Όλοι έχουμε αξία.
Κάποιοι τη γνωρίζουμε ως έχει. Δύσκολο, αλλά συμβαίνει.
Συνήθως οι περισσότεροι έχουμε μία εικόνα για την αξία μας είτε μεγαλύτερη είτε μικρότερη από το ποια είναι στην πραγματικότητα.
Αυτή η εικόνα δε, σπάνια ταυτίζεται με την εικόνα που έχουν οι άλλοι για την αξία μας, που ουσιαστικά είναι εκείνοι που μας την προσδιορίζουν και εσωτερικά ανάλογα με τις περιστάσεις.
Θα πρέπει κάποιος να έχει πλήρη συναίσθηση της αυταξίας του για να μείνει ανεπηρέαστος από το πως αυτή γίνεται εκτιμητέα από τους γύρω του.
Στη ζωή του καθενός μας όμως, πάντα, έρχεται εκείνη η στιγμή, εκείνο το γεγονός, που μας απογυμνώνει από κάθε υπερβολή ή κάθε υποτίμηση και μας κρεμάει το ταμπελάκι μίας αξίας καθαρής, και αντικειμενικής. Χωρίς εκπτώσεις και χωρίς υπερτίμηση.
Γι αυτό να προσέχεις… Να προσέχεις να γνωρίζεις όσο το δυνατόν με μεγαλύτερη προσέγγιση την αξία  σου. Και να φέρεσαι με γνώμονα αυτήν.
Μην απλώνεις τα πόδια σου μακρύτερα από εκεί που μπορείς, ειδικά όταν για στήριγμα έχεις τις πλάτες άλλων.
Μην παίρνεις από τους γύρω σου περισσότερη λάμψη απ όσο μπορείς να στηρίξεις, γιατί μη ξεχνάς πως το πολύ φως έχει στα μάτια σου το ίδιο αποτέλεσμα με το απόλυτο σκοτάδι. Μαύρο.
Μην ταυτίζεσαι με μία ταυτότητα που δεν σου ανήκει, γιατί και οι καλύτεροι ηθοποιοί κάποια στιγμή όταν μένουν μόνοι με τον εαυτό τους νιώθουν κουρασμένοι από το πόσο πολύ υποκρίνονται και απηυδισμένοι από το πόσο βαρετοί είναι οι πραγματικοί τους εαυτοί.
Μάθε να βλέπεις την αξία των πραγμάτων  ως προέκταση της δικής σου αξίας. Είτε πρόκειται για ανθρώπους είναι πρόκειται απλά για ένα τραπεζάκι του καφέ.
Και να θυμάσαι, πως σε μία δύσκολη στιγμή, σε μία στιγμή που θα κληθείς να νιώσεις, να αντιδράσεις και να φερθείς καθοδηγούμενη από συναισθήματα και όχι από λογική, ή σενάριο,  πρόσεχε να το  κάνεις με αξιοπρέπεια και σεβασμό προς τον εαυτό σου, και όλα όσα σου χαρίστηκαν , γιατί αν το συναίσθημα είναι αρνητικό κινδυνεύεις να εκτεθείς.
Όπως εκτίθεται ένα κατάστημα που στις εκπτώσεις πουλάει το ρούχo με 70 τοις εκατό κάτω την τιμή. Γιατί στις καλές εποχές του αγοραστικού κοινού, ανεβάζει την αξία του ρούχου, την ώρα που στην περίοδο των εκπτώσεων τη ρίχνει εκεί που πραγματικά του αξίζει.
Έτσι και εσύ, πρόσεχε όσο ζεις το παραμύθι μη και  αισθάνεσαι σαν «σταχτοπούτα», αλλά μετά τις δώδεκα, αποχωρήσεις με δύο πλαστικές γλάστρες, δύο inox μπολ, και λίγα ψοροχιλιάρικα. Όσο δηλαδή ορίζεις εσύ, την αντικειμενική σου αξία.


