαμε ένα σοκολατάκι αλλά « έλα μωρέ ήταν μικρό και δεν πιάνεται»... Ήπιαμε ένα αναψυκτικό αλλά « σιγά, τι ζημιά να μου κάνει μία φορά στο τόσο;»... Και κάπως έτσι μαζεύονται οι θερμίδες, και κάπως έτσι να που τελικά δεν προσέχουμε όσο νομίζουμε ότι προσέχουμε αυτά που τρώμε. Οι αριθμοί μιλάνε, και όταν τους βλέπουμε και μπροστά μας, μιλάνε ακόμα περισσότερο. Σου έχω κάνει μία λίστα, με εικόνες και αριθμούς, ώστε την επόμενη φορά που θα κάνεις μία κατά τη γνώμη σου αμελητέα παρασπονδία, να ξέρεις πάνω κάτω πόσο θα σου κοστίσει στην προσπάθεια σου να είσαι fit .... Κλασικό κουτάκι αναψυκτικού: Θερμίδες :138. Χρειάζεται 26 λεπτά περπάτημα, ή 13 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις». Σοκολάτα 50 γραμμαρίων: Θερμίδες: 229. Χρειάζεται 42 λεπτά περπάτημα ή 22 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις» Σάντουιτς με κοτόπουλο και μία φέτα μπέικον: Θερμίδες : 445. Χρειάζεται 1 ώρα και 22 λεπτά για να το κάψεις, ή 42 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις» Δύο κομμάτια μεγάλης πίτσας : Θερμίδες : 449. Χρειάζεται 1 ώρα και 23 λεπτά περπάτημα ή 43 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις». Καπουτσίνο καφές, γλυκός: θερmίδες 290. Χρειάζεται 53 λεπτά περπάτημα ή 28 λεπτά τρέξιμο για να το «κάψεις». Φιστίκια αράπικα, χωρίς αλάτι, 50 γρ: Θερμίδες: 296. Χρειάζεται 54 λεπτά περπάτημα ή 28 λεπτά τρέξιμο για να τα «κάψεις». Ένα μπολ δημητριακά: Θερμίδες : 172. Χρειάζεται 31 λεπτά περπάτημα ή 16 λεπτά τρέξιμο για να τα «κάψεις».

MORE FROM THEFitness & Sports

MORE To BELIEVE