Πολλές φορές μία τροφή μπορεί να μας κάνει άπειρο καλό , άλλες πάλι η ίδια τροφή να μας επιβαρύνει. Τι αλλάζει όμως; Η ώρα που θα την καταναλώσουμε. Γιατί πολλές φορές δεν χρειάζεται να στερηθούμε κάτι που μας αρέσει, αλλά χρειάζεται μόνο να ξέρουμε πότε να το φάμε μέσα στην ημέρα. Δες τι εννοώ:

Σοκολάτα
Πρωινές ώρες: Αν φας λίγη μαύρη σοκολάτα ( η γάλακτος παχαίνει όποια ώρα της ημέρας) τότε ο οργανισμός σου θα πάρει και τα καλά που έχει να σου προσφέρει η σοκολάτα, όπως τα αντιοξειδωτικά, ενώ θα έχει όλο το χρόνο μπροστά του για να τη μεταβολίσει κιόλας. Αν προτιμάς τη σοκολάτα για σνακ, καλό είναι να μην ξεπεράσεις τα 25γρ την ημέρα, γιατί ό,τι δεν χρειάζεσαι θα αποθηκευτεί σε λίπος.

Κρέας
Μεσημέρι: Το κρέας είναι ιδανικό για το μεσημεριανό γεύμα. Παρέχει σίδηρο αλλά και οξυγόνο στα κύτταρα κάτι που μας κάνει να αισθανόμαστε ζωντανοί και δυνατοί. Αν το κρέας καταναλωθεί βράδυ μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία καθώς θέλει τουλάχιστον 5 ώρες για να το χωνέψει το στομάχι μας.

Ξηροί καρποί
Μεσημέρι : Μία χούφτα ( μέχρι 30 γρ) ξηροί καρποί, είναι ό,τι πρέπει για την καλή μας υγεία. Πλούσιοι σε ενέργεια, ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, αλλά και γεύση, έχουν πολλά να προσφέρουν. Επειδή όμως έχουν και υψηλές θερμίδες, καλό είναι να μην καταναλώνονται από το απόγευμα και μετά καθώς ο οργανισμός που επιβραδύνει θα τα βρει σκούρα με τα λιπαρά τους.

Όξινα φρούτα
Σνακ: Αν σας αρέσουν τα πορτοκάλια και γενικώς τα ξινά καταναλώστε τα ως σνακ. Αυτό σημαίνει πως το στομάχι δεν θα είναι απολύτως άδειο, άρα θα μπορέσουν να απορροφηθούν όλα τα καλά  των όξινων φρούτων ,χωρίς να προκαλέσουν και πρόβλημα στο στομάχι , όπως πιθανότατα να γίνει αν τα καταναλώσετε τις πολύ πρωινές ώρες, με άδειο στομάχι.

Υδατάνθρακας
Μεσημέρι: Ο υδατάνθρακας είναι το καύσιμο του οργανισμού. Ο σύνθετος ωστόσο υδατάνθρακας. Γιατί ο απλός, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά κλπ, περιέχουν και σάκχαρα αλλά και θερμίδες. Ιδανική ώρα για να φάει κανείς τους υδατάνθρακες του σε όποια μορφή, είναι είτε στο πρωινό είτε στο μεσημεριανό γεύμα, ώστε να υπάρχει χρόνος για καύσεις στη συνέχεια της ημέρας. Δεδομένου ότι ο υδατάνθρακας συνήθως συνοδεύεται από κρέας, και λαμβάνοντας υπόψιν τις τσιμπημένες θερμίδες τους, καλό θα είναι να αποφεύγονται από το απόγευμα και μετά.

Τυρί
Πρωί – Μεσημέρι: Αν και τα γαλακτοκομικά σιγά σιγά τοποθετούνται στη λίστα με τις τροφές που πρέπει σε γενικές γραμμές να αποφεύγουμε, αν δεν μπορείτε να το στερηθείτε, δώστε στον οργανισμό σας καλύτερα μέχρι το απόγευμα. Λόγω των υψηλών λιπαρών του καλό θα ήταν να μην το προτιμήσετε βραδινές ώρες. Σε πολλούς δημιουργεί και προβλήματα στην πέψη.


Το σώμα μας είναι ένα σύστημα που συνδέει τα πάντα μεταξύ τους και πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν ένα ενιαίο δίκτυο. Το ότι κάποιος ερέθισμα ή πόνος εντοπίζεται σε ένα συγκεκριμένο μέλος δεν σημαίνει πως απαραίτητα αυτό παρουσιάζει πρόβλημα. Αντιθέτως, έχει αποδειχθεί πως η ενόχληση που βιώνουμε σε κάποιο μέρος του σώματος μας μπορεί να αντιμετωπιστεί αν εστιάσουμε σε κάποιο άλλο σημείο! Μόνο που αυτό το σημείο δεν είναι τυχαίο! Να λοιπόν πως το σώμα μας είναι και φέρεται ως μια καλά δομημένη ομάδα από όργανα και μύες που συνεργάζονται μεταξύ τους. Έχετε ερεθισμένο λαιμό; Για να ανακουφιστείτε, απλά κάντε λίγο απαλό μασάζ στον λοβό του αυτιού σας. Δεν ακούτε καλά κάποιον που σας μιλάει; Στρέψτε προς το μέρος του το δεξί σας αυτί! Δεν μπορείτε να ακούσετε ξεκάθαρα έναν ήχο; Στρέψτε προς το μέρος από όπου έρχεται αυτός το αριστερό σας αυτί. Έχει βουλώσει η μύτη σας είτε από ένα κρυολόγημα είτε από το κλάμα και δεν μπορείτε να αναπνεύσετε; Πιέστε με τη γλώσσα σας τον ουρανίσκο σας και κάντε απαλό μασάζ στο τρίτο μάτι (ανάμεσα στα φρύδια). Σας πονάει το δόντι σας; Τρίψε ένα παγάκι ανάμεσα στον αντίχειρα και τον δείκτη του χεριού σας. Σας πονάει το ισχίο σας μετά από το τρέξιμο; Ρίξτε το βάρος σας στο πόδι που «τραβάει» και κάντε εκπνοές. Μούδιασε το χέρι σας; Κυκλικές κινήσεις με το κεφάλι όπως αυτές που κάνετε όταν πονάει ο αυχένας σας, θα δώσει τη λύση. Πρέπει να θυμηθείτε μία πληροφορία; Επαναλάβετε τη πολλές φορές πριν πέσετε για ύπνο.  

MORE FROM THEΔΙΑΤΡΟΦΗ

MORE To BELIEVE