Πολλές φορές μία τροφή μπορεί να μας κάνει άπειρο καλό , άλλες πάλι η ίδια τροφή να μας επιβαρύνει. Τι αλλάζει όμως; Η ώρα που θα την καταναλώσουμε. Γιατί πολλές φορές δεν χρειάζεται να στερηθούμε κάτι που μας αρέσει, αλλά χρειάζεται μόνο να ξέρουμε πότε να το φάμε μέσα στην ημέρα. Δες τι εννοώ: Σοκολάτα Πρωινές ώρες: Αν φας λίγη μαύρη σοκολάτα ( η γάλακτος παχαίνει όποια ώρα της ημέρας) τότε ο οργανισμός σου θα πάρει και τα καλά που έχει να σου προσφέρει η σοκολάτα, όπως τα αντιοξειδωτικά, ενώ θα έχει όλο το χρόνο μπροστά του για να τη μεταβολίσει κιόλας. Αν προτιμάς τη σοκολάτα για σνακ, καλό είναι να μην ξεπεράσεις τα 25γρ την ημέρα, γιατί ό,τι δεν χρειάζεσαι θα αποθηκευτεί σε λίπος. Κρέας Μεσημέρι: Το κρέας είναι ιδανικό για το μεσημεριανό γεύμα. Παρέχει σίδηρο αλλά και οξυγόνο στα κύτταρα κάτι που μας κάνει να αισθανόμαστε ζωντανοί και δυνατοί. Αν το κρέας καταναλωθεί βράδυ μπορεί να προκαλέσει δυσπεψία καθώς θέλει τουλάχιστον 5 ώρες για να το χωνέψει το στομάχι μας. Ξηροί καρποί Μεσημέρι : Μία χούφτα ( μέχρι 30 γρ) ξηροί καρποί, είναι ό,τι πρέπει για την καλή μας υγεία. Πλούσιοι σε ενέργεια, ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, αλλά και γεύση, έχουν πολλά να προσφέρουν. Επειδή όμως έχουν και υψηλές θερμίδες, καλό είναι να μην καταναλώνονται από το απόγευμα και μετά καθώς ο οργανισμός που επιβραδύνει θα τα βρει σκούρα με τα λιπαρά τους. Όξινα φρούτα Σνακ: Αν σας αρέσουν τα πορτοκάλια και γενικώς τα ξινά καταναλώστε τα ως σνακ. Αυτό σημαίνει πως το στομάχι δεν θα είναι απολύτως άδειο, άρα θα μπορέσουν να απορροφηθούν όλα τα καλά  των όξινων φρούτων ,χωρίς να προκαλέσουν και πρόβλημα στο στομάχι , όπως πιθανότατα να γίνει αν τα καταναλώσετε τις πολύ πρωινές ώρες, με άδειο στομάχι. Υδατάνθρακας Μεσημέρι: Ο υδατάνθρακας είναι το καύσιμο του οργανισμού. Ο σύνθετος ωστόσο υδατάνθρακας. Γιατί ο απλός, όπως το ψωμί, τα ζυμαρικά κλπ, περιέχουν και σάκχαρα αλλά και θερμίδες. Ιδανική ώρα για να φάει κανείς τους υδατάνθρακες του σε όποια μορφή, είναι είτε στο πρωινό είτε στο μεσημεριανό γεύμα, ώστε να υπάρχει χρόνος για καύσεις στη συνέχεια της ημέρας. Δεδομένου ότι ο υδατάνθρακας συνήθως συνοδεύεται από κρέας, και λαμβάνοντας υπόψιν τις τσιμπημένες θερμίδες τους, καλό θα είναι να αποφεύγονται από το απόγευμα και μετά. Τυρί Πρωί – Μεσημέρι: Αν και τα γαλακτοκομικά σιγά σιγά τοποθετούνται στη λίστα με τις τροφές που πρέπει σε γενικές γραμμές να αποφεύγουμε, αν δεν μπορείτε να το στερηθείτε, δώστε στον οργανισμό σας καλύτερα μέχρι το απόγευμα. Λόγω των υψηλών λιπαρών του καλό θα ήταν να μην το προτιμήσετε βραδινές ώρες. Σε πολλούς δημιουργεί και προβλήματα στην πέψη.

MORE FROM THEI BELIEVE

MORE To BELIEVE