Να λοιπόν ένα ερώτημα το οποίο  έχει γίνει άπειρες φορές ζητούμενο σε  έρευνες οι περισσότερες από τις οποίες έκλεισαν με το συμπέρασμα «άβυσσος η ψυχή της γυναίκας.»
Και αν πολλούς τους βολεύει ένα τέτοιο κλισέ έρχεται η τελευταία μελέτη του Journal of Psychology να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να πει ξεκάθαρα τι είναι αυτό που θέλουν οι γυναίκες.
Αν και ακολουθεί ανάλυση των 4 βασικών χαρακτηριστικών που αναζητά μία γυναίκα στη σχέση της και από τον άνδρα της, εκείνο που φαίνεται να προέχει πέρα από τα βασικά όπως η επικοινωνία, η κατανόηση, η ελευθερία χώρου και χρόνου, είναι και τα εξής:

Ασφάλεια
Όχι ασφάλεια οικονομική όμως, όπως είθισται να νομίζει παγκοσμίως και δικαίως το κοινωνικό ασυνείδητο. Αλλά ασφάλεια του να μπορεί κάποια να είναι ο εαυτός της χωρίς τον φόβο της απόρριψης.
Πρόκειται για ένα σπουδαίο χαρακτηριστικό που φαίνεται να αναζητά συνεχώς η γυναίκα του σήμερα και που αν το βρει δύσκολα θα διαπραγματευτεί τη σχέση της, εφόσον αυτοί διακατέχεται και από κάποια άλλα χαρακτηριστικά.
Η ελευθερία του να μπορεί να δείξει πως είναι τρωτή, η άνεση του να μπορεί να ξεδιπλώσει τις αγωνίες της, αλλά και ο χώρος που της δίνεται να παραδεχτεί μέσα στη σχέση της τις ανασφάλειες της, είναι αυτό που θα κάνει μία γυναίκα να αγαπήσει μέσα από την καρδιά της τον άνδρα που της χαρίσει αυτού του είδους την ασφάλεια. Την ασφάλεια του να είναι αυθεντική και ανθρώπινη στα μάτια του συντρόφου της.

 Οικειότητα
Με τον όρο οικειότητα εννοούμε τόσο την άνεση του να μπορεί μία γυναίκα να συζητήσει με τον άνθρωπο της ακόμα και τις πιο ενδόμυχες σκέψεις της, αλλά και τη δυνατότητα του να μπορεί να εκφραστεί αλλά και να της εκφραστεί, το συναίσθημα άμεσα και αβίαστα. Ένα φιλί στο μέτωπο, ένα χάδι από το πουθενά, μία βόλτα χέρι χέρι, ένα άγγιγμα σε κοινωνικό περιβάλλον, ένα βλέμμα γεμάτο νόημα και ένα χαμόγελο εκεί που του αναζητά, παρέχουν στη γυναίκα μία οικειότητα η οποία αν συνοδεύεται από τον θαυμασμό του άνδρα της προς αυτήν και την συμβουλή του ανά πάσα ώρα του ζητηθεί, τότε μία γυναίκα δεν έχει λόγο να αμφισβητήσει τη σχέση της ποτέ.

Στήριξη
Η γυναίκα του σήμερα είναι ανεξάρτητη, δραστήρια, δυναμική, ελεύθερη και ικανή για όλα όσα ονειρευτεί. Έχει ανάγκη λοιπόν από έναν άνδρα που να μπορεί να σεβαστεί τις ανάγκες της, να αναγνωρίσει τα ταλέντα της, να θαυμάσει τη δράση της και να στέκεται δίπλα της παροτρύνοντας την για πολλά περισσότερο, χειροκροτώντας της για τα κεκτημένα και στηρίζοντας την κάθε της απόφαση και το κάθε της βήμα, είτε έχει να κάνει με την επαγγελματική της εξέλιξη, είτε με την οικογενειακή ζωή.
Δυστυχώς η πεποίθηση πως οι δυναμικές γυναίκες φοβίζουν τους άνδρες, είναι αληθής και γι ‘αυτό σήμερα οι περισσότερες δυναμικές γυναίκες είναι μόνες.

Εμπιστοσύνη
Απαραίτητο συστατικό για μία σχέση, και όταν λέμε εμπιστοσύνη στην παρούσα δεν εννοούμε τη σιγουριά της πίστης και της αφοσίωσης αλλά την αίσθηση ότι μία γυναίκα έχει δίπλα της έναν άνδρα στον οποίο μπορεί να βασιστεί. Του οποίου χρειάζεται τη γνώμη και την υπολογίζει , στο πρόσωπο του οποίου ξέρει  ότι θα βρει τη στήριξη όταν την αναζητήσει. Μία εμπιστοσύνη που βιώνεται από την αίσθηση πως ότι και να γίνει στο πλαίσιο της σχέσης, αυτό το συναίσθημα  πίστης στον άνθρωπο θα διαρκέσει για πάντα .

