COOK IT : 13 Nov 2017

Τηγανίτες από βρώμη

Μία έξυπνη λύση για ένα απολαυστικό πρωινό! Ένας θρεπτικός εναλλακτικός τρόπος για να έχετε το αποτέλεσμα της τηγανίτας χωρίς να χρεωθείτε τις θερμίδες αλλά μόνο τη γεύση.

Υλικά:
4 κουταλιές της σούπας βρώμη
2 ασπράδια αυγών
Βανίλια
Λάδι
Μέλι
Κανέλα
Ξηρούς καρπούς

Εκτέλεση:
Αλείβετε με ένα βαμβάκι το τηγάνι με λάδι. Δεν χρειάζεται να βάλετε πολύ. Στη συνέχεια τοποθετείτε το τηγάνι σε μέτρια φωτιά για να αρχίσει να «καίει».
Σε ένα μπολ ανακατεύετε τη βρώμη με τα ασπράδια αυγών. Ρίχνετε τη βανίλια και ανακατεύετε πολύ καλά. Κάντε το για αρκετή ώρα γιατί αν η βανίλια δεν διαλυθεί καλά μπορεί να «πικρίσει» τη γεύση του μείγματος.
Το τηγάνι έχει αρχίσει ήδη να καίει, και εσείς ρίχνετε μέσα το μείγμα.
Το «ανοίγετε» με ένα πιρούνι δίνοντας του σχήμα τηγανίτας και το ψήνετε καλά και από τις δύο πλευρές έως ότου να «ροδίσει» απ έξω και να ψηθεί καλά από μέσα. Μην το παρακάνετε και ξεραθεί τελείως. Αν θέλετε να βγει το αποτέλεσμα λίγο πιο ζουμερό, μέσα στο μείγμα, πριν το ρίξετε στο τηγάνι,  μπορείτε να προσθέσετε και μία κουταλιά της σούπας γάλα.
Μόλις η τηγανίτα είναι έτοιμη την σερβίρετε σε ένα πιάτο και από πάνω προσθέτετε το μέλι, τους ξηρούς καρπούς και την κανέλα, σύμφωνα με τα γούστα και την αρέσκεια σας.
Αν επιθυμείτε μπορείτε να βάλετε τους ξηρούς καρπούς στο multi και να τους κάνετε σκόνη, απλά σε αυτή την περίπτωση προσέξτε την ποσότητα που θα βάλετε γιατί  μπορεί να «ανεβάσει» τις θερμίδες. Αν ωστόσο η σιλουέτα σας δεν σας απασχολεί αντί για ξηρούς καρπούς και μέλι μπορείτε να κάνετε και άλλους συνδυασμούς όπως, ταχίνι με μέλι, η σοκολάτα τύπου nutella με ξηρούς καρπούς, ή μαρμελάδα σε όποια γεύση προτιμάτε.Ιδανικό για πρωινό, ή κατάλληλο ακόμα και για γλυκό αν θέλετε να ικανοποιήσετε τις λιγούρες σας, χωρίς τύψεις.

 


Μέχρι στιγμής είχαμε συνηθίσει να θεωρούμε το τρέξιμο ως την καλύτερη μορφή άσκησης. Συνδυάζοντας την καύση θερμίδων και την βελτίωση της φυσικής κατάστασης το τρέξιμο, είναι αυτό που αποκαλούμε «σιγουράκι» για κάποιον που θέλει να δει άμεσα βελτίωση στο σώμα του. Τελευταία όμως, μία νέα τάση ολοένα και κερδίζει έδαφος ... Το τρέξιμο σε ...όπισθεν! Ίσως κάποια στιγμή μεταξύ αστείου και σοβαρού όλοι το έχουμε δοκιμάσει. Και σίγουρα το έχουμε δει να γίνεται αρκετά συχνά  στο γήπεδο από παίχτες που  τρέχουν από ...πίσω υποδεχόμενοι σιγά σιγά τους αντιπάλους την περιοχή τους. Σύντομα όμως, αν δεν το βλέπουμε συχνά στους δρόμους, θα το βλέπουμε σίγουρα στα γυμναστήρια.... Το οπίσθιο τρέξιμο δεν είναι τίποτε άλλο από το κανονικό τρέξιμο, ανάποδα! Μπορεί να μην το έχουμε συνηθίσει, μπορεί να μην αναπτύσσεις τις ταχύτητες που αναπτύσσεις στο κανονικό τρέξιμο, έχει όμως τα εξής καλά: Χάνεις απίστευτες θερμίδες: Έξι φορές περισσότερες απ ότι καίει κανείς με το συμβατικό τρέξιμο. Και αν σου αρέσει να μιλάμε με αριθμούς, τα 100 βήματα στην όπισθεν αντιστοιχούν σε 1000 συμβατικά βήματα. Την ίδια ώρα γυμνάζεις περισσότερες μυϊκές ομάδες, δίνοντας έμφαση στους αντίθετους μύες  από εκείνους που ενεργοποιούνται με το κανονικό τρέξιμο.  Την ίδια ώρα προστατεύεις τα γόνατα σου που με το συμβατικό τρόπο τρεξίματος δέχονται κραδασμούς και κουράζονται άμεσα, ενώ και η μέση δεν επιβαρύνεται τόσο  όταν κάποιος τρέχει με την όπισθεν. Η περιφερειακή όραση επίσης όπως και η ισορροπία εκπαιδεύονται και βελτιώνονται ενώ και το μυαλό δραστηριοποιείται καθώς καλείται να προσαρμοστεί σε ασυνήθιστη εκτέλεση κινήσεων. Η αλήθεια είναι πως δεν είναι και τόσο εύκολο όσο φαίνεται, ενώ αν κάποιος αποφασίσει να το δοκιμάσει ή να το καθιερώσει στην προπόνηση του καλό θα ήταν να το ξεκινήσει από έναν διάδρομο σε χαμηλή ταχύτητα και να βγει λίγο αργότερα σε εξωτερικούς χώρους, όπου όμως θα είναι ασφαλείς, δεδομένου ότι το οπτικό πεδίο όταν κάποιος τρέχει με την όπισθεν είναι λίγο περιορισμένο και θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

MORE FROM THECook It

MORE To BELIEVE