Το σώμα νοσεί όταν η ψυχή πονά, ισχυρίζονται από τους πρωτεργάτες της ιατρικής, μέχρι και τα τελευταία νέα κύματα της επιστήμης.
Λίγο πολύ, όλοι συμφωνούν πως ο πόνος στο σώμα, είναι ένας τρόπος για να εκφράσει και η ίδια η ψυχή, το πόσο πονά επίσης. Κάθε μέρος που πονά ωστόσο είναι ικανό να υποδηλώσει και ποια σκέψη πυροδοτεί τον πόνο αυτό.
Κάτι τέτοιο αποτελεί σπουδαίο εργαλείο και για εμάς τους ίδιους, ώστε να μπορούμε να εντοπίσουμε τους λόγους που κάνουν το σώμα μας να πονά, με στόχο να συγκεντρώσουμε τη σκέψη μας σε ένα συγκεκριμένο θέμα που υποσυνείδητα μας αρρωσταίνει.
Να λοιπόν πως το σώμα μας μας χτυπάει καμπανάκια γύρω από τα ζητήματα που μας ζορίζουν πρώτα στο μυαλό.

Πονοκέφαλοι: Όταν πονάει το κεφάλι μας, ή πάσχουμε από ημικρανίες, τότε η καθημερινότητα μας, μας πιέζει δημιουργώντας μας άγχος που για κάποιο λόγο δεν μπορούμε να διαχειριστούμε σωστά και προς όφελος μας. Εκείνο που χρειάζεται είναι να καταφέρουμε να βρούμε τρόπους που θα μας αποφορτίζουν από το στρες της ρουτίνας μας και θα μας χαλαρώνουν ακόμα και μέσα στην ίδια τη σύγχυση.

Πόνος στον αυχένα: Ας είναι αυτό το σημείο που σας πονάει, τότε ίσως έχετε δυσκολίες στο να συγχωρήσετε τον εαυτό σας ή τους άλλους και μάλλον πρέπει σύντομα να βρείτε λόγους για τους οποίους να νιώθετε αγάπη παρά θυμό και ενοχή.

Πόνος στους ώμους: Μήπως έχετε ένα βαρύ συναισθηματικό φορτίο το οποίο πρέπει να μοιραστείτε με κάποιον που εμπιστεύεστε;

Πόνος στην πλάτη: Ο πόνος αυτός δηλώνει ένα εσωτερικό συναισθηματικό κενό. Νιώθετε πως δεν σας αγαπάει κανείς, και πως αισθάνεστε βαθιά απόρριψη. Αν είστε μόνος στη ζωή ίσως είναι ένα σημάδι πως έχετε ανάγκη από έναν σύντροφο.

Πόνος στη μέση: Αν αντιληφθεί κανείς πως ο πόνος αυτός δηλώνει οικονομική ανασφάλεια και ανησυχία για τα χρήματα, τότε θα γίνει κατανοητό για ποιό λόγο τα προβλήματα στη μέση είναι τα πλέον δημοφιλή και πλήττουν παγκοσμίως ένα 67%.

Πόνος στους αγκώνες: Μάλλον εμφανίζετε μία δύσκολη να προσαρμοστείτε στις αλλαγές και στην εξέλιξη και ίσως πρέπει να γίνετε λίγο περισσότερο ελαστικοί.

Πόνος στα χέρια: Η κοινωνική σας συναναστροφή δεν είναι αυτή που θα έπρεπε ώστε να νιώθετε αποδεκτή από τους γύρω σας. Πρέπει να ανοιχτείτε σε φίλους, συναδέλφους ακόμα και συγγενείς.

Πόνος στα ισχία: Φοβάστε να πάτε μπροστά, φοβάστε να δεχτείτε την αλλαγή στη ζωή σας, και να δοκιμάσετε κάτι καινούριο. Μην αντιστέκεστε σε αυτό που έρχεται και μην μένετε προσκολλημένοι στο παρελθόν.

Πόνος στα γόνατα: Κατευνάστε λίγο το «εγώ» σας. Είναι πολύ δυνατό και σας κρατάει πίσω. Έχετε αδίκως μεγάλη ιδέα για τον εαυτό σας και αυτό δεν έχει να σας προσφέρει τίποτα παρά μόνο …πόνο στα γόνατα.