Φιλία
Δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα τελευταία χρόνια πολλές δυναμικές γυναίκες καταλήγουν να παντρεύονται τους καλύτερους τους φίλους. Μια γυναίκα που δεν αναζητά να βολευτεί και να εξελιχθεί όπως της επιβάλουν οι νόρμες της κοινωνίας, αλλά αναζητά την περιπέτεια της γλυκιάς ζωής, έχει ανάγκη να είναι φίλη με τον σύντροφο της. Θέλει να ξέρει πως μαζί του δεν θα είναι μόνο η γυναίκα του, αλλά και η φίλη του. Θέλει να ξέρει πως μαζί του μπορεί να κάνει πολλά, μπορεί να αθληθεί, μπορεί να γελάσει μπορεί να περάσει ώρες χωρίς να χρειαστεί να πει κουβέντα γνωρίζοντας όμως πως αυτό δεν σημαίνει πλήξη. Θέλει να αισθάνεται πως με τον άνδρα της μπορεί να κάνει αστεία, να πει δυο κουβέντες παραπάνω, να φλερτάρει όπως πάντα, να κάνει χιούμορ και να μην χαθεί μέσα στη ρουτίνα της καθημερινότητας. Η φιλία ανάμεσα στο ζευγάρι είναι κάτι που  όπως φαίνεται , όλοι θα έπρεπε να αρχίσουν να αναζητούν.

 


Το ήπαρ είναι από τα πιο σημαντικά ζωτικά όργανα και οφείλουμε να το προσέχουμε και να το ενισχύουμε. Αυτό μπορεί εύκολα να γίνει μέσα από τη σωστή διατροφή αρκεί αυτή να περιλαμβάνει τις εξής τροφές: Βρώμη Η βρώμη είναι μία πολύ καλή τροφή όχι μόνο για το συκώτι, αλλά γενικότερα για τον οργανισμό. Πλούσια σε φυτικές ίνες, μπορεί να μας προστατέψει το συκώτι μας από το να διαμορφώσει λίπος. Έχει ουδέτερη γεύση κάτι που μπορεί με τους κατάλληλους συνδυασμούς να την μετατρέψει σε απίθανο σνακ, γευστικό πρωινό, η ακόμα και σε  αλεύρι για γλυκά, κρέπες ή τηγανίτες. Μπρόκολο Σε πολλούς δεν αρέσει, αν όμως όλοι γνώριζαν το πόσο μπορεί να βοηθήσει τον οργανισμό και να ωφελήσει το συκώτι μας , όλοι θα το είχαν στη διατροφή τους. Ταιριάζει άψογα με αμύγδαλα, γκράνμπερις και μια ελαφριά σάλτσα βινιγκρέτ. Αλλιώς με λίγο σκόρδο και λάδι, μετατρέπεται σε νόστιμο βάλσαμο για το συκώτι. Καφές Δύο με τρις καφέδες , μπορούν να βοηθήσουν το συκώτι να αποτοξινωθεί από μία μεγάλη κατανάλωση αλκοόλ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως ο καφές στην περίπτωση του ποτού μπορεί να αποτελέσει πανάκεια. Την ίδια ώρα κάποιες έρευνες ισχυρίζονται πως ο καφές μειώνει τις πιθανότητες για καρκίνο στο συκώτι. Πράσινο τσάι Το πράσινο τσάι εκθειάζεται γενικά ως κάτι το πολύτιμο για τον οργανισμό . Και αυτό γιατί είναι πλούσιο σε κατεχίνη, μία φυσική φαινόλη, άκρως αντιοξειδωτική. Για να μπορέσει ωστόσο να βοηθήσει το ήπαρ, θα πρέπει να βράσουμε μόνη μας αποξηραμένο πράσινο τσάι και να το καταναλώσουμε ζεστό, καθώς το στο κρύο τσάι, ή το τσάι εμπορίου, η ποσότητα στις κατεχίνες, μειώνεται δραστικά. Αμύγδαλα Όπως όλοι οι ξηροί καρποί, έτσι και τα αμύγδαλα, ίσως και λίγο παραπάνω αυτά, είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε. Και η βιταμίνη Ε είναι μία βιταμίνη απαραίτητη για τη σωστή λειτουργία του ήπατος. Αν δεν σας αρκεί να τα καταναλώνετε ωμά, μπορείτε να τα βάλετε σε σαλάτα, ή να τα φάτε παρέα με ένα φρέσκο, ή αποξηραμένο φρούτο. ΠΡΟΣΟΧΗ: όχι περισσότερα από δέκα την ημέρα, καθώς είναι πλούσια σε θερμίδες. Σπανάκι Το αγαπημένο αυτό πράσινο λαχανικό πέρα από το σίδηρο για το οποίο είναι γνωστό, περιέχει και γλουταθειόνη. Και τα δύο είναι ζωτικής σημασίας για το συκώτι. Το καλό με το σπανάκι είναι πως τρώγεται είτε ωμό, κάνοντας υπέροχες σαλάτες, είτε σοταρισμένο με σκόρδο, κρεμμυδάκι, και λίγα falkes παρμεζάνας. Μύρτιλα (blueberries) Οι πολυφαινόλες είναι το μυστικό τους, προστατεύουν από την κίρρωση ήπατος, και δρουν λιποδυαλιτικά. Αν η γεύση τους δεν είναι του γούστου σας, άλλες τροφές πλούσιες σε πολυφαινόλες είναι η μαύρη σοκολάτα (εδώ όμως έχουμε ζάχαρη που δεν τη θέλουμε για το συκώτι), οι ελιές, τα δαμάσκηνα, ή και πολλά μπαχαρικά που επίσης είναι σημαντικά για την υγεία του ήπατος. Η κανέλα, η ρίγανη, το δεντρολίβανο, το κάρι, το κύμινο, μπορούν να επιστρατευτούν για το καλό της  υγείας σας, αλλά και της γεύσης σας.

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE