Είναι τόσο νόστιμο, τόσο θρεπτικό και τόσο υγιεινό. Σε χορταίνει, σε γλυκαίνει και προπάντων δεν παχαίνει.
Μία συνταγή που πρέπει οπωσδήποτε να δοκιμάσεις, είτε προσέχεις τη διατροφή σου, είτε για κάποιο λόγο σου έχουν περιορίσει τα συμβατικά γλυκά, είτε θες να δίνεις στα παιδιά σου ένα νόστιμο σνακ χωρίς ζάχαρη.

Υλικά
250 γρ πίτουρο βρώμης ( αν δεν βρείτε μπορείτε να περάσετε από το μπλέντερ τις νιφάδες βρώμης έως ότου γίνουν σαν αλεύρι)
6-7 μπανάνες ( όσο πιο ώριμες είναι τόσο πιο νόστιμο θα γίνει το κέικ)
1/5 φλιτζάνι αμυγδαλόγαλα ή γάλα καρύδας
1/3 φλιτζάνι μέλι ή σιρόπι αγάβης
1 κ.σ  κοφτή μπέικιν πάουντερ
1 κ.σ κοφτή μαγειρική σόδα
1 κ.σ ξίδι
Λίγο αλάτι
Λίγη κανέλα
Λίγο λάδι (προαιρετικά , και όποιο λάδι της επιλογής σας. Με ελαιόλαδο ίσως βγει λίγο «βαρύ». Του ταιριάζει πολύ και το λάδι καρύδας.)

*Προαιρετικά μπορείτε να προσθέσετε και λίγη ποσότητα αλεσμένους ξηρούς καρπούς της αρεσκείας σας. Ταιριάζει όμορφα με καρύδια.

Εκτέλεση:
Μέσα σε ένα μεγάλο μπολ βάζετε το πίτουρο βρώμης και τις μπανάνες αφού τις έχετε πρώτα  πολτοποιήσει. Είναι σημαντικό το μείγμα μπανάνας να μην έχει μέσα κομματάκια. Στη συνέχεια προσθέστε  ένα προς ένα τα υλικά και ανακατεύετε πολύ καλά, έως ότου το μείγμα γίνει απαλό και ενιαίο.
Τοποθετείτε σε μία φόρμα σιλικόνης το μείγμα και το βάζετε σε προθερμασμένο φούρνο να ψηθεί στους 180 βαθμούς . Το κέικ είναι έτοιμο μόλις δοκιμάζοντας με ένα μαχαίρι το εσωτερικό του, αυτό δεν αφήνει υγρασία στο μαχαίρι. Αφού σβήσετε το φούρνο, αφήστε το κέικ  να «ξεκουραστεί»  για δέκα λεπτά ακόμα, με ανοικτή πόρτα.
Αν δεν έχετε πρόβλημα με τη ζάχαρη μπορείτε να πασπαλίσετε το κέικ από πάνω με ζάχαρη άχνη, διαφορετικά είναι πολύ νόστιμο και σκέτο.
Το απολαμβάνετε όποια ώρα της ημέρας, ενώ αν το κόψετε σε κομμάτια μπορείτε να το συντηρήσετε και στην κατάψυξη για αρκετό διάστημα. Αν όχι, καταναλώστε το το αργότερο σε 3 μέρες.


Και όμως, μπορεί να ακούγεται περίεργο αλλά το πως πίνουμε νερό, έχει οδηγίες χρήσης. Μπορεί να θεωρείται κίνηση άνευ σημασίας που κάνουμε πολλές φορές μέσα στην καθημερινότητα μας, θέλει ωστόσο τρόπο και όχι κόπο. Για να μπορέσει ο οργανισμός μας να επωφεληθεί από τα καλά του νερού και να ενυδατωθεί σωστά, θα πρέπει να πίνουμε το νερό μας σε καθιστή θέση και με μικρές γουλιές. Μόνο έτσι όλα τα όργανα μας θα μπορέσουν να πάρουν όλα όσα  έχουν ανάγκη  από το νερό. Όταν πίνουμε νερό σε όρθια στάση αυτό περνάει γρήγορα μέσα από το έντερο χωρίς να  έχει το χρόνο το σώμα μας να πάρει την υγρασία που επιβάλλεται. Αυτό κατ΄επέκταση μπορεί να προκαλέσει διάφορα προβλήματα στην υγεία μας όπως θέμα στα νεφρά, αρθρίτιδα, χολή και γαστρίτιδα. Την επόμενη φορά λοιπόν, πιείτε στην υγειά σας! Καθιστοί και με την ησυχία σας!

MORE FROM THECook It

MORE To BELIEVE