Τα πλεκτά είναι και πάλι στη μόδα. Τα χειροποίητα πλεκτά είναι ακόμα περισσότερο στη μόδα. Μόδα είναι επίσης να έχεις το πλέξιμο για χόμπι. Όταν ήμουν κοριτσάκι θυμάμαι τη γιαγιά μου που έπλεκε και κεντούσε. Και είχα λατρέψει και εγώ αυτές τις συνήθειες. Είχα μία πλαστική σακούλα και μέσα είχα δύο κουβάρια μαλλί, ένα κίτρινο μουσταρδί και ένα μαύρο. ( αυτά τα χρώματα είχα επιλέξει). Δεν ήταν πολύ χοντρό μαλλί. Είχα επίσης και δύο βελόνες. Η γιαγιά μου , μου είχε μάθει την τεχνική και έπλεκα εξαιρετικά. Μία καλή, μία ανάποδη. Στην αρχή της βελόνας έκανες μία θηλιά και ξεκινούσες. Αν έχανε πόντο έπρεπε να το πάρεις ξανά, αλλιώς έκανε τρύπα. Το κέντημα μου άρεσε επίσης. Ήταν πιο εύκολο, είχε μεγαλύτερη ποικιλία στα χρώματα των νημάτων και στα σχέδια του κεντήματος. Θυμάμαι κεντούσα μία γάτα. Κάθε Παρασκευή βράδυ, την περίοδο του δημοτικού, μου άρεσε να παίρνω τα πλεκτά μου και να κάθομαι στον καναπέ του σαλονιού, με την τηλεόραση ανοιχτή, στην αρχή των ιδιωτικών καναλιών, και να πλέκω. Όμορφες αναμνήσεις. Και όμορφες συνήθειες που επιστρέφουν και πάλι στη ζωή της σύγχρονης γυναίκας. Διάβαζα πρόσφατα πως πολλές διάσημες κυρίες του Χόλιγουντ λατρεύουν το πλέξιμο και το έχουν σαν χόμπι. Αναζήτησα μάλιστα και τα οφέλη που έχει σαν δραστηριότητα και να τι ανακάλυψα. Το πλέξιμο: Ρίχνει την πίεση και μειώνει την έκκριση κορτιζόλης Πρόκειται για μία χαλαρωτική δραστηριότητα που κάνει καλό καθώς ηρεμεί και αδειάζει το μυαλό. Εκτονώνει τις σκέψεις με αποτέλεσμα να πέφτει η πίεση του αίματος αλλά και οι παλμοί της καρδιάς. Επίσης επειδή ακριβώς αποσκοπεί την ξεκούραση του νου, μειώνει και την κορτιζόλη που είναι η ορμόνη του άγχους. Βοηθάει τις αρθρώσεις του χεριού Τα παλαιότερα χρόνια το πλέξιμο αποτελούσε μέρος στην θεραπεία ανθρώπων με αρθρίτιδα. Σήμερα αποτελεί μέρος στην πρόληψη για την αρθρίτιδα. Το πλέξιμο γυμνάζει τα χέρια και κάνει τις αρθρώσεις ελαστικές και ευέλικτες. Ενισχύει την συγκέντρωση Όσο και αν σας ακούγεται περίεργο το πλέξιμο χρησιμοποιείται ως δραστηριότητα σε πολλά σχολεία και ιδρύματα ανά τον κόσμο, ειδικά όταν πρόκειται για παιδιά με πρόβλημα διάσπασης της προσοχής. Το πλέξιμο απαιτεί συγκέντρωση και είναι μία καλή εξάσκηση στο να εστιάζεις την προσοχή σου εκεί που πρέπει, για  όσο χρειάζεται. Λειτουργεί ως διαλογισμός Για το πλέξιμο απαιτείται μία επαναλαμβανόμενη κίνηση που στο τέλος γίνεται μηχανικά. Είναι τότε που ξεκινά  να λειτουργεί ως διαλογισμός. Το βλέμμα, και η προσοχή είναι εστιασμένα εκεί, το μυαλό είναι άδειο και αφοσιωμένο και το σώμα χαλαρό και ήρεμο. Αυτό ακριβώς είναι και ο διαλογισμός, ειδικά όταν γίνεται μέσα από μία δραστηριότητα, όπως το τρέξιμο ή το κολύμπι. Πέρα από αυτό είναι εύκολο και μπορείς να δημιουργήσεις απίστευτα μάλλινα, από εκείνα τα ζεστά και χουχουλιάρικα που είναι και πάλι της μόδας.

MORE FROM THEPsychology

MORE To BELIEVE